12.

68 2 0
                                    

Konečně neděle. Neobtěžovala jsem se buchtou jako Marie, ale alespoň jsem koupila sušenky. Tak jo! Pronikavý zvuk  zvonku mě vytrhl z urputného přemýšlení nad matematickou rovnicí z domácího úkolu.
,,Ahoj." Marie celá zářila ( jako vždycky).
Tentokrát byl můj táta doma, takže jen kývl na Marii, která ho zrovna zdravila se slovy :,,Dobrý den!"
Zamířili jsme ke mně do pokoje a Marie začala vytahovat svoji buchtu. Položila ji na psací stůl a sedli jsme si na zem. Měla na sobě skládanou minisukni a krémovou košili.
,,Třeba to bude dnes poprvé, co se spolu nevyspíme."
,,Třeba jo, no. A to jsem si myslela, že se nikdy nevyspím s holkou."
,,No jo! Nikdy neříkej nikdy!"
,,Ale nelituji toho, to je fajn."
Šli jsme pro talířky a příbory, když Marii začala volat její máma, takže s plnými rukami ještě zvedala hovory.
Zavřela jsem dveře pokoje a když se Marie loučila s mámou nevšimla si vyvýšené podlahy v půlce mého pokoje.
Zakopla a všechno se vysapalo na zem.
,,Omlouvám se! Vážně!" načes začala uklízet svou pohromu. V tu chvíli mi došlo proč jsem se tak těšila už od středy.
Klekla si zády ke mně, aby mohla posbírat příbory a talíř, když jí pod skládanou sukínkou vykoukly krajkované kalhotky. Pane bože, jsem tak nadržená. Dveře do pokoje jsem zamčela na dva západy a převzala od ní pozůstatky kdysi ještě porcelánového talíře i příbor a klekla si naproti ní.
,,Nic se nestalo."
,,Ale..."
,,To je v pořádku!" řekla jsem načež jsem políbila její rty.
,,Co když jsem vejde tvůj táta."
,,O to se bát nemusíš."
Nevím, co se v tu chvíli ve mně probudilo, ale položila jsem ji na záda a začala jí svlékat její sukni. Pomalu, ale jistě!
,,Co děláš?"
Přejela jsem jí dvěma prsty po vnitřku, dvakrát tam i zpátky a odpovědí mi byli dva tiché vzdechy.
,,Katt-e-eh-řii-noo!" Ahh! Vážně myslíš, že..." nezmohla se na dořeknití původní myšlenky, když jsem ji začala ještě víc  dráždit. Ta má tak krásné stehna. Vytáhla jsem šátek z šuplíku za mnou a svázala jí ruce. Kdyby jste viděli ten její nedočkavý výraz.
Začala jsem hladit Mariiny kyčle a pomalu sundávat i kalhotky. Dala jsem si její nohy na svá ramena a začala vylizovat.
,,Holky?" zavolal táta. V tu chvíli se Marie zmohla jen na zhrozený pohled.
,,Nechcete se napít."
,,Ne!" řekli jsme naráz.

Stvořeno pro selhání Kde žijí příběhy. Začni objevovat