3. Jázmin hazudott

433 16 4
                                    

2022.07.22 | Budapest - Ócsa
    Már egy hete hogy a legszebb lány kijött, azalatt az egy hét alatt kirúgtak a könyvtári munkámból, felvettem egy számot és Jázmin elhívott egy buliba. Nem a kedvenc helyem a nagy társaságok de kedves húgom azt mondta hogy egész végig velem marad és hogy nem lesznek olyan sokan.
Jázmin hazudott. Már amikor kiléptünk a taxiból lehetett hallani a dübörgő zenét.

    Jázmin felhívta a házigazdát - Misi barátunkat hogy légyszi engedjen be minket. Pár perc múlva már nyitotta is a kaput.
- Jázmin! Anna! - kiabálta Misi - Örülök hogy eljötettek!
- Mi örölünk a meghívásnak! - válaszolta Jázmin. Misi lehelettén lehetett érezni az alkoholt. Megölelt és beteséskelt minket. Többszőr jártunk már nála ezért jól ismertük a helyet. Ahogy beléptünk a házba megcsapott az alkohol szag. Misi töltött belőle nekünk is. Egy jó tíz percig beszélgettünk minden féle faszságról amikor mindketten elmentek. Jázmin mosdóba, Misi meg csak éltünt.

     Itt hagytak egyedűl egy olyan helyen ahol senkit se ismerek. Próbáltam megkeresni őket de jobb ötletnek találtam egyedül egy sarokban állni és vibe-olni a zenére. Ez addig tartott ameddig egy nálam egy fejjel magasabb srác oda nem állt mellém. Mindketten megnéztük egymást. Jó igazából Ő bámult meg engem én meg probáltam kerülni a szemkontaktust.Valahonnan ismerős volt a srác de egyszerűen nem jutott eszembe.
Szerencsére Jázmin jőtt a segítségemre.
- Te hol a faszba voltál?- érdeklöttem
- Elmentem mosdóba utána meg így öten leállítottak beszélni de am téged probáltalak megtalálni. - válaszolta. Egy kis idő után jött rá hogy ott áll egy srác mellettem.
- Gyuben te mi a faszt keresel itt?- kérdezte Jázmin - Azt mondtad hogy nem tudsz eljönni. Mert hogy olyan fontos programok van.
- Ja hát a nagyon fontos programom lemondta szóval most itt vagyok - válaszolta
- Oh, baszki hülye vagyok,be se mutattalak egymásnak. Anna ez itt Bence. Gyuben ez itt Anna. - felelte
- Hello - nyújtottam a kezemet.
- Hello - kezet fogtunk. Majd Jázmin ott hagyott minket és kb az egész bulit végig beszéltük. Egy idő után kimentünk és leültünk a kertiszékekhez. Órákon át beszéltünk akármiről. Rengetegszer már sírtunk a röhögéstől. Mindketten beszéltünk a zenékről és miatta egy szar estéből az életem szerintem egyik legjobb estéje lett.

Már olyan hajnali egy körül lehetett amikor próbáltam megkeresni a húgomat. Ő talált meg előbb és hívtunk egy taxit. Elköszöntünk és mentünk is. Láttam hogy Misi rakott ki néhány sztorit amiben meg vagyunk jelőlve. Ahogy pörgette át a sztorikat az egyiken megakadt a szemem. Egy kép rólam és Gyurisról ahogy ülünk kint a teraszon és nevetünk. Elmosolyodtam rajta és le is képernyőfotóztam.

Másnap reggel hulla fáradtan keltem föl olyan 11 környékén. Egyszerűen miután haza értünk nem tudtam elaludni. Az este eseményei játszódtak le a fejemben újra és újra. Gyuris szar viccei, a nevetése vagy hogy milyen örömmel beszél a barátairól. Milyen szenvedéllyel beszél a zenéjéről vagy arról hogy milyen szép szemei vannak. Nem tudtam kiverni a fejemből és ezt utáltam.

INSTAGRAM | @ ghost.girl

girl

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

●○○

○●○

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

○●○

○○●

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

○○●


ghost.girl:  real

jazzzyyyy: lennék

user1: úristenem olyan szép vagy !!
ghost.girl: ❤️

——
INSTAGRAM: gyurisbence bekövetett

egy árva szóval - gyuris Donde viven las historias. Descúbrelo ahora