2022.07.27 | Budapest
A tegnap esti kaland után keveset aludtam. Nem azért mert nem tudtam elaludni, mert túl gondoltam az este összes pillanatát hanem azért, mert kedves húgom Jázmin a világ legnagyobb csörömpölésével felkeltett reggel nyolckor. Épp teát csinált amikor kiléptem a szobámból.
- Jázmin te mi a faszt művelsz hogy ekkora zajt csináltál? - kérdeztem tőle kicsit idegesen.
- Ja csak teát akartam csinálni és nem találtam a vízforralót
- Csinálhattad volna csendesebben is .- motyogtam. Jázmin csak a szemét forgatta válaszként. Közben elővett kettő bögrét és beletőltötte a forró vizet.
- Milyen teát kérsz? - kérdezte
- Van még a szilvás fahéjosból? - érdeklőttem
- Szerintem igen... de megnézem.
Miközben kereste a teát én megnéztem az értesítéseimet. Jázmin oda adta a teámat és bele ittam.
- Milyen volt a tegnap esti kalandod szerelmeddel? - és majdnem ki is köptem.
- Egy, nem vagyok belé szerelmes kettő, nagyon is jól telt. Tök jót beszélgettünk.
- Légyszi mond hogy megcsókolt? vagy legalább egy puszi? - könyökölt Jázmin a konyhapultra
- Mondom Jázmin semmi nem történt köztünk! - válaszoltam.
- Oké, legalább egy esélyt addj neki! Eskü normális... néha.
- Kösz a segítséget Jázmin. - mosolyodtam el miközben megittam az utolsó korty teámat.
- Am megint elhívtak egy buliba, ha akarsz jöhetsz. - mondta a húgom miközben elmosta a bögréket.
- Kik lesznek ott? - kérdeztem
- Hát tudod a szokásos. Akc srácok, Szalai , Gyuben.... - sorolta Jázmin. Egy idő után már nem figyeltem mit mond mert már azon gondolkoztam hogy mit veszek fel ma este.Miközben csináltam a sminkemet egy értesítés kitűnt a többi közül.
INSTAGRAM | @ gyurisbence
● ○
○ ●
gyurisbence: találkoztam egy szellemel
ghost.girl: 👻👻
Az igazságot bevallva rég ittam ennyi alkoholt. Nem azért mert nem volt lehetőségem egyszerűen csak nem szerettem, de ahogy oda értünk a helyszínre minden gátlásom elszállt és örültem is ennek. Rengetegen voltak de ez engem most valamiért nem zavart. Jázminnal már biztosan nem voltunk józanok amikor elkeztünk a táncparkett közepén táncolni. Az előző hetek problémái teljesen elszálltak és csak élveztük a zenét.
Jázmin elment valahova amikor észrevettem őt, ahogy a terasz ajtó mellett ál és beszélget valakivel. Ő is észrevett engem és odajött hozzám.
- Hello - kezei a derekamon pihentek. Mintha az egész természetes lenne neki.
- Hali - válaszoltam. Nem tudom hogy az alkohol vagy a színes fények miatt, de abban a pillanatban kurva jól nézett ki. Teljesen elvesztem a szemeiben.
- Gyönyörű vagy ma este. - szólalt meg.
- Köszönöm - pirult el az arcom. Mire észhez kaptam az ajkai az enyémein voltak. A csók rövid volt, de tökéletes.
Egyikünk sem szólt semmit. Pár másodpercig csak figyeltük egymást. Kezeimet összekulcsoltam a nyaka mögött, ő közelebb húzott és újra megcsókolt. Abban a pillanatban mintha az összes ember a szóbából eltűnt volna és csak mi ketten lennénk ott. Csak ő és én, csak én és ő.
YOU ARE READING
egy árva szóval - gyuris
FanfictionKettő elveszett művészlélek találkozik egy közös barát miatt. Gyorsan megtalálják a közös hangot de ez sajna nem tart sokáig. Minden megváltozik egy árva szóval. - a történetnek nincs valóság alapja és csak a képzeletem műve -