2022.11.03 | Budapest
Minden hónapban legalább egyszer próbálunk egy csajos napot tartani, ahol mindig az történik hogy próbalunk főzni valamit és olcsó rozén bebaszunk.
Ma is így történt volna ha Zsófinak nem lett volna egy zseniális ötlete hogy insta live-oljunk.
- Bazdmeg geci mennyien vagytok- szólalt meg a húgom ahogy a telefonját a könyvekre támasztotta. - Hello sziasztok!!
- Várjál nyomok be zenét - mondtam ahogy a hangszórómat kerestem. Végül a szobámban találtam meg.
- Anna itt a szerelmed! - kuncugott Zsófi ahogy kiléptem a szobámból. Én csak néztem rá hogy mi a faszról beszél. Oda mentem és láttam hogy Bence írt a chatbe.
- Maradj már kussba bazdmeg Zsófi - mondtam ő meg nevetett tovább. Leültem mellé a kanapéra hogy én is tudjak válaszolni a kérdésekre.Közben Lili is megérkezett és Jázminnal együtt elkezdtek kiröhögni a szerelmi életem miatt. Már alig tudtak rendes mondatokat fogalmazni annyira röhögtek. Mondjuk én is velük együtt röhögtem de már elegem volt belőle.
- Jázmin én a helyedben nem beszélnék. - végre megszólaltam. - Miss 'már majdnem egy éve ugyanazt a palit fűzőm de kurvára nem mondom el neki mit érzek.'
Mindenki elcsendesűlt csak Lili sikította el magát hogy miről beszélek mert ő erről nem tudott semmit. A live-ot ezután be is fejeztük mert már késő volt és mindenki ment aludni.
Mielőtt lefeküdtem volna egy üzenetet kaptam Bencétől hogy a parkban találkozunk.
Gyorsan felvettem egy pulcsit és egy kabátot mivel már eléggé hideg volt és el is indultam.Ugyanazon a padon ült ahol elsőnek találkoztunk kettesben pár hónapja. Felállt és átölelt engem. Mindig biztonságban éreztem magam amikor átölelt. Egyszerűen imádtam vele lenni. Az arcom biztos hogy piros mostmár nem csak a hidegtől.
- Annyira cuki voltál ahogy próbáltad letagadni hogy járunk. - szólalt meg
- Zsófitól volt köcsögség hogy felhozta. Meg amúgy nem tudtam hogy te mennyire szeretnéd hogy a kapcsolatunkról beszéljék online. - válaszoltam. Nem mondott semmit csak megcsókolt. Órákon át beszélgettünk az életről, szerelemről és tulajdonképpen akármiről ami eszünkbe jutott. Elkezdtünk haza indulni.
- Kurvára nem akarok vissza menni a lányokhoz. - sóhajtottam
- Akkor aludj nálam!
- Biztos hogy nem foglak zavarni? - kérdeztem ahogy felnéztem a szemeibe.
- Anna, engem sose fogsz zavarni. - fogta meg a kezeimet. - Na gyere menjünk.
Amikor beértünk a lakásába le se tudtam venni rendesen a kabátomat egyből megcsókolt. Egyből beleolvadtam kezeibe. Tudta hogy hatalma volt felettem és ki is használta.Másnap reggel a telefonom csörgésére ébredtünk - pontosabban csak Bence. A húgom volt az, felismertem a hangját.
- Mivan? - kérdezte
- Jól van mostmár tudom hol van a nővérem.
Ezután egyből letette a telefont.
- Jó reggelt - ásítottam.
- Felébresztettelek? - fordult felém
- Inkább Jázmin. - nevettem el magam.
YOU ARE READING
egy árva szóval - gyuris
FanfictionKettő elveszett művészlélek találkozik egy közös barát miatt. Gyorsan megtalálják a közös hangot de ez sajna nem tart sokáig. Minden megváltozik egy árva szóval. - a történetnek nincs valóság alapja és csak a képzeletem műve -