"İkimiz karar vereriz buna. Ben istiyorum, görüyorum sende istiyorsun beni Kim Taehyung!" Dediğimde bacak arasını işaret parmağımla okşadım. "Saf masum çocuk nereye gitti?" Dedi zorla dudaklarını ısırıyordu. Çünkü hâlâ okşuyordum. "Onu alev aldı" dedim ve göz kırptım.
Beni itti. Sırtım koltuğa yapıştı. Üstüme çıktı ve gözleri büyüdü.
Yutkundum ve gökkuşağı gözlerim ışıldadı. Bu yere geleceğimiz hiç aklıma gelmezdi. Ama ikimizi də alev almıştı. Artık geri dönüşü yok. Evet kabul ediyorum en arsız benim. Tabii ki daha gencim o yüzden ehehhe.
Daha 16 yaşındayım ve biraz ürküyorum ama ben onu alevlendirdim işte...
Birden kalın hırıltılı sesini duydum ve seslice yutkundum. "Biliyorsun ki bu oyun olamaz" dedi tam gözlerimin içine bakarak. "Ne oyunu Kim?" Dedin ve göz kırptım. Sinsice güldü sonra konuştu. "Yani ben ciddiyim seni sevdiğim ciddi oyun değil Jeon!" Dediğinde yutkundum.
"Ben ciddi olmasam şimdi burda olurmuyduk?" Dediğimde dudaklarını yaladı. Gözlerim dudaklarına kayınca dilimle çenesinden burnuna kadar yaladım. Yani dudaklarını. Gözlerini kapatıp dudakları arasından hırladı.
"Sinirlerimi zorlama. Ben senin ilkini alamam. Hem daha 16 yaşındasın" dediğinde gözlerimi devirdim. "Sik mi dedim?" Dediğimde gözlerini kırpıştırdı. "Alevliyim sadece alevimi söndür Kim" dediğimde başını salladı ve güldü.
Eğilip boynuma gömdü dudaklarını. Yaladığım dudaklarını. Oraya bir imza atacaktı. Ben de bu güzel ilk imzayı alacaktım. Sırtından tutup tişörtünü sıktım. Dişlerimi, gözlerimi de sıktım. Acıtsada iyi hissettiriyordu. Resmen altında kıvranıyordum.
Boynumu emerken elini tişörtümün içinden karnıma getirip orayı okşadı. Sıcacık eli tenimi titretti. Ah ölüyorum! Dudaklarımın arasından küçük mırıltılar geliyordu. Bunu 16 yaşında yaşıyordum.
"Ah... Ta-Taehyung ö-öp benii!" Öyle zayıfca ve çaresiz konuşmuştum ki birileri ağlıyorum sanar. Ama gerçekten çaresizdim...
Taehyung oradan başını kaldırmış gözlerime bakmıştı. Parmaklarıyla göbeğimi okşarken dudaklarıma yapıştı. Sıkıca kollarından tutmuş öpücüğüne karşılık vermiştim. Onun evinde, onunla birlikte öpüşüyorduk.
***
Alevim sönenden sonra gözlerim normal haline döndü. Yani kahverengine. Şimdi koltukta yan yana oturmuş önümüze bakmış sessizliğimizi koruyorduk. Daha doğrusu ben konuşmuyordum. Evet utandım napayım yani??"Jungkook" dedi kısık sesle. Ev sakin olduğu için sesi yüksek çıkmıştı. Kulaklarım duymamış olamaz. Bir şey demedim. Diyemedim... Utanıyordum napayım...
"Jungkook?" Dedi ve bana döndü. Korkmuş gözlerle ona baktım. "Noldu?" Dedi ve kıkırdadı. Gülmeye başlamıştı. Hadi ama!
Kaşlarımı çattığımda gözlerimin renki değişti. Gülmeyi bırakmış şaşkınca gözlerime baktı. "Woah! Vampir gözlüm, sinirlenme yaa" dedi ve burnuma kaçamak bir öpücük kondurdu.
Utandım kahverengi gözlerimle kırmızı yanaklarımla gülümsedim. "Bebek gibisin. Ama bazen alevleniyorsun şaşırdım doğrusu" dediğinde yüzümü kapattım. "Ay utandımı benim renkli çocuğum" dediğinde iç geçirdim.
Ellerimin üstünden öptüğünde ellerimi yüzümden çektiğim gibi yanaklarıma öpücük kondurdu. "Çok tatlısın.." dedi ve alt dudağını ısırdı. "Hâlâ renkli çocuk muyum?" Dedim üzgün yüzümle. Yani dudaklarımı büzerek. Yüzümü bir eli arasına alıp dudaklarımı daha da büzdüğünde sert ve ıslak bir öpücük kondurup geri çekildi.
"İstediğim zaman öpmek o kadar güzel ki.." dedi sorumu atlatarak. Gözlerim maviye dönüşünce yüzü düştü. "Noldu? Renkli çocuk demem hoşuna gidiyordu..." Dediğinde yutkundum. "E-evet ama..renkli sevgilin olsam?" Dedim çekinceyle.
Ağzını eliyle kapatıp şok yaşadı. "Oha ne!?" Dedi şaşkınlıkla. Gözlerimi kaçırdım ve parmaklarımla oynadım. "Vay canına!" Dedi ve kocaman gülümsedi. "Seni çok seviyorum renkli sevgilim!" Diye bağırdığında ona döndüm. "Hem de çooooook!!" Diye uzattığında gülümsedim. Başımı aşağı eğdim. Gözlerim pembe renkteydi. Çok sevindim..
"Ben de seni çok seviyorum sevgilim" utanarak dediğimde kocaman gülümsemesiyle yanıma gelip bana sıkıca sarıldı. Başını omzuma yatırdı. Sırtında ellerimi tutarken o iç geçirdi ."Benim hayatımı renklendiren sevgilim" dedi ve derin nefes aldı. Gözlerimi kapatıp sırtına pat pat vurdum.
***
Taehyung çok ısrar ettiği için onun evinde geceledim. Sədece öpüp, sarılıp, uyuduk. Onu çok seviyordum. Günden güne daha çok. Umarım bu bir heves olamaz. Çünkü 16 yaşda sevmek heves ola biliyor. Ben de bundan korkuyordum. Ama umarım bu bir heves deyildir. Onu çok seviyorum ve üzmek hiç ama hiç istemem.Sabah uyandığımda Taehyung'un çekmeceyi açmış bir şeyler aradığını gördüm. Gözlerimi ovalayıp, esnedim. "Taehyung?" Dediğimde başını omzu üzerinden çevirdiği gibi gülümsedi. "Günaydın sevgilim" dediğinde gülümsedim. Hala bu güne geldiğime inanamıyordum. Rüya gibi geliyordu. 16 yaşında sevgilim olacağına hiç bir zaman inanmazdım. Ama oluyormuş.
"Napıyorsun?" Dediğimde dudaklarını büzerek öpücük attı. "Hazırlan okula gitmeden önce bir sürprizim var" dediğinde gözlerimi kırpıştırdım. "Sürpriz mi? Ne sürprizi?" Dedim heyecanla. Küçük çocuklar gibi heyecanlanmıştım. Çünkü çocuk gibiydim.
"Söylersem sürpriz olur mu ya" dediğinde dudaklarımı büzdüm. Göz kırptı ve odadan sözlerini diyip çıktı. "Bekliyorum sevgilim!" İç çekip hemen ayağa kalktım. Giyinmeye başladım.
Hazırlandıktan sonra odadan çıktığım gibi salona koştum. Taehyung elleri arkada bana gülümseyerek bakıyordu. Kaşlarımı çatarak yanına gittim. "Ee?" Dediğimde alt dudağını ısırdı. "Öncelikle sana teşekkür etmek istiyorum renkli sevgilim" dediğinde gülümsedim. Renkli sevgilim kulağa hoş geliyordu.
"İyi ki kalbini bana verdin. İyi ki beni sevdin. İyi ki benim sevgilimsin. Umarım bu sonsuza kadar sürer. Biz çok hızlı olduk. Ama bence bu hız bir kader olduğunun göstergesidir. Bende hız yaparak seni tamamen benim olarak kabul ediyorum. Sonsuza kadar benim olmaya hazır mısın?"
Eğilip küçücük kutuyu elinde açarak bana uzatmıştı. Ağzımı kapattım. Çığlık atmak istedim. Yüzük mü takacaktık!?? Bu çok güzeldi ama!
"Evet! Kesinlikle! Elbette! Sonsuza kadar seninim!" Bağırdım heyecanla. Gülümseyerek ayağa kalktı ve yüzüğün birini sol elimin yüzük parmağına takdı. Diğer yüzüğü çıkarıp bana verdiğinde gülümseyerek onun sol elinin yüzük parmak yerine takdım. Ellerimizi yan yana tuttuğumuzda iki aynı parlak yüzüğün ne kadar da güzel olduğunu gördüm. Taehyung gibi, bizim gibi...
**
Yeni bölümde böyle oldu. Biliyorum smut isteyenler var. Ben de istiyorum, ama bu bölümü daha smut yazamazdım. Ama söz veriyorum, 'İN THE MİDDLE OF THE NİGHT' ficimin yeni bölümü smut olacak. Şimdiden söyledim hahayt. Tamam ben gidiyorum. İyi ki varsınız. Öptüm<33-ZeynepXx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAİNBOW EYES•TAEKOOK+18
FantasyJeon Jungkook'un gözleri renk değiştiriyor. Yaş farkı var, rahatsız olanlar okumaya bilir ! @taehyungssw Semetae Ukekook Başlangıc tarihi: 26.11.2022. Bitiş tarihi: 28.03.2023.