1 Yıl sonra
Uyandığımda saatin 08.30 olduğunu gördüm ve kalkıp hazırlanmaya başladım.
Aşkınla yaklaşık bir yıldır sevgiliydik ve onunla babamın zoruyla değilde kendi isteğimle sevgili olmuş gibi hissediyordum.
Hızlıca giyinip aşağı indim Aşkınla kahvaltıya çıkıcaktık.
Anneme haber verdim ve dışarı çıktım Akın arabasına yaslanmış telefonuyla ilgileniyordu beni fark ettiğinde telefonu cebine koyup kapımı açtı "Yine gözlerimi kamaştırıyorsun Derin'im"
dedi bende yalnızca başımı sallamakla yetindim.(Derin'in kıyafeti ceketi de siyah)
Bir restorana geldik hemen masamıza geçip kahvaltımızı yapmaya başladık.
Bir saat sonra
Şu anda Akın'ın evinde film izliyorduk sonu kötü olsa da çok güzel bir filmdi eve geldiğimde abimler fifa oynuyordu hemen yanlarına gidip"Sizi hainler demek bensiz fifa oynuyorsunuz"diyip üzgün bir şekilde merdivenler yönelmişti ki biri beni kucağına aldı tabi bu kişi Ata abim den başkası değildi beni etrafında döndürüp"Sensiz fifa mı olurmuş ikimiz bir Alp tek nasıl?" dedi"Maalesef siz ikiniz bir ben tek yoksa oynamam"diyip son noktayı koydum ve kollardan birini alıp oturdum yanıma geldiklerinde maçı başlattım 35.dakikada skor 2/0 dı ben yeniyordum.
Maç bittiğinde 4/2 ben kazanmıştım kolu Alp abime verip ayağı kalktım ve odama çıktım ama odama sanki biri girmişti ve etrafı dağıtıp çıkıp gitmişti hızlı bir şekilde odamı toplayıp üzerimi değiştim yatağıma girdikten birkaç dakika sonra bir ses duydum ama dışarıdan geldiğini düşünerek uyumaya devam ettim.
Yatağımda hissettiğim kıpırtıyla arkamı dönmüştüm ki simsiyah giyinmiş bir kişi karşımdaydı tam ayağa kalkacaktım ki beni bileklerinden tutup yatağa yatırı ve diğer eliyle de ağzımı kapattı ve "Sesini sakın çıkarma yoksa sevdiklerine zarar veririm" dedi
elini ağzımdan çektiğinde "Ne yapmaya çalışıyorsun sen" diye sorduğumda gülümsedi "Seni korumaya" dedi ve ellerini bileğimden çekti "Sakın kimseye bundan bahsetme" dedi ve pencereye yaklaştı "Sen kimsin?" dediğimde "Bir dost" dedi ve pencerenin yanına gidip aşağı bakıp indi bu gizemli kişi her kimse garip bir şekilde sanki onu tanıyordum. Gözlerim daha fazla yorgunluğa dayanamayıp kapandı...Oy ve yorumlarınızı bekliyorum sonraki bölümde görüşmek üzere ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Sınıflar
Teen Fictioniki düşman sınıf 11a erkekleri ve 11c kızları bu düşmanlığın sonu nasıl biticek?... düşmansınıflar kategorisinde 1. (07.12.2023) düşmansınıflar kategorisinde 1. (16.02.2024) düşmansınıflar kategorisinde 1. (13.05.2024)