Siedziałam w jadalni czekałam na chłopaków którzy się długo nie pojawiali trochę już się denerwowałam trener ich gdzieś zabrał busem a co jak im się coś stało japierdziele.
Chat grupowy
Nie łączy nas piłka a alkoholTynka : mam jedno banalne pytanie gdzie wy do cholerny jesteście martwię się.
Nieszczęsny : gdzieś lololol
Tynka : o wow no kurde kreatywna odpowiedź. SERIO SIĘ PYTAM.
Nieszczęsny : serio odpowiadam..
Prawy nie lewy: Jezu szczena weź się już z nią nie drocz. Niedługo będziemy
Tynka : bardzo dziękuję w końcu za normalna odpowiedź
Czyli nie długo będą. Całe szczęście że nic im nie jest. Zjadłam w samotności kolację i udałam się do pokoju odrazu się położyłam nie miałam tu za dużo do roboty za niedługo muszę wracać do Włoch mecze się zbliżają a ja musze trochę potrenować. A zapomniałam jeżeli chodzi o Lenę o tą tępa idiotke wczoraj wyjechała z kataru do Polski mam nadzieję że wyrzucą ją z drużyny po tym co zrobiła zniszczył mój związek i nigdy o tym nie zapomnę. Przeglądając instagrama znalazłam kolejny artykuł o sytuacji mojej, Leny i nicoli uwielbiam czytać te bzdury dosłownie.
Sportowe.wiadomosci: nowe informacje dowodzą że Lena nie jest już z piłkarzem reprezentacji Polski Nicola Zalewskim. Nasze źródła dowodzą że Nicola interesuje dziewczyna z zdjęcia u góry o której nie dawno mówili że leci na fejm i kase piłkarza Julia cash siostra znanego piłkarza również reprezentacji Polski. Jaka opina jest wasza na ten temat?
Polubień : 56tyś
Lenaborek225: no nie jestem i co?
Fp.kociolek: czekam aż oni będą razem!!
User6657: ta cała martyna wydaje się jakaś dziwna.
Te artykuły dosłownie nie mają sensu albo kłamią albo piszą takie głupoty że nie da się słuchać. Leżałam jeszcze chwilę i usłyszałam pukanie do drzwi.
- proszę! - krzyknęłam a drzwi się otworzyły ujrzałam Nico, z kwiatami?
- proszę to dla ciebie - wręczył mi kwiaty.
- dziękuję - uśmiecham się delikatnie - z jakiej do okazji?
- bez okazji po prostu - oznajmił mi, nastała niezręczna cisza patrzeliśmy sobie w oczy po czym nasze usta zbliżyły się do siebie.
Nico czekał aż odwzajemnię pocałunek lecz długo nie musiał czekać bo praktycznie odrazu odwzajemniłam po chwili pozwolił sobie na więcej a ja udostępniłam mu to.
Resztę samemu musicie sobie wyobrazić!
-----------
Rozdział krótki ale w końcu doczekaliście się oficjalnego pogodzenia!. Jak myślicie nie będą mieli już przeszkód czy jeszcze coś się wydarzy dajcie w komentarzu jakieś swoje teorie!Zachcem do dawania gwiazdek
Pozdrawiam i miłego dnia
MARCYSIA
CZYTASZ
Dream girl | Nicola Zalewski
Teen FictionSiostra jednego z znanych piłkarzy polskiej reprezentacji poznaje chłopaka który zmieni jej całe życie czy to się uda?