18

1.3K 53 10
                                    

- tak lena już pędzi - powiedział mój kochany braciszek i się uśmiechnął.

- ejjj! Nie decyduj za mnie - spojrzałam się na niego a potem na Nico - no jeżeli musimy to tak.

Wstałam z łóżka i razem z Nico poszliśmy do miejsca gdzie nie było nikogo i było cicho.

- daj mi to wyjaśnić - chciał złapać mnie za rękę ale ja ją zabrałam.

- co tu jest do wyjaśniania! Do cholerny dobrze wiedziałeś że ona jest o mnie zazdrosna a ty na to poleciałeś jak powiedziała ci ze lecę na fejm!

- przepraszam - patrzał mi w oczy. - wymabczysz mi Julka?...

- nie wiem.. Jak na razie to ja nie wiem nic! Nawet jeśli wybaczę to co?! Zaraz polecisz do innej jak inna ci tak powie jak wyjadę do Włoch a ty będziesz w Polsce? - również spojrzałam mu się w oczy tylko ze moje się zaszkliły.

Nagle usłyszeliśmy głos za sobą.

- no przytulcie się nooo!! - wykrzyczały trzy głosy spojrzeliśmy oboje do tyłu i zobaczyliśmy mojego brata Szczęsnego i lewego.

- a wy co tu robicie hmmm cierpliwie nie możecie poczekać? - zapytał Nico

-nie da się bo inaczej się nie pogodzicie trzeba was zesfatać - odpowiedział mu Robercik.

Nico spojrzał na mnie a ja na niego chciałam z jednej strony go przytulić i poczuć jego nieziemskie perfumy ale z drugiej nadal w środku cierpiałam przez to co mi zrobił, chciałam  mieć święty spokój wiedz objęłam nicole a on wydocznie był bardzo zdziwiony lecz też objął mnie w pasie.

-widzicie pogodzeni - oznajmiłam a chłopacy się uśmiechli.

- no i superowo a teraz zapraszamy na kolację a potem na trening - poszli pierwsi w stronę jadalni a my za nimi.

- naprawdę mi wybaczyłaś? - zapytał cicho Nicola próbując złapać mnie za rękę ale ja ją znowu zabrałam.

-walnij się w głowę ok? - odpowiedziałam - do wybaczenia to jeszcze długa droga.

Weszliśmy do jadalni i zajęliśmy swoje miejsca czakając na kolację wstawiłam zdjęcie zrobione przez sofi w Włoszech tęskniłam za nią..

Julciacash62: Photo taken by - Sofia

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Julciacash62: Photo taken by - Sofia..mangolia lov
Polubień : 26,6tyś

Komentarze zostały wyłączone

Dostaliśmy i jedliśmy ją w normalne atmosferze w końcu śmialiśmy się do siebie gadaliśmy głupoty chyba najlepszy wieczór od kąt tu jestem

--

Witam ponownie mam nadzieję że się podoba.

Julkę i Nico jednak coś do siebie ciągnie co nie?

Zachęcam do dawania gwiazdek.

Dream girl | Nicola Zalewski   Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz