12. kérlek nézz a lábad elé

275 10 0
                                    

2022.10.31 | Budapest
Október 31. is elérkezett, ami nem csak Jázmin születés napját jelentette de az album bemutatóját is. Egész nap stresszelt. Félt hogy valamit el fog cseszni, ezért hagytam szinte egész nap magára mert tudom hogy ilyenkor nem szereti ha a zavarják.
INSTAGRAM | @ jazzzyyyy

    Mivel halloweeni koncert is volt egyben, ezért a jelmezek témája a kedvenc album volt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

    Mivel halloweeni koncert is volt egyben, ezért a jelmezek témája a kedvenc album volt. Emiatt öltöztem fekete - fehéren Lil Peep Crybaby albuma inspirálta. A húgomon pedig egy piros kockás szoknya és egy bő fekete pulcsi volt. Tippelve Lil Peep hellboy albuma inspirálta de nem kérdeztem meg tőle.

A régi én interlude lement és gyurissal való közös számunk jött amit a rajongók imádtak. Elsőnek csak én mentem fel a színpadra. Elmosolyodtam ahogy észre vettem azt a rengeteg ember akik eljöttek a koncertre.
Összeütközünk, te vagy a meteor
Én meg a Föld, ami régóta haldokol
Mélyen Bence a szemébe néztem miközben énekeltem ezeket a sorokat.
Nincsen jelentősége a perceknek, ha őt nem szerzem meg
Minden rózsa elhervad a kertemben
Felém fordult ahogy kimondta ezeket a sorokat.
    Egész végig mosolyogtam egyszerűen olyan jól ment minden. Nagyon büszke voltam a húgomra. A koncert végén mindenki fel ment a színpadra kivéve Szeba és én, mivel mi éppen próbáltuk meggyújtani a gyertákat a tortán. Ahogy megindultunk, mindenki - még a közönség is - elkezdte a boldog szülinapot énekelni.
Jázminnak semmi sejtése se volt hogy mi ezt elterveztük neki. Elfújta a gyertyákat és megölelt engem.
- Boldog szülinapot te kurva - mondta Lili, Jázmin legjobb barátnője óvoda óta. Húgom úgy tudta nem fog tudni eljönni munkája miatt de sikeresen lebeszéltük vele.

Olyan hajnali három környékén kezdtünk el hazamenni. Koncert után elmentünk egy klubba és egy nagyon jót ünnepeltünk. Ami azt is jelentette hogy mindketten eléggé bebasztunk. Szerencsére Misi nem iszik ezért haza tudott minket vinni.
- Annyira büszke vagyok rád Jázmin. - szólaltam meg ahogy leültem a nappaliban. Eredetileg a kanapéra akartam ülni de a padlóra sikerült.
- Nagyon de nagyon köszönöm hogy segítettél nekem Anna. Nélküled szerintem tényleg nem sikerült volna. - ült le mellém és a fejét a vállamra hajtotta. Így aludtunk el, be kell vallanom nem a legkényelmesebb hely de akkor az is megfelelt.

egy árva szóval - gyuris Donde viven las historias. Descúbrelo ahora