Лицарка і крадійка

24 1 2
                                    

- Знову ти, нестерпна крадійко, - Тірвен стомлено зітхнула, дивлячись на постать, що втрапила в пастку, створену за допомогою магічного артефакту. Сяюча клітка активувалася спеціальним заклинанням, яке виявляло злодіїв, проте не спрацьовувало, коли коридором ходили мешканці замку й прислуга. - Що вирішила поцупити в її величності Асталеї цього разу?

Соларе, жінка в плащі й темному зручному вбранні, задоволено хмикнула й дістала з мішечка коштовності, які Асталея збиралася надягти на наступну виставку обладунків. Злодійка не виглядала переляканою чи засмученою. Вона не вперше попадалася капітанесі королівської варти, рудоволосій Тірвен. Лицарка походжала у нічній напівтемряві, осяяна лише світлом, що струменіло від ґрат. Але навіть зараз волосся Тірвен нагадувало бурхливе полум’я. Коротке й кучеряве, воно обрамляло м’який овал обличчя лицарки. Вона вся була закута в масивні обладунки. Соларе знала, що броня лицарок важка, навіть якщо її полегшити з допомогою артефактів. Тому подумала, наскільки ж сильна Тірвен. Певно, має міцні м’язи і гарне тіло. Тренується щодня. Крадійка закусила нижню губу і забула, де знаходиться, бо спробувала уявити капітанесу без обладунків.

- Ти взагалі мене чуєш? - не витримала Тірвен, котрій набридло постійно ловити вперту злодійку. - Якої Пітьми ти щоразу попадаєшся? Ти, професійна крадійка, яка колись пробралася в замок чаклуна і обчистила його скарбницю. Чаклун досі не знає, хто це зробив. Ти відволікаєш мене від чогось серйознішого? Зізнавайся!

Соларе кинула крізь ґрати вже не потрібні коштовності й зняла каптур. У неї було худе трикутне обличчя, засмагле від постійного перебування на сонці; блакитні, ледь розкосі очі; обрізане абияк коротке чорне волосся; виразні губи — тонкі, проте чітко окреслені.

- Що ви, капітанесо, - посміхнулася Соларе. В неї був м'який шиплячий голос із приємним західним акцентом. - Я б не стала йти на такий серйозний злочин. Тим більше, я завжди працюю сама.

- Тобі могли заплатити за співпрацю, - кинула Тірвен, спинившись. Соларе захотілося сісти на встелену килимом підлогу й милуватися жінкою, котра нагадувала Великодушну діву Еліарі. Крадійка бачила зображення Фалівен в книзі, яку одного разу викрала з приватної бібліотеки Дагди. Зазирнула з цікавості. І на одній зі сторінок вгледіла діву в обладунках. Обличчя Еліарі ховав суцільний шолом. Ніхто не знав, як виглядала Великодушна діва землі, проте Соларе подобалося думати, що капітанеса Тірвен могла би стати достойною володаркою металів.

Оповіді Тринадцяти королівствWhere stories live. Discover now