part 19.

1K 50 7
                                    

uyarı: smut

Daryl kabul etmezdi ama gözlerini dikip bakmak gibi kötü bir huyu vardı. Çoğunlukla sana, sadece daha önemli bir şey yapıyor olması gereken anlarda.

Özellikle böyle anlarda, onun yanında uyumak gibi masum bir şey yaptığın anlarda bu onun için rahatsız edici oluyordu. Daryl gözlerini açtığında senin hâlâ derin bir uykuda olduğunu gördü, bedenin onun kolunun altına girmişti.

Daryl seni uyandırmamak için elinden geleni yapan sabit bir elle yorganın altından çıktı. Eli yanındaki komodinin üzerindeki nesneye gitti. Hızla ayağa kalktı, dönüp üstünde durdu ve-

Click!

Ani bir parıltı seni uykundan uyandırdı ve dinlenmiş gözlerin yatağın kenarında elinde bir kamera tutan Daryl'e açıldı.

"Selam uykucu." Doğrulup yorganı göğsünün üzerine çekerken Daryl'ın alçak ses tonu kulaklarına çarpıyor.

"Selam yakışıklı. Ne var orada?" diyerek elindeki nesneyi işaret ettin.

"Kamera. Glenn'den ödünç aldım."

Film bölmesi daha sonra, görünüşe göre az önce çektiği fotoğrafı çıkardı. Daryl, elindeki fotoğrafın, uyuyan figürünü ortaya çıkarmak için geliştirilmesini dikkatle izledi.

"Şuna bir bakayım.." Doğrulup fotoğrafa uzandın. Daryl geri çekildi, izin vermedi.

Çektiği ilk fotoğrafta kötü görüneceğini açıkça varsaydığın gerçeğini anladı.

Sanki ona mükemmelden başka bir şeymişsin gibi mi görünüyordun?

"Asla olmaz. Bana onu atmamı söyleyeceksin ama atmayacağım. O benim."

Daryl kamerayı yatağın başucundaki masaya bıraktı. Sonra gözleri saatler öncesinden köprücük kemiklerini ve boynunu kaplayan işaretlere takıldı.

Çok fazla alay konusu olan olaylardan sonra onun yatağına uzanmıştın. Seni çarşaflar içinde görünce tükürüğünü boğarak kot pantolonuna yayılan ılık hisle mücadele etmeye çalıştı.

"Peki.. Onunla ne yapacaksın, ha?" diye sırıttın Daryl'a. Muhtemelen şimdi aklında bir sürü fikir vardı.

Öyle olduğunu doğrulayabilirdi.

Yine de Daryl bu fikirlerin hiçbirini yüksek sesle söyleyemedi.

"Duvarların dışında olduğum zamanlar için saklıyorum. Hayatımda ne kadar özel bir insan olduğunu hatırlatıyor. Ayrıca, benim için bir resimden daha fazlası." Daryl'ın söylediklerinin yanaklarını kızarttığı gerçeğini gizlemek için onun sevimsizliğiyle alay ettin.

"Elindeki tek fotoğrafımı görmeme bile izin vermeyecek misin?"

"Hayır, benim olduğunu söyledi. O yüzden kabul et, kadın." Seni öpmek için yatağın üzerine doğru eğildi, sakal kılları yanaklarına değiyordu. Daryl bunu yaparken gözünün göğsüne takılmasından rahatsız olmamıştın.

"Peki, tamam, beni kotunun cebinde tutabilirsin. Ama ben her zaman burada seni bekliyor olacağım."

Onu böylesine meleksi ve narin bir elle sevmen ne kadar da tatlı; mide bulandırıcı derecede büyüleyici ve Daryl bir daha onsuz kalmak zorunda kalırsa yanmayı tercih eder.

Yakasına uzanıp çarşafın göğsüne düşmesine izin verdin. Eller, onun yakınlığını tekrar hissetmek için hevesle birbirini kavradı.

Dudaklarını onunkilere bastırarak tekrar üzerine eğildi. Daryl seninle paylaştığı öpücüğü derinleştirmek istedi ama kendini geri çekmek için tüm kontrolünü kullandı.

Daryl'ın senden ayrılırken yüzünde beliren somurtkan ifade, neredeyse gardiyan vardiyasının canı cehenneme dedirtecekti.

