2022.07.29 | Budapest
Lehetséges az egész egy szar ötlet volt. Sose kellett volna elmennem abba buliba. Sose kellett volna találkoznom vele az első percben. Ilyen gondolatok ették az agyamat olyan hajnali egy környékén.
Jó ötletnek találtam megnézni hogy mi történik online hogy eltereljem a gondolataimat. Elsőnek instát nyitottam meg és rájöttem hogy sose raktam ki a képeket amit Jázmin csinált még a buli elött rólam.
INSTAGRAM | @ ghost.girl● ○
○ ●
ghost.girl: 🤎
jazzyyyy: no photo creds te kurva
↳ ghost.girl: gyula visszafele
plopersici: loml
↳ ghost.girl: mwahMég egy jó ideig az instát böngésztem amikor eszembe jutott egy kurva jó sor. Ma is meglehetne térni, de hosszú volt a tegnapunk. Gyorsan leírtam a jegyzetekbe mielőtt még elfelejtettem volna.
Másnap reggel olyan 11 óra környékén keltem fel. Kimentem a nappaliba - Jázmin sehol - csak egy egy cetli, hogy elment studiózni ekhoe-ékhoz. Ma nem csináltam semmi érdekeset. Befejeztem egy szöveget, főztem, gondolkoztam az élet nagy dolgairól. Csak a szokásos. Jázmin olyan este 6 körül ért haza.
- Azt hittem ott alszol Andriséknál - mondtam amikor leült mellém kanapéra.
- Én is - mondta sóhajtva.
- Már megint összevesztetek? - aggódva néztem rá - Mondom hogy egy nap megölöm...
- Nem, egyszerűen ma kurva idegesítő volt és jobb ötletnek találtam ha haza jövök minthogy ott aludjak. - válaszolta mostmár egy picit jobb hangulattal.
- Hát jól van. - mondtam miközben kimentem a konyhába egy pohár vízért.
- Úúúú rég insta live-oltam - szólalt meg Jázmin. - Benne akarsz lenni?
- Jaja - válaszoltam.
Jázmin gyorsan előkereste telefonját és már indította a live-ot.
- Sziasztok szarosok - szólalt meg a húgom miközben megtámasztotta a telefonját - Rég volt insta live és gondoltam most van a tökéletes idő arra hogy bepotóljam.... AMÚGY jön az album gyerekek készül az album.
- Sziasztok - végül én is köszöntem a live-nak.
- Gyerekek nem fogok leak-elni kussoljatok már.
- Mondjuk vicces lenne a ha leak-elnél csak egy picit. - mondtam miközben olvastam kérdéseket. Egy kis idő én elmentem a szobámba utána még Jázmin még live-olt egy
picit.Visszanézve erre az egy hónapra rengeteg dolog történt. Kiadtam az első számomat és éppen még többen dolgozok. Mentálisan is egyre jobb helyen vagyok és olyan emberekkel vagyok körül véve akikért akármit megtennék.
Még mindig nem értem hogy lettem ennyire jóban Gyubennel. Az jobb kérdés hogy eddig hogy nem találkoztam vele. Amikor a húgom ilyen 16 éves volt akkor én kísértem el koncertekre mivel a szüleim nem engedték el egyedűl ezért rengeteg időt töltöttem backstage-ben - innen ismerem Misit is - tán csak látásból ismertem volna fel. Mondjuk nem olyan nehéz a raszta haját nem fölismerni.
A telefonom csörgése zavarta meg a gondolat menetemet. Gyuris hívott.
- Hali - szoltam bele a telefonba.
- Hali, hogy vagy? - kérdezte, a háttérben az utca zaját lehetett hallani gondoltam valahola megy éppen.
- Én megvagyok. Na és te? - válaszoltam. Egyre jobban érdekelt hogy miért hívott fel.
- Én is, én is. Kéne majd valamikor újra találkoznunk - mondta. Valamiért meglepődtem. Nem tudom miért. Kevesebb mint 24 órája csókolt meg de valamiért mégis furán éreztem magam.
- Persze, ja öhmm... neked mikor jó? Mert nekem kb majdnem mindig.
- Ma este? olyan 11 óra körül, ugyanott? - kérdezte.
- Nekem tökéletes. - szólaltam meg.
- Jólvan, akkor ott tali.
- Ott tali. - letette. Elkedtem pánikolni hogy vajon mit akarhat? Most tényleg meg akart akkor csókolni vagy csak mindketten be voltunk baszva és csak jó ötletnek tűnt? Túl sok gondolat cikázott az agyamban úgyhogy gondoltam egy jó meleg fürdő csak lenyugtat.
YOU ARE READING
egy árva szóval - gyuris
FanfictionKettő elveszett művészlélek találkozik egy közös barát miatt. Gyorsan megtalálják a közös hangot de ez sajna nem tart sokáig. Minden megváltozik egy árva szóval. - a történetnek nincs valóság alapja és csak a képzeletem műve -