Önündeki görüntüyü kaydetmek ve saatlerce ona bakmak istiyor.
Üzerinde sadece sana büyük gelen bir gömlek ve dizlerine kadar uzanan bir çift çorap var. Hafif ıslak saçların güzel yüzünü çerçeveliyor ve elinde bir kitap tutuyorsun, yanındaki masada bir şarap kadehi var.
Daryl Dixon seni seyretmeye bayılıyor.
Elinde bir şişeyle kapının kenarında duruyor. Dinleniyor olması gerekiyor ama bu imkânsız gibi. Zihnini canlı tutan şeyler var ve aldığı alkol bunları kapatmaya yetmiyor.
İşte buradasın, temiz ve rahat görünüyorsun. Herkesle aynı şampuanı ve sabunları kullanıyorsun, sonunda CDC'ye ulaşan küçük hayatta kalma ekibin, ama o senin farklı koktuğunu düşünüyor.
Kokun farklı ve o bunu hayal etmiyor, değil mi? Duyularını seninle doldurmak için derin bir nefes almak istiyor ve bu tamamen gerçek.
Bir kitap okuyorsun, sevip sevmediğini bilmiyor. İçeriğini sevmesen bile okuma eylemini sevdiğinden emin.
Ona çadırında, günlerin şimdi asırlar gibi geldiğini ama aslında o kadar da uzun zaman önce olmadığını söyledin. Okuma tutkun var. Bulduğun her şeyi okursun, bundan emin.
Şarap kadehin boş. Sana yaklaşıp daha fazla şarap ikram etmeli, değil mi? İstediği bu ama onun arkadaşlığını isteyip istemediğinden emin değil.
Aslında aksini düşünmesi için bir neden yok, onunla vakit geçirmekten hoşlandığını biliyor ama düşüncelerine engel olamıyor.
Bu hayat aşk hikayeleri için yaratılmadı ve Daryl Dixon gibi bir adam kendini sana kaptırmayı göze alamaz.
Sonra onun yanına dönüyorsun, sonunda çaresizliğini hissetmiş gibi onu fark ediyorsun. İşte yine o gülümseme.
Gözlerin parlıyor ve o bunu temiz yüzünde çok net görebiliyor. Kendine bile itiraf etmek istemiyor ama seni gülümserken görmeye bayılıyor. Güneşin doğuşunu izlemek gibi, parlak ve büyüleyici.
"Neden orada dikiliyorsun, Dixon? Yaklaş."
Neden soyadı dudaklarından döküldüğünde kulağa bu kadar güzel geliyor? Yavaş adımlarla sana yaklaşıyor.
"Şimdiden sarhoş mu oldun? İnanılmaz, beni şaşırtıyorsun."
Gülümsüyor. "Hayır, sarhoş değilim."
Kitabı yerine bırakıyorsun, boş bardağını alıyorsun ve duvarın karşısındaki kanepeye gidiyorsun. Şişeyi onun eline tutuşturuyorsun. "Bundan biraz alabilir miyim?"
Hızlıca başını sallıyor, bardağını dolduruyor ve kanepede yanına oturuyor. İkiniz birkaç dakika sessizliği paylaşıyorsunuz, içkilerinizi yudumluyor ve duvara bakıyorsunuz.
Sesini duymak istiyor, aptalca olduğunu düşünsen bile ona söylediğin her şeyi duymak istiyor. Onunla aranızda küçük anlar var. Kafası çok meşgul olduğunda, onlarla bir rahatlama buluyor.
"Hadi, bana bir şey söyle."
Kaşını kaldırıyorsun. "Ne gibi?"
Omuz silkiyor, şarabından bir yudum alıyor. "Herhangi bir şey."
Dudaklarını hafifçe büküp bir cevap düşünüyorsun.
Daha sonra pişman olacağın bir şey söylersen suçu alkole atma fırsatıyla birlikte derin bir konuşma için doğru zaman gibi geliyor. Çok derin değil ama cesur olan sen olmalıymışsın gibi hissediyorsun.
"Bu kıyamet.. bazen sanki gerçekleştiği için mutluymuşum gibi hissediyorum. Mutlu değil, mutlu demek doğru değil ama.. sadece memnunum. Bir sebepten dolayı."
Yüzünde sorgulayan ve meraklı bir ifade var. Ne demek istediğini açıklamak zorundasın. Bir yerden başlamalısın.
"Kıyamet olmasaydı birbirimizi asla tanıyamazdık."
Ne diyeceğini bilemiyor. Merle'yi kaybettikten sonra, bu yeni hayatta yalnız ve canlı olmayı planladı ve şimdi sen buradasın, tatlı itirafların ve gülümsemelerinle tüm planlarını mahvediyorsun.
Kendi iyiliği için bağlanmamalı ama sonra ona büyük, ağlamaklı gözlerle bakıyorsun.
"Bunun için ağlamayacaksın, günışığı."
Gülümsemeye çalışıyorsun. "Ağlamıyorum ama seni hiç tanıyamama ihtimali korkunç ve zombiler için bir şekilde minnettar olduğumu söylediğim için kendimi berbat bir insan gibi hissediyorum."
Sonra şişeyi yere bırakıyor ve elini yüzüne götürüyor. Hareketleri kendinden çok emin değil, tereddütlü ama bu onu yüzünden bir damla gözyaşını uzaklaştırmaktan alıkoymuyor.
"Asla berbat bir insan olamazsın. Ne demek istediğini anlıyorum, tamam mı? Haklısın. Hiçbir şey için ağlamamalısın. Bunun için fazla güzelsin."
Yüzüne bir gülümseme yerleştirmeyi asla başaramaz. Ağzının köşelerindeki küçük kırışıklıkları gördüğünde o da gülümser.
Çok fazla şey söylediğine pişman olmaz, eğer onun için gülümsemeni sağlamak için çok fazla konuşmak gerekirse, Daryl Dixon lanet olası bir gevezeye dönüşürdü.
"Teşekkür ederim, Daryl. Her şey için. Bu tür bir hayat için uygun olmadığımı biliyorum ama deniyorum.. Gerçekten deniyorum."
Gözleri parıldayan küçük kalplere dönüşmek üzere. Siktir et. Bu kadar tatlı olamazsın, diye düşünüyor. Biri için tatlı kelimesini kullandığına kendisi bile inanamıyor ama işte oradasın, tatlı kız.
"Hızlı öğreniyorsun. İyisin ve yanındayım."
Yanağına yumuşak bir öpücük konduruyor ve başını omzuna koyuyorsun. Her şeyin sonuna kadar bu sözü tutmak istiyor. Yarın hayatta olup olmayacağını bile bilmiyor ama cesareti için alkolü, romantik duyguları için de senin güzel yüzünü suçlayabilir, değil mi?