~16 yaşındaki Hikari'nin ağzından~
Kılıcı ağaca vurduğum anda bir çakra hissettim.
"Ha!? "
İzumi'nin sesiyle irkildim. Hemde bu çakralar ikiye katlanmıştı. Ve ben birini tanımıyordum.
"Ne oldu be!? "
Ona baktığımda burnunda bir yara vardı. Uzun bir çizik... Uzaklarda bir asker gördüm. Zaku krallığındandı. Göz benliğimi açtım. Arkamdaki ise Uzumaki krallığındandı.
İzumi'nin elini tuttuğum gibi koşmaya başladım ama bu normal bir koşma şekli değildi bizim ailemiz ninja soyundan geliyordu. Onların da öyle olduğu için bana yetişebiliyordu.
~16 yaşındaki İzumi'nin ağzından~Elimden tuttuğunda bi anda yüzüm kızardı ama durdurabildim. Şükürler olsun. Oradan uzaklaşıca durdu ve elimi bıraktı.
"Sen sizin sarayınıza bende bizim sarayımıza gideceğim. Tamam mı? "
"Ama sen başka bi ta-"
"Eğer aynı yere gidersek ikimizi de yine senin gibi yaralarlar. "
"Tamam."
Evine doğru koşmaya başladım. O da aynı anda koşmaya başladı. 10 dakika içerisinde saraya gelmiştim. Tam o anda ensemde bir el hissettim.
~Hikari'nin ağzından~
Saraya ulaşmıştım odama koşarak çıktım ve yatağıma oturdum.
Acaba İzumi ne yapıyordu? Zihnimden çakram ile mesaj yolladım. Cevap yok. Ne oldu acaba?
~Izumi'nin ağzından~
Gözlerini açtığımda yatağımdaydım. Bir dakika ORADA BİRİ BENİ BAYILTMIŞTI! Ah neden böyle olmak zorundaydı acaba? Odaya annem girdi.
"Merhaba anne."
"Oğlum neden dışarıdaydın? "
"Bi arkadaşım ile kılıç hareketlerine çalışıyordum. "
"İzumi eğer böyle yaparsan baban başka şeylerle seni o arkadaşından uzaklaştırabilir. O arkadaşını seviyorsan onunla bir daha görüşmemelisin." dedi annem. Tabikide ben böyle bişi yapmıyacaktım. Çünkü Hikari'yi bütün arkadaşlarımdan daha çok seviyordum. Ne!? Ne diyorum ben ya off... Bi dakika düşündüğüm şey olmamıştır umarım... BEN AŞIK MI OLDUM LAN!?
_________________________________
Biliyorum çko saçma bi bölümdü.
İLHAM GELMİYO ANASINI SATİM İLHAM!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Papatya~(IzuHira)
Romantizmbu hikaye bir ship hikayesidir. Ben kendi karakterlerimi shipliyom. Bu hikayede bir prenses ve onun ailesi ile savaşta olan prensin ailesi anlatılmaktadır. Sahiplenen karakterlerin adı Hikari ve Izumi'dir. İyi okumalar~