part 7.

1.5K 75 5
                                    

“Hey, Y/N bekar mı? Ona çıkma teklif etmeyi düşünüyordum,” diye sordu Alden Maggie'ye. Maggie homurdandı. Alden onun tepkisini fark etti ve gözlerini ona dikti. “Ne?”

İkisi Hilltop'taki demirci çadırının yanında durmuş, günün planlarını gözden geçiriyorlardı ki Alden soruyu ağzından kaçırdı. Sabahtan beri gözlerini senden alamıyordu, sen ise duvarda nöbet tutuyordun.

Maggie bilgisiz adama sırıttı. “Gerçekten bilmiyor musun?”

Alden omuz silkti, omurgasında gergin bir his belirmişti. Maggie başını nöbetçi kulesine doğru salladı, şu anda birini kucaklayarak selamlıyordun. Onun kim olduğunu görünce Alden ürperdi.

Daryl ve o, Kurtarıcılar ile savaşın üzerinden zaman geçtiği için arkadaş canlısıydılar ama yine de Daryl Alden'ın bulaşmak isteyeceği biri değildi.

Maggie'ye bir bakış fırlattı, neredeyse ona bu kadar büyük bir şeyi kaçırmadığını söylemesi için yalvarıyordu.

Onu cesaretlendirmek için sırtını sıvazladı. “Sorun yok. Gösteriş yapmayı sevmiyorlar ama yıllardır birlikteler. Fakat yine de dürüst olmak gerekirse, fark etmediğine inanamıyorum.”

Maggie'nin söylediklerinin ardından, Y/N'yi uzaktan gördüğü onca zamanı ve onun her zaman Daryl ile birlikte olduğunu hatırladı.

Onunla yalnız başına sohbet ettiği birkaç nadir anda dâhi Daryl'dan söz etmişti.

Alden aptallığı karşısında inledi. “Ben de inanamıyorum. Ama şimdi sen söyleyince net bir şekilde fark ettim.”

Şimdi sana döndü, sen okçuya rahatça yaslanmıştın. Kolu beline dolanmış, seni kendisine doğru çekiyordu. İkiniz mükemmel bir görüntü sergiliyordunuz, Alden bunu kabul etmek zorundaydı.

“Demek oldukça ciddiler, ha?” diye sordu. Maggie gülümsedi, aklı ilişkinizin ilk günlerine gitti.

İkiniz çiftlikte birbirinizden ayrılamaz hâle gelmenize rağmen duygularınızı itiraf etmekten nasıl da korkuyordunuz.

Maggie ve Glenn'in ikinizi hapishanede itiraf etmeye ikna etmek için nasıl da işbirliği yapmışlardı.

Öyle ki onlar sayesinde duygularınız paylaşılır paylaşılmaz ikiniz arasında nasıl kıvılcımlar çakmıştı.

Maggie ayrıca aylar önce onunla paylaştığın bir sırrı da biliyordu: ikinizin gizlice evlendiğini.

Ona söylediğinde nefesi kesilmişti ama hiç şaşırmamıştı. Zaten sonsuza kadar birlikte olacağınız için evlilik düğümünü atmanız kaçınılmazdı.

Şimdi ikinizin altınızdaki hayranlardan habersiz birbirinize sımsıkı sarılışınızı sevgiyle izliyordu.

Ufak çaplı maziye dönüş yaptıktan sonra, bir anne gururuyla sizi izlemeye devam ederek Alden'in sorusunu cevapladı. “Evet, oldukça ciddiler.”

daryl dixon imagine ☆ one shotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin