uyarı: smut (sonunda geldi)
☆
Bütün sabah boyunca grubunuzun yeni entegre olduğu topluluğun etrafında dolaşmış, çoğunlukla kafanı boşaltmaya ve son birkaç gecedir hep birlikte yaşadığınız evden kaçmaya çalışmıştın.
Eve yaklaştığında, Carol ve Maggie'nin nefret ettiğin o bilmiş sırıtışlarıyla verandada seni beklediklerini fark ettin. Farkına vardığında ayakların hemen durdu.
"Hayır, olmadı!" diye seslendin ve hızla arkanı döndün. İki kadın da hızla merdivenlerden inip sana yetişmek için koşmaya başladı.
"Gördük." Maggie gülümsedi.
İçini çektin, "Hiçbir şey görmedin. Bunu konuşmuştuk, rüya görmüş olmalısın."
Carol seni dürttü. "Yani açıklaman ikimizin de aynı rüyayı gördüğü mü?"
"Evet."
Maggie seni durdurmak için önüne geçti. "O senden hoşlanıyor, sen de ondan hoşlanıyorsun. İkiniz de ölü gibi uyuduğumuzu sanıyordunuz ve neredeyse bir şey oluyordu. Bunu kendi gözlerimle gördüm." dedi, heyecanı nedeniyle güneyli aksanı daha da belirginleşmişti.
Carol'ın gözleri parlıyor gibiydi. "Her şeyden önce, ikinizin yan yana yattığına inanamıyorum-"
"Yanlış." diye belirttin, "Judith uyanır diye ona yakın uyudum-"
Carol, "Daryl da onu korumak için öyle yaptı," diye devam etti.
"Tamam mı çocuklar? İkinizi de çok ama çok seviyorum ama sen bunu yapıyorsun, sen-" Carol'a dönüp baktın.
"Taş ocağından beri ve sen-" gülümseyen Maggie'ye döndün. "Çiftlikten beri ve ben bundan bıktım."
"O zaman bu konuda bir şeyler yapmalısın, genç bayan."
Ona ters ters baktın. "Bana küçük hanım deme, aynı yaştayız."
"Evet ama ben evliyim ve sen dünyanın sonu geldiğinden beri henüz biriyle yatmadın." diye sırıttı.
Gözlerin onların arasında dolaşırken geniş bir gülümseme taklidi yaptın, ellerini dua eder gibi önünde birleştirdin. "Koşuya hazırlanmam gerekiyor, bu yüzden ikinizin de bu saçmalığı başka bir yere götürmenizi gerçekten takdir ediyorum."
"Oh! Şuna bakın!" Carol çılgınca gülümseyerek, "Daryl ile bir koşu daha!" diye haykırdı.
Onun maskaralıkları karşısında gülümsemeni hemen bıraktın ve uzaklaşmadan önce "Siz çocuklar çileden çıkıyorsunuz." dedin. Yani tam olarak senin önerdiğin şeyi yaptılar, bu saçmalığı başka bir yere, özellikle de Daryl'a götürdüler.
➻
Aaron'un garajında yeni bisikletini inşa ederken, kendisinden birkaç adım ötede duran iki çift ayak sesi duydu. Kim olduklarını anlamak için sadece ayakkabılarına bakması yetmişti.
"Hepiniz orada durup seyredecek misiniz?" diye homurdandı boyunun hizasına geldiğinde. Gizli bir gülümsemeyle birbirlerine dönmelerini izledi.
Carol "Koşu için heyecanlı mısın?" diye başladı.
Daryl gözlerini kısarak neredeyse yüzünü buruşturdu, Maggie'nin hoppa ifadesine kısa bir bakış attı ve sonra gözleri tekrar Carol'a takıldı. "Ne yapıyorsunuz siz?"
Maggie öne çıktı. "Y/n, o koşuya gidiyor."
Daryl elindeki motor yağını bir bezle silerken omuz silkti. "Bunun benimle ne ilgisi var?"