Multi: Derinin giydiği kıyafetler
Bu sabah alarma ihtiyaç duymadan uyandım. Banyoya gidip rutin işlerimi hallettikten sonra siyah dar kotumu siyah boğalı kazağımı ve üzerinde bir hırka tarzı bir gömlek giydim ayakkabı olarak siyah botlarımı giydim. Makyaj olarak parlatıcı ve rimel sürdüm sırt çantamı alıp aşağı indiğimde Ata abim dışında evde kimse yoktu.
"Abi annemler nerede" diye meraklı bir şekilde sordum.
" Derin akşamki yemek için hazırlık yapıyorlar" "Ne yemeği abi?"
"Ortaklarıyla olan bir yemek ve bizimde katılmamız gerekiyomuş"
son dediğinin üzerine şaşkınlıkla abime bakıyodum ama zilin sesi bakışmamızı böldü.2 saat sonra
"Anne ben gelmesem olmaz mı?" Sabahtan beri annemi ikna etmeye çalışıyorum ama yok. "Olmaz Derin bak Ata ve Alp'e hiç itiraz ediyorlar git bir duş al yatağının üzerin deki elbiseyi giy" annemin sesi sonlara doğru yüksek çıkmıştı bende daha fazla direnmeden odama çıktım.
(Derin'in giydiği elbise ve ayakkabısı)
Elbiseyi giydikten sonra saçlarımı düzleştirdim ve sade bir makyaj yaptım. Aşağı indiğimde babam, Alp ve Ata abim takım elbise giymişti annemde siyah uzun bir elbise giymişti. Beni ilk fark eden Alp abim oldu "Prenses çok güzel olmuşsun" dedikten sonra annem babam ve Ata abimde bana baktı Ata abim ıslık çaldı.
Arabaya bindikten yarım saat sonra restorana gelmiştik şoför kapımı açtığında gazeteciler fotoğrafımızı çekmeye ve soru sormaya başladılar.
İçeri girdiğimizde herkesin bakışları bize döndü.
Öndeki masalardan birinde Rüzgâr ve ailesini gördüm. Rüzgârların masa doğru geldiğimizde babası Onur amcanın elini öptüm "Derin kızım çok güzel olmuşsun" dedi bende"Teşekkür ederim Onur amca ama annem ve Sevgi teyze kadar değil"diyip Sevgi teyzenin elini öpüp sarıldım Rüzgâr hala bana bakmaya devam ediyoduki Alp abim "Rüzgâr nasılsın kardeşim" dedi Rüzgâr Alp abime "İyiyim Alp abi sen nasılsın" diye sordu bende tek boş olan yere Rüzgâr on yanına oturmuştum.
Yarım saat sonra
Yemekler yenmiş herkes birbiriyle sohbet ediyordu bende telefonda sosyal medyaya bakıyodum ki Rüzgâr kulağıma yaklaştı ve "Çok güzel olmuşsun"dedi beklemediğim için şaşkınlıkla ona döndüm "Teşekkürler Rüzgâr" dedim ve telefonuma geri döndüm ama Rüzgâr konuşmaya devam etti "Derin seninde canın sıkılmadımı?" diye sordu tam cevap vereceğim sırada telefonum çaldı arayan Ece'idi
Alo Ece birşey mi oldu?
Yok kanka nerdesin diye sormak için aradım
Ece babamın ortaklarıyla olan bir yemeğe geldik ve canım acayip sıkılıyo
Kanka sen Ahmet amcaya deki Ece gil beni çağırıyor acilmiş belki ikna olur
Tamam görüşürüz
Görüşürüz
Telefonu kapatıp babama doğru döndüm "Baba Ece gil beni çağırıyor acilmiş gidebilir miyim?" diye sordum "Tamam kızım gidebilirsin ama önemliyse bize haber ver" dedi bende tamam diyip restoran dan çıktım çıktığım gibi gazeteciler etrafımı sardı ve bir tanesi soru sordu "Derin hanım bir açıklama yapacak mısınız?" "Arkadaşlar babam çıktığında size bilgi verecektir iyi çalışmalar " diyip şoförün açtığı kapıdan arabaya bindim "Hüseyin abi Ece filim eve gidicez" dedim Hüseyin abi başıyla onayladıktan sonra Ece gile gelmiştim kapıyı açıp arabadan indim "Hüseyin abi sen restorana geri gidebilirsin" dedikten sonra kapıyı çaldım kapıyı Ece açtı eve girdik "Kanka gel ben sana giyecek birşeyler veriyim şimdi rahat değilsindir " dedikten sonra odasına çıktık ve rahat şeyler giyip aşağı indik.
(Derinin giydiği kıyafetler)
Film açıp izleyerek uykuya daldık.
Arkadaşlar herkese merhaba bira geç oldu kusura bakmayın.
Yazım yanlışı varsa özür dilerim.
Oy ve yarumlarınızı bekliyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Sınıflar
Teen Fictioniki düşman sınıf 11a erkekleri ve 11c kızları bu düşmanlığın sonu nasıl biticek?... düşmansınıflar kategorisinde 1. (07.12.2023) düşmansınıflar kategorisinde 1. (16.02.2024) düşmansınıflar kategorisinde 1. (13.05.2024)