part 2.

2.5K 86 29
                                    

uyarı: smut

⋆˚₊⋆────ʚ˚ɞ────⋆˚₊⋆

Bir süre önce en yakın arkadaşına ait olan küçük kalpli kolyeyle oynarken Daryl'in gözleri sana kilitlenmişti.

Daryl'in sabit bakışları hakkında hiçbir fikrin yoktu, bunun yeni bir şey olmadığına dair en ufak bir ipucu bile yoktu.

Kendini sürekli hissettiğin her şeyden uzaklaştırdın, en yakın arkadaşının kollarında can verdiği günden beri duvarlarını hiç yıkmadın.

O çok gençti, bu dünyayla hiç olmadığı kadar başa çıkabiliyordu. Bu dünyadan her zaman korkmuştun, yürüyenlerden ve hatta bu dünyada yürüyenlerden çok insanlardan daha çok korkmuştun.

O ise bunlardan korkmazdı, akıllı ve cesurdu; sana ve kendisine sahip çıkıyordu. Fakat bir anlığına kendisine sahip çıkamamıştı. Ölmesi sanki bir eşek şakası gibiydi, sanki ölmemiş seninle eskiden olduğu gibi şakalaşıyordu.

Onun ölümü, onu kurtaramayışın hakkında düşünmekten hoşlanmadın, bunun yerine değiştin ve kendi gözünde daha iyiye gittin. Artık kollanmaya ihtiyaç duymuyor, arkadaşlarını kolluyordun.

Dünya yıkıldığından beri ikiniz de çok fazla kayıp yaşadınız, değer verdiğiniz birçok insan hayatını kaybetti ve o öldüğünde artık bunu hissetmek istemedin.

Nasıl olsa başaramama ihtimali yüksek olduğu için insanları içeri almayı bıraktınız, böylece gözyaşları akmayı bıraktı ve duygular uzakta kaldı.

Ama Daryl senden gerçekten hoşlanıyordu, senin nasıl biri olduğunu herkesten iyi biliyor, senin davranışlarının sebepleri rahatlıkla çözümlüyordu.

Başına gelebilecek en küçük felaket ise onun kıyameti koparmasına yeterdi.

“İyi misin?” diye sordu donuk boş kulübenin karşısından.

İkiniz Rick'in gözüne kestirdiği küçük bir dükkânda bir şey olup olmadığını öğrenmek için koşuya çıkmıştınız.

Yaklaşık iki günlük bir yolculuktu, bu yüzden Daryl ve sen aramaya gitmeye gönüllü oldunuz ve şu anda biraz dinlenmeye çalışıyordunuz.

Ona küçük bir baş sallama hareketi yaptın, “İyiyim.”

Birkaç saniyelik sessizlikten sonra gözlerin onunkilerle buluştu ve ona küçük bir gülümseme verdin. “Sonunda biraz yalnız vakit geçirebildiğimiz için mutluyum.” Dudağını hafifçe ısırarak kıkırdadın.

Sen ve Daryl çıkarları olan arkadaşlardınız ve senin gözünde bu ikiniz için de iyiydi, ama Daryl için yeterli değildi. O daha fazlasını istiyordu, ama sen bunu bilmiyordun.

Kıkırdadı ve duvara yaslandı, “Gel.” Kendini kulübedeki köşenden kaldırdın ve onun olduğu yere doğru süründün, gözlerindeki şehvet seni çılgına çevirmeye başlamıştı.

Daryl'in halinizden memnun olması hoşuna gitmişti, seni savunmasız bırakacak hiçbir şey istemiyordun, basit ve kolay olanı istiyordun.

Kucağına tırmandın ve elini gömleğinin altından güçlü, sert göğsünde gezdirirken boynunu öpmeye başladın.

İnledi ve bir eliyle kalçanı kavrarken diğer eliyle de belini sıkıca tutarak senin onunkine ihtiyaç duyduğun kadar onun da senin bedenine ihtiyaç duyduğunu gösterdi.

Boştaki elinle pantolonunun altından kaydın ve kaya gibi sert uzunluğunu külotunun üzerinde gezdirmeye başladın, ağzından gelen küçük iniltilerin ve nefes nefese inlemelerin tadını çıkardın.

daryl dixon imagine ☆ one shotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin