4

109 3 0
                                    

Vešli jsme do dm a Marie mě vtáhla mezi regály s deodoranty a kondomy.
,,To nemyslíš vážně!"
,,Co by ne?"
Nevěřícně jsem na ni zírala. Do košíku vložila lubrikant, vibrátor i vibrační kroužky a zamířila k pokladně s naprostým klidem a čistým svědomím.
,,Bude to 948,-"
,,Hotově."
Vylezli jsme z obchodu a Marie se zastavila, aby si dala věci do tašky. Usmála se na mě a já začala do tváří nabírat tmavý ruměnec.
,,Užijeme si to, viď?"
To už jsem byla rudá jak rak a Marie se pobaveně smála.
,,Bydlím 15 minut odsud."
,,Tak vyrážíme!"
Cvak! Tiché zacvaknutí zámku a byly jsme doma.
,,Máš to tu hezký."
,,Jo. Díky, piješ víno?"
,,Vlastně jsme ti taky něco přinesla," začala z tašky tahat flašku šampaňského , ,,ale na to víno mám větší chuť."
Vytáhla jsem sklenice a rozlila jsem rovnoměrně mezi obě. Pak jsem se ale zamyslela a do té své nalila víc-na kuráž. Jelikož jsem extrémně nervózní.
,,Pustíme si nejprve film?"
,,Tak jo."
Vybraly jsme jakýsi historický pro pamětníky a já se nějakým zázrakem uklidnila. Vzala jsem si kvůli ní krajkované rudé spodní prádlo a pod kalhoty fakt super-krátkou minisukni.
Už jsem se začala smiřovat s tím, že k ničemu nedojde, když v tu se ke mně Marie naklonila.
,,Mám začít?" zašeptala. Pane bože! Mám z toho motýlky v břiše. Začala mi rozepínat pásek u kalhot a svlékat mi kalhoty dolů.
,,Ah, copak to tady máme?" pousmála se s pohledem na moji minisukni.
,,Dělej, jak uznáš za vhodné." řekla jsem během toho, co jsem si začala rozepínat knoflíky u košile.
S pohledem na moje ňadra v těsné podprsence se jí rozzářily oči. Nejprve je jemně mačkala, pak začala olizovat levou bradavku a pokračovala k břichu.
Vyhrnula minisukni návrch a navlhčila si ukazovák s prostředníčkem přes kalhotky tam a zpátky. Začala jsem se celá chvět.
Když si toho Marie všimla pousmála se:,,Lež klidně! Uvolni se, se mnou jsi v bezpečí."
Pokusila jsem se přistoupit na její radu a začala jsem vlhnout ještě víc. Položila jsem jí nohy na ramena a nechala se jemně hladit v oblastech vnitřní strany stehen a vnímala jak prsty pomalu, ale jistě kloužou k lemu kalhotek. Jakmile kalhotky sjely z místa kde mají být až ke  kotníkům slastně vzdychla:,,Ach! Ty jsi tak krásně oholená."
Sáhla do tašky a vytáhla vibrační kroužky a lubrikant, který na kroužky nanesla. Zapla jeden z kroužků a přiložila k mé vulvě. Cítila jsem ty vibrace, které prostupují celým mým tělem. Mohla jsem cítit jak se můj vnitřek zcela perfektně prokrvuje a chvěje.
Sem tam jsem sotva slyšitelně povzdecha, ale Marii neunikl ani jeden z nich. Po pár minutách zapla vibrátor, který mi rozbrněk celý můj vnitřek, ale to jí po chvilce přestalo bavit, tak jej vyjmula a místo něj vytáhla latexové rukavice, kterými mi začala jemně masírovat vnitřek.
Zase nejprve začala přejížděním ze strany na stranu. A pak se krouživými pohyby vydala za honbou na hledání klitorisu. Pane bože! Ona to fakt našla. To je taková neskutečná slast.
,,Marie, " zašeptala jsem , ,,myslím, že už bud-ha ahahhh." sakra, tady ta ví, co s prsty. Teď už jsem se vážně dostala na vrchol. To už jsem se neuměla (ani neměla snahu) udržet.
,,Ahhh!!! Marr-rrie!" vydala jsem další vzdech a užívala si tuto chvíli , ,,Pane bože! Ahh!" nemohla jsem si nepovšimnout Mariina spokojeného výrazu ve tváři, když skončila a vyjmula své prsty z mého nitra.
,,Tak jaké to bylo?" zeptala se a něžně mě ze srandy poškrabkala mezi nohama.
,,Kdy si to zopakujeme?" vzdechla jsem místo odpovědi na původní otázku.
,,No příště, to ti zas pro změnu ukážu, co umím s jazykem, " řekla a významně na mě mrkla. Já se začala červenat ještě více, než předtím v té drogérce.
,,Nebo příště si pro změnu užiju já tebe, " prohlásila jsem s úsměvem na rtech a všimla jsem si pobaveného výrazu v Mariině tváři.
,,Ale ne fakt! Ty by sis taky měla trochu užít."
,,Tak příště."

Stvořeno pro selhání Kde žijí příběhy. Začni objevovat