اطلاعیه!

1.5K 161 7
                                    


سلام دردونه‌ها، بعد از یه غیبت طولانی من برگشتم.

اول از همه، واقعاً بابت این غیبت متأسفم، آگلی‌باس توی چنل تلگرامی آپ می‌شه و من موظف بودم تا تعداد پارت‌ها رو یکسان بکنم و بعد به ادامه‌ی آپ برسم.

برای ادامه‌ی آپ، یک‌سری تغییرات توی پارت‌ها ( از پارت دوازده تا پارت چهارده) داده شده، پارت‌های قبل‌تر رو من به مرور فیک‌چت و توییت رو اضافه می‌کنم؛ اما به جز سه‌پارت آخر، که به شکل خلاصه‌تری توی دو پارت نوشته می‌شن، هیچ تغییری نکردن.

پارت دوازده تا چهارده، پاک می‌شن و مجدد، با فیک‌چت و توییت اضافه می‌شن و اینکه این داستان به‌جز پارت دوازده، دو پارت دیگه هم داره و تموم می‌شه.

امشب پارت دوازده، دوباره قرار داده می‌شه و شما می‌تونید بخونیدش و دو پارت باقی مونده تا انتهای داستان، هر شنبه ساعت نه، آپ می‌شه.

پس باز هم می‌گم
اول: سه پارت آخر، دوازده تا چهارده پاک می‌شن و مجدد با فیک‌چت و توییت آپ می‌شن.

دوم: پارت‌های قبل‌تر از دوازده بهشون فیک‌چت و توییت اضافه می‌شه، اما کلیت داستان تغییر نمی‌کنه و شما لازم نیست دوباره بخونیدشون ( انتخاب با خودتونه)

سوم: به غیر از پارت دوازدهم که امشب آپ می‌شه، دو پارت دیگه تا پایان داستان مونده.

امیدوارم این بی‌نظمی رو ببخشید و از خوندن داستان لذت ببرید، هدف من فقط دادن یه دل‌خوشیِ کوچیک به شماست؛ دوستتون دارم.

پ.ن:
لینک دیلی‌ام رو بیو می‌ذارم، اگر مایل بودید اون‌جا از باقی کارهام خبر دار بشید.

ᴜɢʟʏ ʙᴏꜱꜱWhere stories live. Discover now