2022.07.26 | Budapest
Az előző pár nap örömei gyorsan elsuhantak. Egész nap semmi motivációm nem volt és valamiért szarul éreztem a tegnap este miatt. Mintha tiltott lett volna az egész vagy csak egyszerűen féltem attól hogy megint megbízók egy emberben és újra ott hagy.Jázmin ma is csinált még dolgokat az albumához. Nem nagyon zavartam emiatt. Én is leültem és próbáltam valami inspirációt kifacsarni az agyamból de egyszerűen nem ment. Elkeztem firkálni a noteszembe amikor valaki benyitott az ajtómon.
- Bazdmeg Jázmin mondtam hogy kopog mielőtt... - fordultam meg. Ott állt előttem az a srác akit nem tudok kiverni a fejemből. - Bocs azt hittem hogy a Jázmin vagy.
- Semmi baj
-Am hogy hallattok a számmal? - érdeklöttem
- Tök jól. Meghallgathatod ha akarod. - válaszolta. Kínos volt az egész. Mintha tojás héjakon lépkedett volna. Mintha félt volna hogy egy rossz mozdulat és mindent elront.
- Ja, persze mindjárt megyek. - feleltem. Kiment a szobámból és elmentem gyorsan mosdóba.Ahogy beléptem Jázmin szobájába egyből oda adott egy fejhallgatót és elkezdte lejátszani a track-et. Ez az a kevés szám az albumról ami már készen van. Gyuris hangja felcsillant és mintha egy drog megragadott. Az alap tökéletes volt és a szöveg is. Refrén megáldotta a füleimet, utána Szalai verzéje is egy áldás volt majd Filo verzéje is.
- Bazdmeg Jázmin ez kurva jó lett. Áldás füleimnek. Mintha egy rémálom lenne jó értelemben. - megszólaltam pár másodperc múlva.
- Pont azt akartam elérni. Örülök hogy tetszett. -válaszólta Jázmin.
-Aaaahh olyan büszke vagyok rád. - öleltem meg a húgomat. Ahogy elengedtük egymást észrevettem ahogy Gyuris ál az ajtóban.
- Úristenem Gyuben a te részed kurva jó. Egy áldás a hangod. - mondtam. Láttam hogy a dicséretemtől elpirul egy picit az arca. - Többiek része is nagyon jó. Ez egésznek olyan álom világ vibe-ja van. Aahhhh annyira várom hogy befejezd!
- Én is - válaszolta Jázmin fáradtan.Pár óra után Gyuris elment és Jázminnal leültünk vacsorázni és közbe valami random filmet néztünk a TV-ben. Mindketten fáradtak voltunk úgyhogy elmendtunk korán aldni. Ahogy vettem át a pizsamámat észrevettem egy cetlit az asztalomon.
Éjfélkor talalálkozzunk az utca sarkán lévő virágboltosnál - Gy
A cetli hátulján egy telefonszám volt. Nem hittem a szemeimnek. Egyszerűen nem értettem miért akart velem találkozni. Lehetséges hogy csak viccel és ott se lesz. Túl sok gondolat futott át az agyamon ezért inkább elekezdtem zenét hallgatni.
A pizsamámban maradtam de egy pulcsit felvettem, mert Júliushoz képest hideg volt. Egy cetlit hagytam a konyhapulton a húgomnak hogy tudja hol vagyok. Pontban éjfélkor ott volt a virágbolt előtt.
- Hali - mosolyogtam. Ahogy megnéztem rájöttem, Gyuris maga az éjszaka. Egyszerűen a holdfényben magával ragadó volt.
- Hali - válaszolta. - Mehetünk? - Éreztem a szemeit rajtam ahogy végig néz és elmosolyodik,
- Persze! Miért is hívtál el hajnalok hajnalán? - kérdeztem nevetve.
- Csak találkozni akartam veled. - mondta ahogy elindult. - Meg amúgy is mindketten tudjuk hogy ilyenkor még nem alszol.
Csendben mendtünk tovább és elértünk egy parkot ahol leültünk egy padra.
- Bevallom nem gondoltam hogy eljössz. - szólt Gyuris.
- Miért is? - érdeklöttem.
- Jázmin és Misi sokat meséltek rólad és teljesen más képet festettek. - nevette el a végén - de most már tudom nagy része hazugság volt.
- Szeretik túl dramatizálni a dolgokat. Rólad is sokat halottam. - erre felcsillant a szeme - Legtöbbször akkor amikor Jázmin kicsit túl sokat iszik és elkezd beszélni mindenkiről. - nevettem el én is a végét.Már hajnali három körül lehetett amikor elindultunk visszafelé. Megint rengeteget nevettem ez alatt a három óra alatt. Sok mindent megtudtam róla és ő is rólam. Visszakísért a virágbolthoz.
- Köszi hogy eljöttél.
- Szivesen. Nagyon jól éreztem magam.
- Jó tudni - suttogta Gyuris.
- Máskor is kéne majd így találkozni, csak mi ketten. - mondtam. Elköszöntünk egymástól, de úgy éreztem hogy Gyuris mintha akart volna valamit még csinálni. Egész végig csodált engem. Mintha meg akart volna érinteni de nem tudta hogy. Mintha meg akart volna csókolni...
YOU ARE READING
egy árva szóval - gyuris
FanfictionKettő elveszett művészlélek találkozik egy közös barát miatt. Gyorsan megtalálják a közös hangot de ez sajna nem tart sokáig. Minden megváltozik egy árva szóval. - a történetnek nincs valóság alapja és csak a képzeletem műve -