9

1.6K 43 6
                                    

Impreza trwała do około 4 nad ranem . Obudziłam się z delikatnym kacem bo jednak trochę wypiłam poszłam do kuchni nie ukrywam był straszny bałagan wlałam sobie wody i wypiłam odrazu cała szklanke. Matty chyba spał postanowiłam, że nie będę go budzić bo będzie na kacu i będzie się darł jak chory na głowę.
Ubrałam się w szerokie szare spodnie i szary top.

I zaczęłam ogarniać mieszkanie skończyłam po około dwóch godzinach. Wtedy wstał Matty nie ukrywam wyglądał śmiesznie, usiadłam na kanapie i włączyłam telewizor.

- wyłącz to proszę - powiedział cichym głosem

- a co główka boli? - śmiałam sie a ten nic nie odpowiedział stwierdziłam że nie będę mu utrudniać życia i wyłączę telewizor wstałam i udałam się do pokoju zaczęłam się pakować bo jutro o 9 mam lot... Po około 15 minutach dostałam wiadomość od Nicoli.

Nico=) - hejka wyspana? Wstałaś już?

Ja-  wyspana nie ale wstałam tak a jak tam u ciebie.

Nico=) - głowa mnie boli..

Ja- nie dziwię się.. Hahaha razem z Gotówką przesadziliście trochę hahaha

Nico=) - to nie śmieszne.. Co robisz?

Ja - aktualnie pakuję się

Nico=) - a no tak bo jutro lecisz. =-(

Ja - hahahah co to za emoi

Nico =) - smutna buźka ale trochę krzywa

Ja- nie masz co się smucić ziomku hhahs też grasz w klubie w Włoszech będziemy się widywać

Nico=) - no tak ale przecież teraz będzie mundial i wyjadę i nie będziemy się widzieć

Ja- to będziemy przez tel rozmawiać nie widzę żadnego problemu..

Nico =) - no ok? Spotykamy się dziś?

Ja - możemy

Nico =) - to niedługo przyjadę paa ;)

Ja- paaa

Byłam ogarnięta nie będę się jakoś ubierać w sukienki bo po co?
Skończyłam się pakować i nie miałam nic do roboty wiedz zaczęłam przeglądać instagrama i  natknęłam się na post z medi o mnie? Co jest grane?

Byłam ogarnięta nie będę się jakoś ubierać w sukienki bo po co? Skończyłam się pakować i nie miałam nic do roboty wiedz zaczęłam przeglądać instagrama i  natknęłam się na post z medi o mnie? Co jest grane?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Media.o.piłkarzach : na zdjęciu została
pokazana prawdopodobnie nowa dziewczyna nowego z piłkarzy reprezentacji Polski znamy jej imię ma na imię Julka jest siostra Mattiego Casha jest również zawodnikiem piłki ręcznej, anonimowe źródła mówią że podobno zależy jej na sławie i kasie znanego piłkarza Nicoli, co myślicie o całej sytuacji?

User561627 : ma brata piłkarza i to jej nie wystarczy żal?

User6657: teamjulcia

Ja na kasę i sławę?  Brednie! Nigdy mi na tym nie zależało ale kto by mógł być tym anonimowym źródłem? Nikt nie wiem o tym że coś jest pomiędzy mną a Nicola poza... Ludźmi z imprezy ale przecież tu byli tylko zaufani ludzie a może to... Lena... Chciała odebrać moje miejsce w drożynie zawsze była o to zazdrosna że byłam lepsza od niej. Nico wszedł do mojego pokoju spojrzałam się na niego.

-hej - powiedział i mnie przytulił odwzajemniłam przytulenie.

-widziałeś to? - pokazałam mu post.

-nie ale nie myśl o tym bo jak będziesz myśleć to będziesz się stresować a jutro wylaryjesz do nowego klubu to jest najważniejsze - położył się obok mnie.

-ja chyba wiem kto to - powiedziałam pod nosem

-kto?

- taka lena jest znaczy była z mną w klubie.. Zawsze zazdrosna była i mnie ze jestem lepsza niż ona... I była na imprezie.

-myślisz że to ona?

-oczywiście że tak nikt inny by nie chciał mi zaszkodzić - powiedziałam

Nico mnie przytulił był uroczy po czym zasnął piękne spędzenie czasu, przykryłam go kocykiem i zaczęłam przeglądać media społecznościowe.

--------
Kolejny rozdział! Dziś pojawi się na pewno jeszcze jeden. Mam nadzieje że się podoba.

Kolejne pytanie od mnie
Top 3 ulubionych piłkarzy?

Zachęcam do dawania gwiazdek <3

Dream girl | Nicola Zalewski   Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz