"Ta-Bay Kim'i arayın benim adımı söyleyin bakın" dediğimde ofladı ve telefonunu cebinden çıkartıp onu aradı.
Sinirli şekilde bekliyordum. Korumaları sikecektim şimdi...
Sesli koyduğu için kalın sesini duydum. Duyduğum gibi titredim. "Evet??" Dedi bıkmışcasına. "Yine o kızsa-" koruma sözünü keserek konuştu. "Hayır, bir erkek geldi" dediğinde oflama sesi duydum. "Bir rahat bırakın ya! Bu sefer kim??" Dediğinde yutkundum.
Koruma bana döndü. "Adınız ne bayım?" Dediğinde bilmiş yüzümle konuştum. "Renkli çocuk" dediğimde koruma kaşlarını çattı. "Adı-" koruma başlamıştı ki Taehyung'un sesiyle birlikte susmalı oldu. "Renkli çocuk mu!?!?" Öyle heyecanla bağırdı ki... Kırmak hiç istemezdim onu....
"Hemen onu içeri al!" Bağırdığında koruma "emredersiniz" diyip telefonu kapattı. Beni içeri aldığında dil çıkarttım. "Sana dedim" dediğimde gözlerini devirdi ve kapıyı geri kapattı. Bende ilerledim. Taehyung'un evine. Bana küs olsada nasıl heyecanlandı...
Ev kapısını tıklattım. Biraz geçti sonra kapı açıldı. Taehyung bir elini göğsüne koyup eğildi. "Majesteleri" dediğinde yerde ki kırmızı halıyı gördüm. Gözlerim irileşti.
"Taehyung, bu ne??" Dediğimde kıkırdadı. "Majesteleri geliyor ne demek ne" dediğinde alnıma vurmamak için direndim. Bu fena yanmış.....
"Tamam.." dedim kısık sesle ve içeri girdim. Koltukta oturduk. Salonda yan yana oturuyorduk. Biraz sessizlikti ve bu beni geriyordu. Konuşmaya karar verdim. "Özür dilerim.." dediğimde başını kaldırıp bana baktı. "Seni kırmak istemezdim sadece-"
"Hayır seni anlıyorum benim hatam. Seni korkuttum. Sana yakın olmak isterken seni korkuttum" dediğinde yüzü asıldı. "Hayır..yani afedersin.." diye bildim. Sadece başını salladı. "Neden yakın davranıyorsun ki?" Dedim amacım söz almak. Seviyorsa beni gerçekten açılmak isterim..
"Okulda yalnızsın. Bunu sevmiyorsun, yakın olsam bunu da sevmiyorsun, ne istiyorsun?" Dediğinde gözlerine dikkatle baktım. Seni İstiyorum, seni...
Hiç kendim bile anlamadan dudaklarına yapıştım. Şaşırdığı için kalakaldı. Bense alt dudağını emmeye başladım. Karşılık vermemesi beni üzüyordu. Geri çekildiğimde bana kocaman gözlerle baktı.
"R-renkli çocuk...ne bu şimdi??" Dediğinde yutkundum ve dudaklarımı yaladım. Gözlerimi kaçırıyordum istemsizce... "D-dedin ya..ne istiyorsun..bende.." dudaklarıma şimdi o yapıştığında şaşıran ben oldum. Karşılık verdim. Öpücüğümüz karşılıklı oldu buna sevindim. Demek gerçekten bana karşı boş değilmiş...
Uzun bir süre öpüştükten sonra geri çekildi. Nefessiz kalmıştı. "Ben seni İstiyorum Taehyung, ben seni seviyorum" dediğimde şaşkınca bana baktı. "Hala şokdayım" dediğinde kıkırdadım. "Öpüştük! Ne şoku!?" Dediğimde kıkırdadı ama inanamıyor gibi. Evet ben de kendime inanamıyordum.
"Üzgünüm eğer öpmemi istemedi-" iki parmağıyla dudaklarıma koyup beni susturdu. "Hayır ben isterdim. Bende seni seviyorum ama yani beklemiyordum" dediğinde kıkırdadım. "Aptal olmasaydım göz renkelrimi sevdiğini söylerken anlardım.." dediğimde gülümsedi.