Dakik, asla geç kalmayan, her zaman işinin başında olan Daryl Dixon, seninle yatakta daha fazla zaman geçirmek için vardiyasını atlamak istedi.

"Nöbet görevi mi?" Hâlâ surat asıyor, Daryl'ın senin kollarında bir saat daha geçirmek için vardiyasını ekmesini diliyor ve umuyorsun.

"Evet. Ama merak etme, bana eşlik edecek bir resmin var."

"Bunu biliyorum, Daryl. Ama bir resmi öpemezsin, hele beni öptüğün gibi hiç öpemezsin."

Duraksıyor, çünkü hayır, bunu kesinlikle yapamaz.

"Bana yaptığın şeylerin hiçbirini sadece bir resimle hissedemezsin, Daryl."

Haklıydın, gerçek bir şey olmadan parmakları bacaklarının arasından her kaydığında göğsünden o nefes nefese, tiz iniltileri çıkaramazdı.

Her seferinde içine tam ve mükemmel bir şekilde girmesini, duvarlarının onun etrafındaki hissiyle eşleşmesini neredeyse metodik olarak izleyemezdi.

Daryl'ın aklı şimdi seninle sevişme görüntüleriyle dolup taşıyordu, bu görüntüler her zaman kendine hakim olmasını engellemiştir.

Gözlerin şimdi onunla buluştu, çarşaf vücudundan aşağıya düşüyor ve sinir bozucu güzellikteki çıplak vücudunu ona gösteriyor.

Kararlılığını tamamen gevşettiği anda, Daryl'ın elleri ve ağzı teninin ve vücudunun her yerinde tanıdık bir yol açıyor.

"Sanırım haklısın, ama şu anda kesinlikle bir şeyler hissediyorum, günışığım. Gelip bana yardım edecek misin?"

Daryl'ın başka bir şey söylemesine gerek kalmadı, çünkü sen onun gergin boxerına bir bakış attın. Umutsuzca arzuladığı el ve dudak telaşını senin başlatmanı istiyor.

Özellikle de ellerinin ve dudaklarının yumuşaklığı tenine her değdiğinde ona ne kadar iyi hissettirdiğini hatırlattıktan sonra bunu arzuluyor.

"Nöbete gitmeniz gerektiğini sanıyordum, Bay Dixon."

Onu daha da kışkırtmak için alçak sesle konuştun ve ellerini vücudunun yanlarında gezdirdin.

Daryl'ın gözleri ellerinin teninin her santiminde gezinişini izliyor, tüylerinin diken diken oluşunu takdir ediyordu. Yumuşak tenin, olacakların beklentisiyle ıslanmıştı.

Yatağındaki portren yeterince dikkat dağıtıcı değilmiş gibi, yüzüstü dönmüştün; Daryl şimdi sırtındaki gamzeleri görebiliyordu, seni yatağından başka bir yere götürmek için kavradığı gamzeleri. Bu görüntülerin beynine hücum etmesi neredeyse dehşet vericiydi.

Daryl'ın dişleri dudağına takılırken ağzından bir küfür döküldü.

Ona böyle bakıp da tüm dünyayı unutmak ve vücudunu mutlulukla aydınlatırken yanmasına izin vermek istemediğini düşünemezsin.

Daryl bir an düşünür ve şunu fark eder; dünyanın yanmasına izin verebilirdi.

Başını yana eğdi ve Daryl'ın aklı başından gitti.

"Ne vardiyası?"

Bu sözler ağzından dökülürken, sırtına geçirdiği giysileri usulca çıkardı. Daryl, onu yatağa dönmeye ikna ettiğin süre boyunca seni en iyi gören kişi olmuştu, bu yüzden o noktada iç çamaşırlarından kurtulduğu için minnettar olmuştu.

Daryl'ın iş yorgunu elleri şimdi kalçalarının derisini okşarken, ağzı öpücükleri ve dilinin hissini leğen kemiğinin üstünden boynuna kadar takip ediyordu.

Onun sevişme şekli sarhoş ediciydi. Damarlarında en güçlü uyuşturucu gibi dolaşıyordu. Belki de daha önce boğucu iniltilerle ona yalvardığın gibi, her seferinde sana her şeyini vermesiydi.

Vücudunun izlediği yolu iyi biliyordu ve hemen içine dalması, sana ait olabilecek tüm resimlerden daha iyiydi.


daryl dixon imagine ☆ one shotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin