Bar ထဲ ဝင်ဝင်ခြင်း......Young ရှိမဲ့နေရာကို...
မျက်လုံး ကစားရင်း ရှာကြည့်နေတဲ့အချိန်...."Jk ငါဒီမှာ...."
Young က လက်ထောင်ပြကာ လမ်းခေါ်လာတာကြောင့်...
Jung လည်း Young ထိုင်နေတဲ့ ဝိုင်းမှာ ဝင်ထိုင်လိုက်သည်..."ရော့...မင်းအတွက် ငါမှာပေးထားတာ..."
ဘီယာ တခွက်ကို Jung အရှေ့တိုးပေးကာ...
ပြောတော့.....Jung လဲ တငုံသောက်လိုက်ပြီး ပြန်ချသည်..."ကဲပြော...ကျောင်း မလာရတဲ့ အကြောင်းအရင်း ...."
"ဒယ်ဒီနဲ့ ရန်ဖြစ်ထားလို့....
လွယ်အိတ်ကလည်း....အိမ်မှာကျန်ခဲ့တာ အ့ကြောင့်...
အိမ်ပြန်မယူ ချင်တာနဲ့ ကျောင်းမတတ်ဖြစ်တာ....""မင်း ဒယ်ဒီ နဲ့ ခနခန ဖြစ်နေကြဘဲကို...
ဘာကိစ္စ အိမ်မပြန်တာလဲ မင်းပြန်တာနဲ့...
မင်းဒယ်ဒီကဖြင့်....ကြေအေးပေးနေကြကို......""ခု ဖြစ်တဲ့ ကိစ္စက အရင်ကိစ္စတွေလို့...
သေးသေးလေး မဟုတ်ဘူး Young....""ဘာ ကိစ္စ မလို့လဲ....."
"ငါပြောပြမယ်....ဒီလိုကွာ......."
Jung လည်း...ဒယ်ဒီနဲ့...စကားများတဲ့အကြောင်း....
ဖြစ်ကြောင်းကုန်စင်ပြောပြလိုက်တော့...
Young တယောက် မျက်လုံးတွေပြူးကာ အ့သြနေသည်..."အ့တော့...အိမ်ပေါ်က ဆင်းပြီး...
Jimin အိမ်မှာ သောင်တင်နေတာပေါ့...""အင်း...."
"ဒါဆို ဘာဆက်လုပ်မလဲ မင်း.....
Jimin ကောသိပြီးပြီလား မင်းနဲ့ မင်းဒယ်ဒီ....
ရန်ဖြစ်ရတဲ့ အဓီက အကြောင်းအရင်းကို...""သိတယ် အ့တာကြောင့်..
ခု...ငါနဲ့ Jimin နဲ့ ချစ်သူတွေ ဖြစ်သွားပြီ.....""ဘာ...!!!......"
Young သောက်ဟန် ပြင်လိုက်တဲ့...ဘီယာခွက်သည်...
စာပွဲ ပေါ်သို့....ပြန်ကျသွားပြီး......
Jung ကို အ့သြရင်း ကြည့်နေသည်...."ဘာလို့ အ့လောက် အ့သြနေတာလဲ......"
"ဒါမှ အ့မသြရင် ငါက ဘယ်ဟာ အ့သြရမှာလဲ...
နေပါအုန်း...Jimin ကမင်းကိုလွယ်လွယ်နဲ့ အဖြေပေးရအောင်
မဟုတ်သေးပါဘူး ..ပြောစမ်း......
မင်း...Jimin ကို ဘာလုပ်လိုက်သေးလဲ..."
YOU ARE READING
' စေရင် '
Fanfictionမင်း 'စေရင်'...သံသရာ အဆက်ဆက် အထိ... ဖြည့်စည်း ပေးချင်တဲ့သူပါ...။