Bu bölümü Ecrins_Army' ye ithafen yazıyorum.
Yardımların için teşekkürler Ecrin❤️"Beni hatırladınmı Derin'im?" dedi.
Bu ses çok tanıdıktı ama sesin sahibini bir türlü hatırlayamıyordum...Birden bir şeyler oldu kafam bulandı ve düşünceler zihnimi ele geçirmeye başladı.
Anılar bulanıktı netleşmeye başladı. Tüm anıları kalbime akın ediyordu zorla ağzımı açmayı başardım.
Söyleyecek çok söz vardı ama sadece tek bir kelime çıktı ağzımdan "Akın..." Rüzgâr anlamayan gözlerle bir bana,bir de Akın'a bakıyordu.
Akın ise... gülümsüyordu.
"Adımı ağzından duymayı çok özlemişim Derin'im" sesini duymayalı 3 yıl olmuştu.
Tek yapabildiğim şey kabusumdan uyanmaya çalışmaktı ama beni bulmuştu artık uyanamayacağımı bende oda çok iyi biliyorduk... Çantamı aldım ve oradan kaçtım.
Kendimi ne zaman yalnız hissedersem gittiğim tek yer olan ormana kaçtım...
4 Saat sonra
Bir ağacın altına oturmuş gecenin karanlığını izliyordum.
Nereye gideceğimi bilmeden yalnızca geçmişimi düşünüyordum.Arkamdan sesler gelmeye başladığında otarafa baktım simsiyah giyinmiş yüzü maskeli biri bana doğru gelmeye başlamıştı.
Buradan kaçmalıydım hemde hemen.
Hızla ayağı kalktım ve tüm gücümle koşmaya başladım ama unuttuğum tek şey arkamdaki kişinin de koşacağını düşünmemem.
Yaklaşık on dakikadır koşuyordum artık arkamdan koşma sesi gelmiyordu durdum arkamdan biri geliyor mu diye bakmaya başladım ta ki birini ağzıma ve burnuma bir bez parçası koyana kadar.
Gözlerim kararmaya başlamıştım bilincim yavaş yavaş kapanmaya başladı son gördüğüm şey o adamın beni kucağıma alması ve daha sonra "Benden kaça bileceğini mi
düşünüyordun bir tanem?" demesiydi sonrası karanlıktı.Uyandığımda bir yatakta yatıyordum başım döndüğü için elimi kaldırmaya çalıştım ama kaldıramadım kafamı hareket ettirdiğimde yatağa bağlanmış olduğuma gördüm.
Ne kadar çabalasan da ipleri açamadım etrafıma baktığımda bir masa vardı üzerinde kırmızı güller ve mum vardı yan tarafta bir gardırop vardı en küçük pencerede vardı ama dışarıdan kilitliydi.
Bir süre sonra odanın kapısı açıldı ve içeriye Akın girdi "Demek uyuyan güzel uyanmış" dedi yatağa tam yanıma oturdu ve yüzümü okşamaya başladı ben şaşkınlıkla ona bakarken o vücuduma bakıyordu "Neden beni kaçırdın" tekrardan gözlerime baktı ve yavaş yavaş bana yaklaşmaya başladı bir eli yanağıma ulaştığında "Dokunma sakın bana" dedim ve yüzümü çevirdim sinirlendiğini nefes alış verişinden anladığında yerimde huzursuzca kıpırdandım yüzümü kendine çevirdi ve "Sen benimsin ve hep benim olarak kalacaksın Derin" dedikten sonra beni çözdü ve ben ne olduğunu anlamadan dudaklarını dudaklarımda hissettim kafamı çevirmeye çalıştığımda çenemi daha sert kavradı dudaklarını dudaklarımdan ayırdığında "Bu ilk değildi Derin sonda olmayacak"dedi.
Arkadaşlar bölümü nasıl buldunuz?
Sizce Akın kim?
Derin ve Akın arasında 3 yıl önce ne oldu?
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum sonraki bölümde görüşmek üzere ❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Sınıflar
Teen Fictioniki düşman sınıf 11a erkekleri ve 11c kızları bu düşmanlığın sonu nasıl biticek?... düşmansınıflar kategorisinde 1. (07.12.2023) düşmansınıflar kategorisinde 1. (16.02.2024) düşmansınıflar kategorisinde 1. (13.05.2024)