Салах ёс

660 37 1
                                    


Үён гадаа гараад чангаар ориллоо.

"Яагаад
Яагаад
Яагаад
Яагаад заавал тэр залуу гэж?"

"Энэ залуугаас болж яагаад би ингэж бачуурах ёстой юм бэ?"

*Утас дуугарах чимээ*

Утсаа энгэрийнхээ халааснаас авч харвал Суён залгаж байх нь тэр.

-"Сайн уу ? Үён яаа зөндөө их саналаа"

-"Миний хэрэг гараа юу?"

-"Хоёулаа уулзая хайраа"

-"Манайд уу? Гадуур уу?"

-"Чиний хүссэн газар хэзээд очиход бэлэн хонгор минь"

-"Би чамд хаяг явуулъя" гээд утсаа тасаллаа.

"Мөнгө чинь дуусахад намайг гэхгүй бол өөр хэнийг гэхэв дээ? Суён минь
Чамд болон Чүэ Санд хариуг чинь барих болохоор түр хүлээчих."

Үнэт эдлэлийн газар ороод Суёнд хүзүүний зүүлт баглуулж аваад ресторан руу хөдөллөө.

Рестораны хаягийг цагтай нь
Суён руу явууллаа.

Суёноо чи хэний гарт орж ирж байгаагаа мэдэхгүй байна даа гэж бугуйгаа дуугаргана жуумалзан инээлээ.

Хар хослолтой залуу бүсгүйг хүлээн ширээний ард хөлөө ачин суух нь урлагийн бүтээл адил харагдана.

Суён эргэн тойрноо ажиглаж "Аргагүй л Жон Үёны сонголт үнэхээр хамгийн сайн нь шүү" гэж инээгээд ажилтнаас VIP өрөөг асуулаа. Бүсгүй догдлол дүүрэн Үён руу очлоо.

Үён босоод түүнийг сандалд суулгаж өглөө.

-"Аргагүй л чиний сонгосон газар бүхэн чинь халуухан байх юмаа. Яг чам шиг" гэж уруулаа хазлан хариуллаа.

-"Мөнгө бүгдийг үзэсгэлэнтэй харагдуулдаггүй гэж үү?" гэж бугуйгаа бариад доош харсанаа
-"Чамд бэлэгтэй" гэж түүн рүү бэлгээ өглөө?

-"Баярлалаа хайраа." Тэр нээж үзээд нүд нь орой дээрээ гарав. "Ийм үнэтэй зүйлийг бэлэглэж байгаа юм уу? Хайраа л даа чи ямар мэдрэмжтэй юм бэ?"

-"Зүүлгээд өгье" гэж хэлээд түүний мөрөнд гараа тавиад тонгойн зүүлтийг авж Суёны хүзүүнд зүүж өглөө.

-"Үнэхээр надад зориулагдсан мэт гоё зохиж байна" гэж утас руугаа харна.

-"Түрүүлээд хоол болон чиний дуртай дарсыг захиалчихсан."

-"Аргагүй л мэдрэмжтэй залуу шүү"

Зөөгч захиалсан хоол болон дарсыг авчирч хундаглаж өгөөд "тавтай, сайхан хооллоорой" гэж гарав.

LOVELESS RELATIONSHIP Where stories live. Discover now