Hellooğğ<33
Yeni bölüm geldi. Nasılsınız?
Uzatmadan iyi okumalarrXx**
Taehyung'la birlikte hastaneden çıktık. Hâlâ Yoongi'nin dediği sözleri hatırladıkca kendimi kötü hissediyordum. Bir de onun da gözlerinin değişmesi beni korkutuyordu. Onu da dışlayıp üzerler diye çok korkuyordum.Taehyung'un yanağıma öpücük kondurmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım. O güzel parlak gözlerine baktığımda gülümsedi. Pembe renkli gözlerini görmek çok güzeldi. Şimdi anlıyorum onu. Renkleri çok güzel yakışıyordu ona. O da benim gibi düşünüyormuydu acaba? Peki neden diğerleri beni uzaylı sandı?
Gülümsemesine karşılık verdim. Ban sarıldı sıkıca. Sırtına pat pat vurdum. "Jungkook, hayatımda olduğun için o kadar mutluyum ki... Lütfen benden korkma ben-" geri çekilip dudaklarına öpücük kondurdum. Böylece susmak zorunda kaldı. "Renkli sevgilini affet. Seni bırakmayacam asla. Sende beni bırakma tamam mı sevgilim?" Dediğimde gözleri ışıldadı. Benim için de artık kolay oldu onu anlamak.
"Asla bırakmam" dedi yüksek sesle ve kocaman sarıldı. Sarılışına karşılık verip saçlarını karıştırdım. Gelen geçen insanlar bize ters ters bakıyordu. Onları görmezden gelerek mutlu Taehyung'umla sarılı kalarak cennetimi yaşadım. Evet o benim cennetimdi. Her şeyiyle....
**
Yatakta Taehyung'la birlikte uzanmıştık. Yan donmuş onun yanağını okşuyordum. Gözlerini kapatıp gülümsüyordu. Huzurlu hissetmesini istiyordum. Galiba öyle de hissediyordu. Gülümseyerek güzel yüzünü izliyordum. Ne kadar da güzeldi o. Mafia Kim Taehyung nasıl beni seve bilir aklım almıyor. Ama gerçekten seviyor...Gözlerini açıp kalçamdan tutup beni kendine çekti. Hızlı haraketiyle irkildim. Gözlerim irileşmişti. Kıkırdadı ve dudaklarıma yapıştı. Alt dudağımı sertçe emerken karşılık vermeye çalışıyordum. Çünkü çok hızlı, sert öpüyordu beni. Hızına ulaşamıyordum. Sanki yıllardır öpmüyordu beni.
Elini tişörtümün altından geçirip çıplak sırtımı okşadı. Tenime temas etmesiyle titredim. Dudaklarımızı ayırdığı gibi alnını alnıma yasladı. Burnunu burnuma sürtüp gülümsedi. "Miniciksin, tenine dokunmamla bile titriyorsun.." dedi ve alt dudağını ısırdı. Yutkundum ve dudaklarına yapışan ben oldum. Evet doyumsuzum...
Sertçe öperek üstüne çıktım. Alt bedenlerimizin temas etmesiyle ikimizde boğukca inledik. Taehyung beni sıkıca tutuyordu. Dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırdığımda soluk soluğa kalmıştım. Gözlerine baktığımda yutkundum. Gözleri gökkuşağı renkti... Hassiktirr..
Ben de ondan farksızdım. Oturur pozisyona geçtiğinde yüzünü buruşturdu. Ustunde oturmuştum şimdi. Yanaklarımın yanmasıyla kızardığımı hissedebiliyordum. Ağzını açıp bir şey diyecekti ki üstüne hoplamaya başladığımda alt dudağını ısırdı. Gözlerini de sıkıyordu. Omuzlarından tutup destek aldım. Çok arsızlaşmıştım. Galiba geri dönüşü yoktu..
Bana yardım ederek hızlandım. O sertliyi hissetmemle titredim. Ama durmadım. İşime devam ettim. Taehyung alt dudağını kanatacakdı. Dudaklarına yapıştığım gibi belimden sıkıca tuttu. Yanıyordum çok fena yanıyordum.
Hopladığım için dudaklarımız ayrılmak zorunda kaldı. Taehyung beni durdurduğu için kaşlarım çatıldı. Beni yavaşca yatağa bıraktı. Yataktan kalktığı için bende kalktım. "Nereye girdiyorsun?" Dedim üzgün yüzümle. "Renkli sevgilim ben sana kıyamam..." Dediğinde yüzüm asıldı. "Ama.." Taehyung iç geçirdi. "İçine gireme-"
"İyi bir fikrim var benim" dedim ve ağzımı gösterdim. Dudaklarımı yaladığımda yutkundu. "Ama-" yanına gidip bileğinden tutup onu yatağa sürükledim. Onun pantolonunu çıkarmama izin verdiği için sevindim. Çıkardığım gibi koltuğa fırlattım. Boxerini de çıkardığımda o koca sertliyi gördüğümde seslice yutkundum. Ah boğazım kurudu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAİNBOW EYES•TAEKOOK+18
FantasyJeon Jungkook'un gözleri renk değiştiriyor. Yaş farkı var, rahatsız olanlar okumaya bilir ! @taehyungssw Semetae Ukekook Başlangıc tarihi: 26.11.2022. Bitiş tarihi: 28.03.2023.