Pov Julka
Z pokoju usłyszałam że Matty się pożegnał się z Nico a on opuścił nasze mieszkanie, przetarłam oczy lecz nadal były czerwone od płaczu wyszłam z pokoju i poszłam do kuchni niestety siedział tam Matty.
-płakałaś? - zapytał i wstał z krzesła
-co? Nie - nie patrzałam na niego tylko w podłogę.
- ej no julcia - podszedł do mnie i podniósł moja twarz i spojrzał mi w oczy - co się dzieje?
- Nico się dzieje pocałował mnie a teraz ma mnie gdzieś ja się chyba zakochałam... - powiedziałam i odrazu po tym się rozpłakałam a matty nic nie powiedział tylko mnie przytulił ja się w niego wtuliłam po niedługiej chwili Matt musiał iść na trening ja wtedy się położyłam pod kocem próbując zapomnieć o wszystkim ale dostałam SMS który mnie rozproszył.
Nico :) - hej.. Przepraszam za moje zachowanie wiem że nie powinnam ale nie chciałem cie zranić.
Ja- yyy ale to zrobiłeś?
Nico:) - zdaje sobie z tego sprawę.
Ja- i co w związku z tym?
Nico :) - przepraszam nooo możemy pogadać
Ja- czekaj zacytuję twoje słowa kochaniutki hmmm a mamy o czym?
Użytkownik Nicola Zalewski został zablokowany
Miałam dość zbędnych tłumaczeń z jego strony nie chciałam go znać zakochałam się w przyjacielu mojego brat to jakiś absurd. Wyciszyłam telefon i poszłam spać obudzil mnie mój brat który wrócił z treningu odpaliłam telefon i zobaczyłam 5 nieodebranych połączeń od mojego trenera cholera to pewnie coś związanego z wyjazdem szybko zadzwoniłam do niego a on po pierwszym sygnale odebrał.
-dzień dobry przepraszam że nie odebrałam ale miałam wyciszony telefon coś ważnego - zapytałam
-tak już znam datę twojego wyjazdu i podpisania nowej umowy z klubem z Włoch - poinformował mnie trener - mogli byśmy się spotkać? - zapytał
-dziś?
-tak najlepiej jak by było to dziś
-o której? - dopytałam się.
- 18:00?
- dobrze będę - powiedziałam i się rozłączyłam.
-------
Hejkaa dajcie znać czy wam się podoba i czy chcecie dziś jeszcze jedny.
Zachęcam do dawania gwiazdek <3
CZYTASZ
Dream girl | Nicola Zalewski
Teen FictionSiostra jednego z znanych piłkarzy polskiej reprezentacji poznaje chłopaka który zmieni jej całe życie czy to się uda?