Цөлийн халуухан үнэг орон дээрээ доош харна хэвтэх бөгөөд шалаар нэг түүний хувцас хөглөрнө.
Сэрүүлгийн чимээнээр залуу хүү гүн нойрноосоо сэрлээ. Түүний хажууд шаргал үст Суён гэх бүсгүй хэвтэнэ.
Үён түүний үсийг илбэж түүний биеээр гараа гүйлгэж эхлэхэд бүсгүй татгалзаж түүний гарыг холдуулах гэж хичээлээ.
Үён санаа алдаад "ганц удаа л , ганцхан удаа л хийчихье" гэж түүнд хэлэхэд бүсгүй татгалзлаа. Үёны дургүй хүрэх шиг болж түүнийг хаалгаар түлхэж гаргаад хувцасыг нь шидээд шууд хаалгаа хаалаа.
Өөрийгөө үнэ цэнтэй юм шиг л аашлах юмаа..
Ганцаараа өөрийгөө хангачиж чадна
Энэ шиг юмнууд надад хангалттай олдоно гэж бодсоор бахдалтай инээн өөрийгөө дотроо хөөргөнө.Үён өөртөө гар хангалга хийхээр утсаа автал гар нь хальтран нэг сайтын реклам дээр дарагдчих нь тэр.
Сайт руу ороход янз бүрийн охид залуусыг захиалж шөнийг өнгөрөөх боломжтой гэдэг нь шууд харагдана.
Улам цааш нь сонирхож үзвэл үнэхээр сонирхолтой сайт шиг санагдав. Инээдээ барьж ядаад үнэхээр халуухан амьтад байх чинь ээ гэж амандаа дуу алдана. Бүртгүүлэхэд 5$ төлдөг гэдгийг хараад "Болж байна" гэж шууд бүртгүүлэв.
Дотор нь зөндөө сонголт байлаа... Эмэгтэй гэсэн сонголт дараад захиалга гэж сонголтыг дартал өдрийн 20$~1000$ хүртэл гарч ирэв.
50$-ийн нэг бүсгүйг сонгоод түрээсийн төлбөрөө төлөөд түүнийг хүлээнэ хэвтэлээ.
Ийм сайт байдаг юм байх даа . Худлаа ч юм уу? Үнэн ч юм уу? Нэг туршаад үзчихье. Хэрвээ үнэн байвал надад найз охины ч хэрэг алга.
Хэсэг зуур нойрмоглон хэвтээд унтаад өгсөн байлаа.
Гэнэт хаалганы хонх дуугарав. Хэн байдаг билээ? гэж хаалгаа нээтэл түрүүний захиалдаг бүсгүй зогсож буй харагдана.
Бүсгүй: Сайн байна уу? Та pxrn.site сайтад захиалга өгсөн хүн үү?
Үён: Толгой дохиод тиймээ чамайг захиалсан гээд татаад гэртээ оруулаад хаалгаа түгжив.
Бүсгүй: Та надаар юу хийлгэмээр байна. Би таньд үйлчлэх болохоор та хүссэн бүх зүйлээ хийлгэж болно гэв.
Үён: Танай сайтын үйлчилгээг хэр гэдгийг үзье гэж хэлээд орон дээрээ хэвтээд түүнийг дуудлаа.
Бүсгүй: Ойлголоо гэж хэлнэ. Үёны зүг чиглээд найз охиных нь хийж чадаагүй зүйлсийг түүнтэй хамт хийлээ.
YOU ARE READING
LOVELESS RELATIONSHIP
Любовные романыТэр залуутай ийм харилцаатай болно гэж хэн санах билээ? 🔞⁉️ Bxb бичвэр болно (+ хэсэг гарна) 18 нас болон түүнээс дээш насныхан уншихад тохиромжтой. 18нас хүрээгүй хүн уншсан тохиолдолд хариуцлага хүлээхгүй болно. Бага зэргийн хүнд сэдэвтэй тул анх...