Martin'in kollarını boynuna dolamıştı, kolları giderek boynunu sıkılaştırırken küçük kulübe sessizliğe gömüldü.
“Geri çekilin!” diye bağırdı Martin. Tyreese yanıtlıyor, “Lütfen, lütfen.”
Silahını bıraktıktan sonra ellerini havaya kaldırdı. Aylaklar kulübenin etrafını sarmış, camlara ve kapıya vuruyorlardı. Judith'in çığlıkları ve ağlamaları kaosa neden oluyordu.
“Dışarı çık.” Martin devam etti. Tyreese'in iş birliği yapmadığı her saniye boğazındaki tutuşu sıkılaşıyordu.
“Dışarı çık!” diye tekrar bağırdı. Tyreese sana baktı, “Git.” dudaklarını okumasını umut ederek mırıldandın.
Sonunda geri adım atarak ahşap kapıyı açtı ve aylaklarla birlikte gözden kayboldu. Mücadele seslerini duyduğunda gözlerini kapatarak gözyaşlarının yanaklarını lekelemesine izin veriyorsun.
Martin sonunda seni serbest bıraktı, arkadaşının düşürdüğü bıçağa doğru koştu ve kelepçeyi kesti.
“Cynthia, duyuyor musun?” telsizi tuttu, ama hiçbir şey gelmiyordu. Yüksek sesler nihayet kesildi ve Judith sonunda senin bitmek bilmeyen mırıldanmalarından sonra sakinleşti.
Elinde bıçağıyla kapıya doğru yürüdü. Kapının ardındaki her neyse onunla yüzleşmeye hazırdı. Ardından, kapıyı kırarak Tyreese ortaya çıktı ve Martin'i yakalayıp yere yatırdı.
Önünde gerçekleşen manzarayla yüzleşemedin. Gözlerin kapalı, Judith'i göğsüne bastırarak köşeye kaçtın.
Bittiğinde Tyreese ayağa kalktı ve ortalık sessizleşti. Gözlerini açtın ve kurtarıcınla buluştun.
Tyreese destek için yanını tutarak kalkmana yardım etti. Sen hâlâ Judith'e tutunuyordun. “İyi misin?” diye homurdandı, sen de yanaklarındaki yaşları silerek başını salladın.
“Teşekkür ederim, Ty.” Başını salladı ve seni kulübeden çıkarıp ışığa doğru götürmeye başladı.
“Carol yakında dönecek, şimdilik sadece biraz bekleyeceğiz.” diyerek yanını tuttu ve seni elinden geldiğince rahatlattı.
İkiniz de tam olarak bunu yaptınız. Ve çok geçmeden grubunuzun figürlerinin yaklaştığını gördün, Carol onlara liderlik ediyordu.
Önce Rick'i gördün, o da hemen Judith'i gördü. Carl'la birlikte koşarak gelip çocuğu kucaklarına aldılar, sonra da usulca sana sarıldılar.
“Teşekkür ederim.” O uzaklaştığında, gözlerin Daryl'ı aramaya başladı.
Gözleri seninkilerle buluştu, aceleyle sana doğru koştu. “Oh, tanrım.” gözlerinin dolmasına engel olamadın, o sana geldiğinde sıkıca sarıldın. Onun kollarında güvendeydin.
Umut ediyordu, güvende olduğundan emin olmak için onu duyan herhangi bir tanrıya dua ediyordu. Bu umudu korudu, güçlü olduğunu biliyordu. bundan asla şüphe etmedi.
Daryl geri çekildi, şu anki durumuna baktı. “İyi misin?”
Başını salladın ve onun yaralarına baktın. “Yüzün..”
“İyiyim. Yemin ederim.” Başını senin boynunun kıvrımına bıraktı, sadece sarılmak istiyordu.
Gözyaşları ikinizin de gözlerini doldurdu, onun sessiz hıçkırıkları havayı doldurdu ve ardından senin burnunu çekmene sebebiyet verdi.
O gece ormanda bir yerde otururken yanında Daryl vardı. Elindeki az miktardaki malzemeyle kesiklerini temizlemek için elinden geleni yaptın.
İyi olduğunda ısrar etti. Sonunda itiraf ettin, “Seni kaybettiğimi sandım.” Daryl çantanı ormanın zeminine bırakarak seni izledi. “Hayır. Asla.” Elini uzattı ve seni nazikçe tuttu.
Elleri kabaydı ama sen bunu seviyordun. Çoğu insanın bundan rahatsız olacağını biliyordun ama senin için dokunuşu kendini evinde hissettiriyordu.
Daryl sana bakıyor, her küçük ayrıntıyı inceliyor, ellerinin arasından kayıp gitmene izin vermekten korkuyordu.
“Boynun,” diyerek doğrulup sol eliyle boynuna yapışan saçlarını dikkatlice taradı ve şimdi oluşmakta olan çürüğü işaret etti.
“Ne oldu?” çantandan başını kaldırdığında yine onun gözleriyle karşılaştın.
“Kabinde,” yutkundun. “Terminus'tan gelen adamlardan biri vardı, ilk başta onu kontrol altına aldık ama sonra o..”
Judith'in çığlıklarını hatırlayarak iç çektin. “Beni ve Judith'i rehin aldı, sanırım buna boğmak da diyebiliriz.”
Daryl'in gözlerinin arkasında ateş yanıyordu, o adamı bulup parçalara ayırmak için ani bir dürtü.
Ayağa kalktı ama sen onu geri çektin. “Daryl.” diye başını salladın. Bir şey söylemek için ağzını açtı ama söyleyemedi.
“Ty icabına baktı. Beni kurtardı.” Başını salladın, göz teması kurdun. “Ben iyiyim, söz veriyorum.”
Daryl gözlerini kaçırdı, ne söyleyeceğini bulmaya çalışırken gözleri yerde dans ediyordu.
Elin omzuna uzandı, onu rahatlatmaya çalışıyordu. “Bu senin hatan değil, bilemezdin.” Başını salladı ve sonunda bakışlarına geri döndü. “Orada olmalıydım.”
“Bilemezdin. sorun yok, ben iyiyim, buradayım ve sen de buradasın.” diye güvence verdin, yüzünü avuçladın. “Biz iyiyiz.”
Daryl, içinin rahat etmediğini belirten bir homurdanmayla yanıtladı.
Burnunu öptün, “Tamam?”