Танихгүй бүсгүйтэй шөнийг өнгөрүүлж наран мандахад сургуулийн зүг яаран явлаа. Шөнийн эмэгтэй анхны захиалагчаас хялбархан байв. Яагаад ч юм тэр залуутай өнгөрүүлсэн шөнийг бодохоор хамаг шар үс босчихдог.
"Сан аа тэр явдалыг мартах ёстой" гэж өөртөө хэлсээр сургууль руу орлоо.
"Хичээлдээ анхаарлаа хандуул Санаа
Чи энэ жил тэсчихвэл тэгээд төгслөө. Ганцхан жил , энэ жил л тэсчихвэл тэгээд төгсчихнө.Ээжийг эдгэртэл энэ ажлаа хийж байвал амьдралд арай нэмэртэй байх. Бас дүү маань дараа жил оюутан болох болохоор би их хичээх л болж дээ." Хаалга дуугарах чимээ сонстов" багш орж ирэв.
...
Wooyoung's POV:
*Сэрүүлэг дуугарав*
Амандаа хараал урсган чихэнд чийртэй сэрүүлгээ унтраав. "Өнөөдөр чинь яасан сайхан сэрж байх юм бэ? Өчигдөрийн бүсгүй ч ажилдаа сайн бололтой" гэж уруулаа хазлан жуумалзана.
Утсаа ухаж хэвтэж байгаад найз охиныхоо профайл зургийг хартал өөр залуутай авхуулсан зургаа постлосон байлаа.
"Ахххх ингэнэ гэж мэдсэн юмаа муу өлөгчин. Надаас авсан мөнгө чинь дуусахаар над руу өлөн г*чий шиг л ирэх өдрийг хүлээж байя. "
Дотроо ууртай байсан ч гаднаа илэрхийлсэнгүй.
Найзуудтайгаа цуг хууль бус цэнгээний газар очиж мөнгө үрэх талаар санал болгоход Сонхва болон бусад найзууд бас зөвшөөрлөө.
Клубын эзэн өөрийн биеээр Үёныг ирсэнийг дуулаад доош бууж ирэв. Эзэн өөрийн биеээр хамгийн үнэтэй хатуу юмаар залуусыг дайлж дуусахад Үён энгэрээсээ боодолтой доллар гаргаж шидээд:
"Таныг мэдэж байгаа гэж найдаж байна" хэмээн хөмсөгөө өргөн эзэн рүү харахад эзэн ч инээмсэглэн "Сайхан бараанууд ирсэн байгаа. Та нар хүссэнээрээ эдлэж болно" гэж алтан шүдээрээ ярвайн инээмсэглээд гарав.
"Хамгийн халуухан охидыг тэдний өрөөнд оруул. Маягтай хүүхнүүд дэмий шүү. Тэд дээд зэрэглэлийн үйлчлүүлэгчид." Ажилчид нь толгой дохиод хамгийн дажгүй охидуудаа орууллаа.
Залуусын өмнө бүсгүйчүүд өөрсдийнхөө сайхныг гайхуулна . Шонгийн бүжиг хийж өөрийг нь эзэмдээч хэмээн хэлээрээ шон долоож залуусын өмнө тайчиж эхлэхэд халсан залуус тэдний өгзөгнөөс алгадан мөнгө хавчуулж байлаа.
YOU ARE READING
LOVELESS RELATIONSHIP
RomanceТэр залуутай ийм харилцаатай болно гэж хэн санах билээ? 🔞⁉️ Bxb бичвэр болно (+ хэсэг гарна) 18 нас болон түүнээс дээш насныхан уншихад тохиромжтой. 18нас хүрээгүй хүн уншсан тохиолдолд хариуцлага хүлээхгүй болно. Бага зэргийн хүнд сэдэвтэй тул анх...