3 Yıl önce
Babamın katılma mı istediği davette iş ortağı ve aileside olacağından benimde gitmem gerekiyormuş liseye başladığımdan itibaren etrafımda sürekli biri ile dolaşmak gerekiyormuş.
"Anne ben gelmesem lütfen bak orada sıkılırım" diye anneme yalvarıyordum abim lerde gelcekmiş aslında onların sıkıntı çıkarması gerekiyordu ama birden ne olduysa gelmemek için diretmediler annemin zoruyla odama çıkıp yatağımın üzerine hazırlanan elbiseye baktım beyaz straplez dizlerimin üzerinde bir elbise beyaz kalın topuklu bir ayakkabı ve beyaz bir çanta vardı hızlıca giyinip makyaj masama oturdum sade bir makyaj yaptıktan sonra saçlarımı düzleştirip aşağı indim.
(Derin'in ayakkabıları)
(Derin'in çantası)
Merdivenlerden iner inmez Ata abim elimi tutup beni etrafımda dönderdi ve ıslık çaldı "Bu ne güzellik prenses baba Derin gelmiyor ben bu güzelliğe biri bakarsa dalarım" dedi kıkırdadım Alp abimde "Bendende aynısı"
Davet yeri
Buraya geleli 10 dakika olmuştu sürekli birileri gelip babamla tokalaşıyordu falan derken ortağı Salih amca eşi ve oğlu geldi yanımıza babam onlarla konuşurken abimler bana bikaç tane kız gösterip nası yakışırmıyız falan diyolardı ve bana bakanlara sinirli bir şekilde bakıyolardı babamın bana seslenmesiyle ona döndüm.
"Efendim baba?"
"Kızım bu Salih amcanın oğlu Akın ikinize söyleyeceğim şeye itiraz edemezsiniz" dedi abimlerde babamı dinlemeye başlamıştı Akın denen çocukla bakışlarına kesişti tekrar babama döndüğümüzde.
"Holdingimiz için daha iyi olacağını düşündüğümüz için Akın ve sen sevgili olacaksınız bu hem holding hemde sizin için iyi birşey olacak" dedikten sonra masadan ayrıldı.Bense hala dediği şeyi düşünüyordum masadakiler susmuş bizim vereceğimiz tepkiyi bekliyorlardı ama bilmiyorlardı ki babam son sözünü söylemiş daha bizim kararımızı sormadan sevgili yapmıştı...
Bölüm sonu
Sizce Derin'in ve Akn'ın tepkisi ne olacak?
Alp ve Ata bu konu hakkında ne düşünmeli?
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum sonraki bölümde görüşmek üzere.❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Sınıflar
Teen Fictioniki düşman sınıf 11a erkekleri ve 11c kızları bu düşmanlığın sonu nasıl biticek?... düşmansınıflar kategorisinde 1. (07.12.2023) düşmansınıflar kategorisinde 1. (16.02.2024) düşmansınıflar kategorisinde 1. (13.05.2024)