Sınıftan çıktığımızda kolidordaki herkes bize daha doğrusu ellerimize bakıyordu.
Rüzgâr'a döndüğümde direkt önüne bakıyordu ona baktığımı hissetmiş gibi bana döndü ve gülümsedi bende karşılık verdim.
Bize doğru gelenlere baktığımda Ece, Gizem,Efe ve Emir şaşkın bir şekilde bize bakıyordu."Derin siz neden el ele tutuşuyorsunuz?" Gizem dayanamayıp soru sormuştu
"Şey biz bi-..." Rüzgâr sözümü kesti ve "Biz sevgili olduk bundan sonra hep birlikteyiz" dedi kızlar şaşkın şaşkın bakarken Efe Ece'nin Emir de Gizem'in yanına gelerek ellerini omuzlarına attılar kızlar onlara bakarken "Gizem Emir neden elini senin omzuna attı?" dedim ve gülerek oradan ayrıldık sınıflarımız geçtik Rüzgâr nerdeyse beni kendi sınıfına götürüyodu son anda elinden kurtuldum.
2 Gün sonra
"Anne ben birazdan çıkıcam haberin olsun" diyip odamın kapısını kapattım bu akşam Rüzgâr la yemeğe gidecektik onun için hazırlanmaya başladım.Siyah hafif boğazlı olan bir kazak giydim üstüme altımada kemerli siyah dizlerimin bir karış yukarısında bir etek giydim üzerinde gri siyah çizgileri olan bir ceket aldım topuklu botlarımı da girdiğimde kombinim hazırdı saçlarımı tepeden toplayıp siyah halka küpelerimi taktım hafif bir makyaj yaptıktan sonra hazırdım çantamı alıp aşağı indim kapıda Rüzgârla karşılaşmıştım.
(Derin'in kıyafeti)
Rüzgâr siyah bir gömlek ve kot pantolon giymişti saçları her zamanki gibi dağınıktı ve çok tatlı görünüyordu.
"Selam çok güzel olmuşsun" dediğinde utanarak başımı eğdim ve "Sende çok yakışıklı olmuşsun" dedim ve arabaya ilerledim.
Sessiz geçen bir yolculuktan sonra restorana gelmiştik masamıza geçip siparişlerinizi verdik.
Siparişlerimiz geldiğinde karşı masada oturan gruptan biri bana bakıyordu daha fazla ona bakmadan önüme dönmüştüm ben bu oğlanı bir yerden tanıyordum ama nereden diye düşünürken Rüzgâr elini yüzüme doğru getirip salladı ve "Neye daldın yine?" diye sordu "Hiç birşey yok" dedim ve yemek yemeye devam ettim.
Birkaç dakika sonra buraya doğru gelmeye başladı ve tam karşımda durup "Beni hatırladınmı Derinim..."
Bir bölümün daha sonuna geldik farkındayım bölümler çok kısa bunun için özür dilerim kendinize iyi bakın oy ve yorum yapmayı unutmayın ️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Sınıflar
Teen Fictioniki düşman sınıf 11a erkekleri ve 11c kızları bu düşmanlığın sonu nasıl biticek?... düşmansınıflar kategorisinde 1. (07.12.2023) düşmansınıflar kategorisinde 1. (16.02.2024) düşmansınıflar kategorisinde 1. (13.05.2024)