2

90 3 0
                                    

Začalo pršet a tak jsme šli svižně. Došli jsme na zastávku a dívka se úplně zhroutila.
,,Byli jsme spolu dva roky a on se zatím tahá s nějakou courou. Věřila jsem mu, představila jsem ho svým nejlepším kamarádům, byl to první kluk se kterým jsem spala a on po tom všem udělá tohle!"
Seděla jsem tam a byla jsem vlastně taková tichá vrba.
,,Jak se vůbec jmenuješ?"
,,Marie."
,,Krásné jméno, příliš krásné na to, aby ti ho takový ovcomrd špinil."
,,Máš asi pravdu."doznala mi mezi vzlyky.
,,Vážně uděláš všechno?"
,,Co? Všechno, ne. Jen se ti můžu pokusit v rámci svých možností pomoct, jak budu moct a..."
,,To je skoro to samé..." změřila si mě od hlavy k patě a začala se usmívat.
,,Jsi krásná. Víš to?"
Začínala jsem mít strach, s čím přijde.
,,Jak to myslíš?"
,,Líbej mě!!"
,,Co?!?"
,,Teď! Dělej!"
,,Děláš si prdel? Známe se dvacet minut,  nevíš o mně nic-včetně orientace, klidně můžeš mít kapavku, nebo tyfus a chceš se tady se mnou líbat!"
,,Hele, řeklas, že mi pomůžeš v rámci možností a donutit Matěje žárlit, je v rámci tvých možností."
,,Myslíš, že bude žárlit na dvě afektované lesby, které to předstírají?"
,,Přesně tak."
,,Pořád mi to přijde fakt kurva divné."
,,Máš dnes večer čas?"
,,Proč to děláš? Aby ses pomstila čůrákovi, který ti za to nestojí?"
,,Jede nám tramvajka! Nastup."
,,Nemám lístek."
,,To je jedno, přece jen je to nejmenší, co pro tebe teď můžu udělat." pronesla a mrkla na mě.
,,Já ti na to ale nekývla."
,,Teď si na chvilku prohodíme role. Na oplátku taky udělám cokoliv."
Přemýšlela jsem nad tím, během toho, co koukala z okna na mokré chodníky a několik páru držící se za ruce. Už mě ta samota pěkně sžírá.
,,Dobře." Marie se při mých slovech začala usmívat, ,,ale budeš se mnou udržovat poměr. Sexuální."
Na chvilku se zarazila, ale pak jen přikývla a odvětila:,,Když je to tvoje přání, přece jen s holkou jsem zatím nikdy nic neměla a alespoň mi od toho zabedněnce nebudeš tvrdit, že ten klitoris tam není."
Paní sedící opodál zbystřila a šokovaně se na nás podívala.
Usmála jsem se a říkám:,,Dnes večer je ale doma táta, co zítra, to má taťka noční a před bratrem se můžeme zamčít."
,,Kolik mu je?"
,,Bratrovi nebo tátovi?"
,,Bratrovi!"
,,13."
,,A máš s ním dobrý vztah?"
,,Jo."
,,Tak tomu si myslím, budou nějaké rádoby falešné lesby, nebo bisexuálky, nebo, co to vlastně teď jsme, ukradené."
,,Tak pět mu není a ví, že jeho sestra má taky nárok na mezilidské vztahy."
,,Domluveno, nechceš jet teď na chvíli ke mně?"
,,Musím to domluvit s tátou."

Stvořeno pro selhání Kde žijí příběhy. Začni objevovat