"Aa! Hatırladım" dediğimde bir kaşı havalandı. "Ne?" Dediğinde sırıttım. "Gözlerimin gökkuşağı olduğunu öğrendiğim için korktum ve sana soğuk davrandım özür dilerim.." dediğimde kaşları çatıldı. "Ee?" Dediğinde yutkundum. Söylersem üstüme atlamaz değil mi?...
"Şey aslında o arzu dolu renk" dediğimde ensesini kaşıdı. "Anlamadım.." dediğinde iç geçirdim. "İşte temas oluyor arzu dolu gözler dahasını istersin..." Dediğimde yüzüm yandı. Muhtemelen kızarmıştım.
"Neee!?!?" Dediğinde yüzümü sakladım. Başımı eğdiğimde çenemden tutup kaldırdı ve çeneme öpücük kondurdu. Titredi bedenim agggg..
"Çok tatlısın renkli çocuk" dediğinde gülümsedim. "S-sende ta-tatlısın ben.." dediğimde yanağımdan makas aldı. "Yerom yanaklarını.." dediğinde yutkundum. "Evet sen ne?" Dediğinde yine yutkundum. "Ben...ah siktir et! Seni öpmek istiyorum!" Bağırdığımda ağzı açık kaldı. "Oha!"
Yüzünü avuçlarım arasına alıp dudaklarına sertçe yapıştım. Elleri kalçalarıma yerleşti ohh....Sıcak bastı....
Öpücüğümüz ıslak sesler çıkarırken Taehyung'un bir elimi popoma yaklaştı. Oturduğumuz için elini zorla popoma getirdi. Oradan tuttu ve beni kucağına aldı. Ellerimi boynuna doladım. O ise iki eli ile popomdan sıkı tutuyordu. Sıkarak beni daha da çıldırttı. Geri çekildiğimde dudaklarımız ıslak sesle ayrıldı.
Gözlerime bakarak oha diyordu. "Noldu?" Dediğimde popomu sıktı. Alt dudağımı ısırdığımda sesini duydum. "Gözlerin gökkuşağı renkte" dedi heyecanla. "Artık ne ənlama geldiklerini biliyorsun Kim" dediğimde ağzı açık kaldı. "Oha! Seni böyle görmek garip. Kim falan nee?" Dediğinde kıkırdadım ve dudağına kaçamak bir öpücük kondurdum.
"Seni seviyorum ve seni İstiyorum Kim" dediğimde seslice yutkundu. Adem elmasına baktım ve ben de yutkundum. Yaklaşıp adem elmasından çenesine kadar yaladım. Ağzını açıp inlediğinde beni popomdan sıkarak hoplattı.
"Beni çıldırtma renkli çocuk. Sonu iyi olmaz" dediğinde sırıttım. "Seninle iyi olur. Beni de sen çıldırtıyorsun Kim" dediğimde başını geriye atıp ah dedi. O da beni istiyordu. "Ama daha yeni-" dediğinde onu öperek susturdum. Dudaklarımızı ayırıp tek nefeste konuştum.
"İkimiz karar vereriz buna. Ben istiyorum, görüyorum sende istiyorsun beni Kim Taehyung!" Dediğimde bacak arasını işaret parmağımla okşadım. "Saf masum çocuk nereye gitti?" Dedi zorla dudaklarını ısırıyordu. Çünkü hâlâ okşuyordum. "Onu alev aldı" dedim ve göz kırptım.
Beni itti. Sırtım koltuğa yapıştı. Üstüme çıktı ve gözleri büyüdü.
**
Burda bitmemeliydi evet üzgünüm. Çıldırın yeni bölümde smut olacak! Hızlı çıktılar demi?? Eheheh neyse ben gittin baiii<33-ZeynepXx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAİNBOW EYES•TAEKOOK+18
FantasyJeon Jungkook'un gözleri renk değiştiriyor. Yaş farkı var, rahatsız olanlar okumaya bilir ! @taehyungssw Semetae Ukekook Başlangıc tarihi: 26.11.2022. Bitiş tarihi: 28.03.2023.