16

65 2 0
                                    

,,Můžeš už to kurva vypnout?"
,,Však nikam nespěcháme." řekla, načež se pousmála.
,,Prosím." to už se mi chtělo skoro brečet.
,,Půjdeme teď ke mně?"
,,Jo, klidně, jen už to prosím vypni."
Zaplatili jsme a vydali se na cestu, kterou si Marie svým kouzelným strojem spestřovala. To se takhle zastavím, abych napsala domů a ta čůza to s radostí zapne.
Dostaly jsme se před její byt a Marie otevřela vchodové dveře. Začala jsem vycházet schody, když mi podklouzla noha, to už jsem se fakt rozbrečela. Zapla to zrovna, když jdu po schodech a ještě k tomu na skoro plný výkon.
Sedla jsem si na kraj schodu a Marie si sedla vedle mě.
,,Klidně breč!" řekla a objala mě, tak jsem brečela dál.
Jakoby nestačilo, že k ní chovám city, ona mi znemožňuje jakékoli šance na to uniknout od svých emocí a teď mě tady objímá, po tom, co mě vydírala, abych s ní trávila čas a do toho mě ten rozkrok, tak bolí a pálí až mi z toho slzí oči.
A tak brečím a brečím. Po chvíli se obě zvedneme (přičemž mi Marie musí pomoct) a podaří se nám dojít zbytek schodů. Po tom, co si vyzuji boty se zase přes bolestivé vzlyky sesunu o zeď, protože vibrátor zase zapla na plný výkon.
,,Prosím, už mě toho zbav."
Ticho, během, kterého se mi dívá do očí.
,,Prosím."
,,No, tak co s tím uděláme, co?"
,,Jak, co s tím uděláme?"
,,No, musíme to vyndat." řekla s úsměvem na rtech.
Vibrace o dost zmírnila a dotáhla mě za ruku do koupelny. Začala si umývat ruce.
,,Ty si když přijdeš domů z venku nemyješ ruce?" zeptala se škádlivě.
Ty schválně prodlužuješ moje trápení.
Umyla jsem si ruce a Marie to zákeřně zapla na plný výkon. Začala jsem znovu brečet a sedla si vedle umyvadla.
Šáhla mi pod sukni a jedním pohybem svlékla celé kalhotky. Opřela si moje nohy o ramena a nechávala to pořád na plný výkon.
Prsty začala kroužit kolem tělesa, následně skončilo tělísko ještě hlouběji. Prsty si odtáhla pysky od sebe a hon za pokladem začal znovu. Tentokrát musela prsty zabořit ještě hloubš. Cítím, jak prsty krouží v úzkém prostoru a snaží se předmět vyndat. Na moment jsou vibrace nejsilnější (když je tělísko téměř vytáhnuté) a pak skvělý pocit úlevy.
Sundám lýtka s Mariinin ramen a sesednu z umyvadla. Chystám se opustit koupelnu.
,,Kam jdeš?"
,,Sednout si na gauč, nebo do kuchyně."
,,Ty nechceš pokračovat?" po tomto zážitku?
,,Ani ne."
Opouštím koupelnu a je mi úplně jedno, kde vlastně skončilo mé spodní prádlo. Marie za chvíli přijde a sedne si vedle mě.
,,Vzrušuješ mě!"
,,Hele, já..." uvědomuji si, že mám zase v klíně úplně vlhko. Sesednu z židle a odtáhnu Marie s sebou. Marie si lehne na gauč, předpokládající, že už s ní dneska fakt spát nechci. O to víc je překvapená, když jí prsty strčím pod sukni. Následuje hluboký pohled do očí a úsměv od ucha k uchu. Začnu jí rozepínat košili a na chvíli se zastavím, abych si sundala tričko. Marie si mezitím svléká krajkovanou podprsenku a já odcházím do koupelny.
Přijdu k umyvadlu ze kterého vyjmu vibrátor a vracím se zpátky. Cestou si sundávám kalhotky. Když dojdu k Marii sedám si obkročmo na ni a vidím překvapený výraz, když jí dojde, že na svém podbříšku necítí látku mých kalhotek, ale vlhkou a teplou kůži.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 30, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Stvořeno pro selhání Kde žijí příběhy. Začni objevovat