הערה: תודה לכל מי שחיכה לפרק החדש! לצערי נתקעתי בכמה שבועות עמוסים בעבודה ובלימודים ולא הספקתי לעצור לכתוב, תודה על הסבלנות :).
נקודת המבט של ???
קמתי במיטה הריקה שלי, המצעים עטופים מסביבי, עוד פעם חלמתי עליה, השיער החום הארוך שלה מוברש בגלים, נופל לה על הכתפיים, והיא עטופה בשמלה אדומה מהממת שמבליטה לה כל קימור בגוף- רציתי לעטוף אותה בידיים שלי, לנשק אותה.
איך שהיא הסתכלה עלי, באולם זהוב מלא בנברשות, העיניים החומות שלה יכולות לבלוע אותי, עם כל כך הרבה חום... אבל גם פחד.
בימים האחרונים אני מרגיש שהיא ממש כאן, שהיא מתקרבת, שהיא קיימת, המגדת עתידות של הלהקה הבטיחה לי שאמצא את אהבת חיי בקרוב, שהיא כבר מעבר לפינה, אולי המילים שלה משפיעות לי על התודעה.
״אלפא? הגיע הזמן לזוז״ ליווי, הגמא שלי, דפק בדלת בעדינות. ״אני כבר מגיע״ צעקתי חזרה אל האדם שמעבר לדלת.
פרסתי את השמיכה מעל המיטה, הריח של הלילה נכנס לנחיריים שלי, התקדמתי למקלחת ושטפתי את הפנים... הלחץ לא נגמר- העבודה והניהול של הלהקה, ליווי ואמט עוזרים לי אבל זה לא מספיק, הם חברים טובים אבל אני לא יכול לפתוח בפניהם הכל, אני רק רוצה לחזור אל מישהי בסוף יום ושהיא תגיד לי שהכל יהיה בסדר ותעזור לי, מה עוד אפשר לבקש?
המחסור לא היה לי ברור כשאני, ליווי ואמט היינו רווקים, אבל ליווי מצאה את מיה המיועדת שלו לפני כמה חודשים, העיניים שלו נוצצות, אין מאושר יותר, אם לפני הספיקה לי החברה של ליווי ואמט כדי להיות מאושר היום להיות ליד ליווי ומיה גורם לי להרגיש כמה חסר לי משהו בחיים... מישהי... זאת עם העיניים החומות.
״אולי אני יכולה לבוא אתכם גם לעיר?״ דקוטה חיכתה לי ליד הדלת שלי, כרגיל, היא נבהלה כשאיימתי לערוף לה את הראש בפעם האחרונה שהיא הייתה במיטה שלי, עכשיו היא מסתפקת רק לחכות לי ליד הדלת... בכל יום.
״לא דקוטה, לך ולאמט יש עבודה, טימותי חולה ואני צריך שתחליפו אותו, אני סומך רק על שניכם״ הגנבתי חיוך, כדי לרצות אותה, והיא התמוגגה, כל כך רוצה לרצות אותי, אבל לא מבינה שאף פעם לא ארצה אותה, אני לפעמים מרחם עליה אבל כל כמה ימים היא נכנסת להתקף עצבים וצועקת עליי לבחור בה, אני כבר לא יודע באיזה בוקר היא תקום שמחה ובאיזה בוקר היא תתחנן שאני אוותר על האהבה שלי ואבחר בה.
השיער הבלונדיני שלה גלש על הגב שלה בזמן שהיא נעלמה למטה במדרגות, ליווי חיכה לי ליד המטבח, מיה תלויה על היד שלו ומתבוננת עליו כאילו הוא הדבר הכי טוב שבירך את העולם הזה.
״בוקר טוב גמא, מיה״ חייכתי, מנסה להסתיר את הצביטה שקיבלתי בלב מלראות את שניהם כל כך שמחים ביחד.
״בוקר טוב אלפא״ מיה חייכה חיוך מבויש, כנראה קצת מבוישת מכך שתפסתי אותה מתמוגגת מליווי, היא לא אמרה שום דבר כשהיא ירדה למטה ויצאה מהבית של הלהקה.
YOU ARE READING
לרקוד עם זאבים
Werewolfלסאמר יש את אותו חלום מאז שהיא זוכרת את עצמה- גבר מהמם עם עיניים כחולות. כל מי שמסביבה חושב שאלו רק חלומות, אבל היא חלמה על הבחור הזה מאות פעמים, והחלומות נהיים יותר ויותר אמיתיים, והיא די בטוחה שהוא חולם גם עליה. ביום הולדתה ה21 היא יוצאת לטיול באז...