Daryl kendine tekrar tekrar umursamadığını söylemeye çalıştı; ne seni, ne de bir başkasını.
Gruba sadece yolculuk için burada olduğunu ve seninle ve diğerleriyle birlikte kalmasının en büyük sebebinin sadece hayatta kalmak olduğunu açıkça belirtmişti.
En azından bunu söyleyip duruyordu -belki de bunu yeterince tekrarlarsa buna inanacaktı.
Daryl sık sık kardeşinin ona söylediği sözleri hatırlardı; Merle dışında kimsenin onun arkasını kollamadığını.
Son zamanlarda Merle'in yanılmış olabileceğini düşünmeye başlamıştı. Belki de.
Başlarda aranızda sadece birkaç kelimelik kısa bir konuşma olsa bile, artık kendini seninle giderek daha fazla konuşurken buldu.
Neredeyse senin arkadaşlığından hoşlanmaya başlamış gibiydi. Bunu sana asla söylemeyecekti. Yine de fark etmiştin.
Dixon'ın sevgisinin derinliklerini değil, ama kesinlikle senin arkadaşlığını başkalarınınkine tercih ettiğini fark etmiştin.
Tamam, belki de kayırmak biraz fazla oldu ama her halükarda Daryl en çok sana tahammül ediyordu. Yakın arkadaş olduğunu düşünmek hoşuna gidiyordu.
Çiftliğe geldiğinden beri Daryl ile daha fazla vakit geçiriyormuşsun gibi hissediyordun ve belki de Daryl sana eşlik etmek istiyordu.
Daryl sana iz sürmeyi öğretmeyi teklif etmişti. Bunun sadece yiyecekleri avlama yükünü üzerinden almak istediği için olduğunu iddia etmişti, doğrusu bu sorumlulukla hiçbir zaman bir sorunu olmamıştı.
Sadece seni daha fazla görmek istiyordu. Daryl o zamana kadar her av gezisine gelmeni istemişti ve hatta ekstra gezilere de katılmanı istiyordu.
Bu konuda bir itirazda bulunmaya yeltendiğinde daha sessiz olmayı öğrenmen ve hayvanları ürkütmemen gerektiği için olduğunu iddia ederdi.
Carol'un kızı Sophia'yı bulma çabalarının karşılığını alamadığından beri biraz umutsuzdu.
Ve son seferinde yatağa bağlı ve istirahat halinde olduğu için daha da içine kapanmıştı.
Daha önce seni terslemişti ve hemen pişman olmasına rağmen özür dilemeye fırsat bulamamıştı. Fırsat bulsa bile bir şey söyleyemeyecek kadar utanmıştı.
Ayrıca, muhtemelen asla geri dönmeyecektin. Onsuz daha iyiydin. Neden onun etrafında olmak isteyesin ki? Hiçbir şeyi doğru yapamıyordu, Sophia'yı bulamıyordu, grupla çalışamıyordu... İşe yaramazdı.
Zaten gitmen an meselesiydi, onun iyi biri olmadığını anlaman an meselesiydi. Daryl buna inanmak istemiyordu ama Merle'in haklı olduğunu düşünmeye başlamıştı, kimse onun arkasını kollamıyordu. Ve o da kimsenin arkasını kollayamazdı. İstese bile yapamazdı, zaten her şeyi berbat ederdi.
Seninle daha ileri gitmesine izin verirse canı yanar. Öyle bir şey olmaz zaten.
Daryl kendini yataktan pencereye doğru sürükledi. Gözlerini aşağıya dikti ve seni görünce canlandı.
Daryl yüzünde küçük bir gülümseme gizledi ama Shane'in sana yaklaştığını görünce bu gülümseme kayboldu.
Shane elini senin koluna koydu ve sen onu itmedin. Shane elini sana koyduğunda yüzünün nasıl değiştiğini, nasıl geri çekilmek istediğini ama Shane'e dengesiz davranması için bir bahane vermek istemediğini görmüyor.
Ki Shane son zamanlarda giderek daha sık bunu yapıyor. Daryl iç çekerek gözlerini deviriyor.
“Gerçekten mi? O mu?” Daryl kendi kendine düşündü.