Taeyong onu öylece odada bırakıp çıktığında Jaehyun yavaşça yere çökmüştü. Her şey olabildiğinden daha acı gelişiyordu. Dün akşamki yemeklerinden sonra Jaehyun yemin etmişti, her şeyi düzeltecekti, evlilikleri için çabalayacak ve Taeyong'u mutlu edecekti çünkü biliyordu, Jaehyun'un görebileceği en değerli inciydi, Taeyong. Hatalarına, onu aldatmasına ve hatta çektiği tüm acılara rağmen hala onu kabulleniyor ve seviyordu. Bu yüzden odadan çıktığında peşinden gitmemişti, Taeyong mutlaka ona dönecekti biliyordu.
The devil hides between the jack and the king
A Jezebel filling space in your sheets
Am I keepin' you from your issues?
Lying next to you like it's nothing"Güneşim demesini oldukça özlediğimi bile unutmuşum. Gerçekten aptalım."
I know you, house of sea
But there's still fun in all your jokes
I cry my lil' tears to save me from years
Of keepin' it all in my headAklına doluşan tüm anılarla hafifçe gülümsemiş ve odada gözlerini gezdirdiğinde kenarda duran nota kağıtlarını görmüştü. İçindeki merağı bastıramamış ve hızla onları eline alıp piyanoya yaslanarak dikkatle incelemişti. Sözleri okumak bile kalbini böylesine sıkı sıkıya sarıp canını yakıyorken bunları yazarken nasıl bir acı çektiğini tahmin bile edemiyordu.
I've made up my mind
So you no longer have to deserve my love
And there's no comin' back from the two of us
You gave me all that you had to giveSon sayfalara geldiğinde hepsinden farklı bir sayfayla karşılaşmıştı. Üzerinde "lütfen, beni böyle bırakma ♡" yazan bir not ve son bir şarkı vardı. Sözlerini okurken Jaehyun'un aklında Taeyong'un sesiyle şarkı canlanıyordu. Not ise düşündüğünden bile daha korkunçtu.
In this game of ours that I wouldn't quit
But now I've made up my mind
And there's no comin' back from the death of us"Elveda, Güneşim... O mükemmel ışığın asla benim soğuk dünyamı aydınlatamadığı için kaçıyorum. Belki son dakikalarımı gözlerine bakarak harcamak istesem bile seni daha fazla mutsuz ve bitik görmeye dayanamıyorum. Bu yüzden gidiyorum, olman gerektiği gibi parlayabilmen için, sevgin benim için hep değerliydi ve ölü bedenimin hissedebildiği tek şey sevgindi.Özür dilerim, senden çaldığım tüm mutluluklar adına ve biliyordum... johnny'le birbirinizi sevdiğinizi itiraf ettiğiniz ilk geceyi, belki o gece doğum günümü unuttuğun için hep pişman hissetsen bile ben seni asla suçlamadım. Teşekkür etmeliyim ki yaşıyorken benden ayrılmadığın için çünkü seninle evli kalabilmek benim için ne kadar değerliydi Tanrı dışında kimse bilemez. Bu yüzden lütfen mutlu ol, birlikteyken sahip olamadığımız bir bebeğe sahip ol ve hayatına devam et.
- Sevgili eşin, Jung Taeyong."
And there's no comin' back from the two of us
You gave me all that you had to giveJaehyun ne olduğunu çok iyi anlamıştı şimdi ama bir söz hakkı istiyordu. Söyleyecekleri için çok geç kalmıştı belki de. Gerçeğin farkına vardığını ve uzun süredir Johnny'le görüşmediğini söylemek istiyordu. Ona ne kadar aşık olduğunu ve her zaman yanında olduğu halde bunun kıymetini bilemediği için ne kadar pişman olduğunu... ama her şey için geç kalmıştı. Jung Jaehyun, Lee Taeyong'u kaybettiğini anladığında güneşin yok olduğunu ilk defa fark etmişti. Sonsuz karanlığa doğru sürükleniyordu sadece...
The death of us
Now I cannot listen to your heartbeat 'cause I'm afraid it'll stop
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magic Carpet Ride
Short StoryJaehyun ve Taeyong'un artık evliliklerini sürdürmek için hiçbir sebepleri yoktu ve boşanmak için neyi beklediklerini kimse bilmiyordu. Şimdi Jaehyun tüm zamanını Taeyong'un yerini Johnny'le doldurarak geçiriyordu. Kısa hikaye - Angst