Церемонія вінчання

17 0 0
                                    

- Іфіліо ті ово аті окан уна Бініра, - голосно промовила її величність Тарінен, як тільки її впустили у вежу, де жив вождь племені омоу з сім'єю. На відміну від чорношкірих мешканців Полум'яних островів, вбраних у легку, яскраву повітряну одіж, прикрашену пір'ям і бурштином, королева Бріссагу була в обладунках. Її кроки гучно лунали у циліндричному приміщенні, що тягнулося вгору на багато метрів. Синій плащ з гербом королівства був перекинутий через плече Тарінен. Підійшовши до вождя Кенуо Н'Умуріро, вона злегка вклонилася. В лівій руці жінка тримала важкий згорток.

Бініра, її кохана, завмерла. Таки не вірила, що Тарінен зважиться на таке зухвальство. Донька вождя була високою й жилавою, з чорними кучерями, заплетеними в безліч кісок. На руках жінка носила браслети з блакитного золота, що його плем'я добувало прямісінько з вулканів. Саме браслети вказували на приналежність людини до правлячої сім'ї. Кожен браслет племені омоу мав окреме значення. Одяг Бініри був яскравим, але практичним — зелені штани, що розширювалися донизу, тонка туніка й напівпрозора накидка з химерною вишивкою.

- Володарко Тарінен, - нарешті озвався вождь — кремезний чоловік, на чиїх руках виблискували більш як півдесятка браслетів. Він, як і всі у вежі, сидів на підлозі, встеленій пухнастими килимами, але підвівся в знак поваги. Він заговорив загальною аранською, адже Тарінен погано знала мову племені. - Ви щойно попросили руку й серце моєї доньки.

Люди довкола зчудовано шепотілися. Втім, ворожості в їхніх голосах Тарінен ніби не чула. Жінка хоч і нервувалася, та мала намір добитися благословення батька Бініри. Кохана не хотіла покидати сім'ю, нічого їм не сказавши.

- Саме так, - її величність стримано кивнула. У важких обладунках було спекотно, та після кількох замахів на життя королева Бріссагу взяла за звичку носити обладунки. Так спокійніше. Втім, серед племені омоу вона чомусь почувалась у безпеці.

Вже кілька зим королівство Бріссаг і мешканці Полум'яних островів робили все, щоб покласти початок плідній співпраці. Тарінен налагодила торгівлю між державами, запросила омоу пожити у Бріссазі. Професори королівства вивчали мову, котра називалася омма'нхе, й готували перекладачів. Плем'я допомагало королеві у технологічному розвитку. Як виявилося, мешканці Полум'яних островів були високорозвинені у технологічному плані. Усі будинки на островах мали вигляд веж або пірамід, були обладнані складними системами вентиляцій і водогону. Магічні артефакти, що їх рибалки виловлювали з океану, знаходили практичне застосування переважно в галузях медицини й інженерії.

Оповіді Тринадцяти королівствWhere stories live. Discover now