7

1.5K 48 7
                                    

Spojrzałam na zegarek była 17:00 pobiegłam do pokoju i ubrałam na siebie dzwony biały top i szara rozpinaną bluzę, wytuszowałam rzęsy i rozczesałam włosy zrobiłam sobie zdjęcie w lustrze po czym poszłam do kuchni w której siedział Matt.

-już wszystko okej - zapytał z troska.

- jeżeli chodzi o Nicole to nie nadal o nim myślę - wymamrotałam

- to gdzie się wybierasz? - zapytał z ciekawością

- trener dzwonił zna dokładną datę wylotu i podpisania umowy z nowym klubem - powiedziałam a na twarzy pojawił mi się uśmiech w tym momencie to jedyna rzecz która sprawia że jestem zadowolona w jakimś stopniu.

- serio się zgodziłaś? - był jednocześnie poirytowany ale też i smutny? Nie za bardzo wiedziałam o co mu chodzi

-tak

-będziemy się widywać w święta i w wolny czas.. Myślałem że pojedziesz z mną na mundial.. - powiedział

-przepraszam cie Matt coś wymyślę okej może akurat wylot będę miała po mundialu jeszcze nic nie wiem a teraz przepraszam ale spieszę się paaa - wyszłam z domu a przed nim stała taksówka wsiadłam do niej i powiedziałam gdzie ma się kierować.

Po drodze wstawiłam zdjęcie zrobione przed chwilą.

Julciacash

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Julciacash.62 :Something is coming.
Polubień : 13,2tyś

wojciech.szczęsny1: <3

mattycash622: Perfect after me

zielu_94: wow 😲

User2816993: idealna figura :

User4432: nie rozumiem dlaczego reprezentacja pisze jej kom to ktoś znany? Pod kamieniem żyje?

Dotarliśmy na miejsce wysiadłam z taksówki i udałam się do budynku i zapukałam do pomieszczenia gdzie znajdował się trener po usłyszeniu proszę weszłam do środka i usiadłam na krześle.

-a więc tak jeżeli chodzi o wyjazd to jest po jutrze a umowę podpiszesz na miejscu z tego co wiem to z językiem włoskim problemu mieć nie będziesz bo go znasz prawda? - powiedział

- po jutrze?! - byłam zszokowana

-tak a coś nie tak?

-nie wszystko okej jestem po prostu w lekkim szoku. A co do języka tak umiem włoski uczyłam się go w szkole jak jeszcze nie mieszkałam w Polsce - uśmiecham się z moim byłym już trenerem? jeszcze chwilę porozmawialiśmy.

-pamiętaj możesz zawsze na mnie i na drużynę liczyć wierzymy w ciebie - podal mi rękę a ja mu , po tych słowach ciepło mi się na sercu zrobiło

-bardzo dziękuję dowiedzenia trenerze - wyszłam z pomieszczenia i wsiadłam do taksówki w drodze napisałam do Mattiego.

Ja - po jutrze mam wyjazd..

Braciszek =) - cooo czemu tak szybko

Ja - szczerze nie mam pojęcia

Braciszek=) - cóż jakoś przeżyjemy hah wracasz już?

Ja- tak będę za 10min

Przeczytano o 19:45

Nie byłam nigdy w Rzymie nie wiem gdzie co jest jedyną osobą która znała Rzym nie Julka nie myśl nawet o tym...

Użytkownik Nicola Zalewski został odblokowany.

----------

Hejka po raz 3 dziś hahahaha
Zostawiam was w niepewności do jutra co się dalej wydarzy mam nadzieję że się podoba.

I takie pytanie od mnie skoro polska odpadła z mundialu kogo byście chcieli zobaczyć z pucharem?

Zachęcam do dawania gwiazdek <3

Dream girl | Nicola Zalewski   Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz