Domluvili jsme se, že do toho nebudeme tahat city a já s tím mohu jedině souhlasit. Měla bych se víc soustředit na školu a pomáhat tátovi.
Včerejší večer jsme strávili překlepáváním našeho bia na instagramu a napodobování těch slaďoučkých romantických foteček, které jsou až tak nepřiměřeně sladké, že byste z nich mohli dostat i zubní kaz.
Přijde mi, že už bych potřebovala nějakou tu životní zkušenost i v milostném životě. Až na to, že kluci jsou v našem věku pár let pozadu, tudíž se často jeví jako nevyspělí a s těmi návaly testosteronu nikdo neví, takže momentálně intimní profesionální vztah s ženou je v tuto chvíli pro mě nejlepší varianta. Orgsmus a udržování aktivního sexuálního života má mnoho benefitů zlepšujících celkové zdraví zapříčiňující třeba i ustálnenou hladinu dopaminu. Navíc, když v tom nebude nic, tak kromě narážek od homofobních idiotů mi předstírání falešného vztahu život neovlivní.
S Marií jsme se domluvily, že se sejdeme o půl osmé v kavárně naproti Mariina domu a pak půjdeme k nám. Táta s přespáním mé kamarádky (s výhodami) nemá sebemenší problém a Oliver jde přespat ke svému spolužákovi.
Říkala jsem si, že by byla slušnost se oholit a tak jsem se objednala na brazilku. Paní byla sice milá, ale nic příjemného to nebylo. Vlastně se divím, že mě vzala i takhle, na poslední chvíli.
Právě jsem si natírala lesk na rty, když jsem se podívala na hodiny. Ono už je čtvrt na osm! Sakra! Nastříkala jsem na sebe svůj oblíbený parfém, narvala jsem na sebe kabát a v tom spěchu jsem dokonce doma nechala peněženku. Uvědomila jsem si to až na schodišti, když jsem ji nenašla v kabelce.
Takže jsem letěla zpátky. Dobrý! Snad mám všechno, pomyslela jsem si a vykročila vstříc osudu.
Marie už tam čekala.
,,Ty piješ laté?"
,,Jo."
,,Fuj! Jak můžeš." prohlásila jsem, zatím co k nám přišla servírka.
,,A co pro vás?"
,,Laté."
Nevyhnula jsem se Mariinu pobavenému výrazu.
,,Hned to donesu!"
,,Děkuji."
,,Tak jsi očividně během pár vteřin změnila názor."
,,Přesně tak!"
,,Kam půjdeme až to vypijem?"
,,To bych se měla spíš ptát já tebe." řekla jsem s hlubokým pohledem do jejích očí.
,,Když myslíš."
ČTEŠ
Stvořeno pro selhání
RomanceKateřina je šestnáctiletá mladá žena, která místo socializování se svými vrstevníky dává přednost knihám a studiu. Když ji, ale bývalý kamarád z dětství dotáhne na oslavu narozenin svého známého, nečekala, že by se to mohlo až tak šeredně zvrtnout.