1. Bölüm 🍼

78.8K 716 165
                                    


Bakışları beni öldürmek ister gibi bakıyordu.Sanki karşısında öz kızı değilde cansız bir oyuncak bebek varmış gibiydi. Ne yaparsa yapsın tepki veremeyecek bir bebek.Bana vuracağını biliyordum ve tahminimde yanılmadım. Eli havaya kalktı. İçimdeki küçük kız saçımı okşamasını bekledi fakat yüzüme inen tokatla tüm umutlarımı yitirdim. Yere düşerken ağlamaya başlamıştım.

Canımı yakan şey fiziksel bir acı değildi. Benim kalbim acıyordu. Ağzıma gelen kan tadıyla ağlamalarım şiddetlenirken babam saçımdan tuttu ve kapıya doğru sürüklemeye başladı. Karşı koymaya çalışıyordum ama zayıf bedenimin onun gibi bir canavara karşı şansı yoktu.

"Orospu çocuğu!! neredeydin bu saate kadar kimin altına girdin yine" duvara doğru sertce savurdu bedenimi. "B-baba sana söyledim işim bu saatte bitiyor yemin ederim çalışıyordum" beni dinlemedi zaten önemli olan nerde olduğum veya ne yaptığım değildi. O sarhoştu ve sinirini atacağı birine ihtiyacı vardı. Bu görevde annemin ölümünden sonra bana miras kalmıştı.

Saçımı bırakınca daha vurmayacak sandım ama kolumdan tutup dış kapıyı açtı. Bahçeye doğru savurdu bu kez bedenimi. "Çık git bu evden ne yaparsan yap istersen kendini sat yinede gelme" bakışlarım hızla ona döndü çok ciddi görünüyordu. Hep vururdu hakaret ederdi ama evden atmazdı. Çaresiz bir sesle "Saçmalıyorsun ne yapacağım gecenin köründe" dedim kaşları çatıldı kapıyı kapatmadan önce son kez "Annen ne yaptıysa onu yap senin gibi orospununda sonu o" dedi ve kapı suratıma kapandı. Hızla ayağa kalktım kapıya tekme atıp yumruklamaya başladım "Bana bunu yapamazsın aç kapıyı paramı alacağım!!" diye bağırdım. Gelen cevap sadece sessizlikti.Pencereye doğru son kez" Pislik herif senden nefret ediyorum!!" diye bağırdım. Arkamı döndüm ve bahçeden çıktım.

Sokaklarda yürümeye başladım. Nereye gittiğimi bilmiyordum. Saat gece yarısını geçmişti ve hava soğuktu. Benimse üstümde sadece crop ve pijama vardı. Ne param ne de gidebilecek yerim yoktu. Ortada kaldık iyimi.

En sonunda yorulup kaldırımın kenarına oturdum. Polisemi gitseydim. Polis napsın seni salak. Ne yapacağımı düşünmeliydim ama o kadar stres yapmıştımki aklıma hiç birşey gelmiyordu. Bir süre sadece sokaktan geçen arabaları izledim ve ağladım. Yanımda kimse olmadığına göre güçlü görünmeme gerek yoktu.

Birden bire omzuma değen elle korkup geriye çekildim. "Küçük iyi misin? Korkuttum galiba" kafamı sesin sahibine çevirdim tahmini 190 boylarında 24-25 yaşında oldukca yakışıklı bir adamdı. Kumral saçları yemyeşil gözleri vardı. Baktığı zaman insana güven duygusu veren bi yüze sahipti.

Adamı incelemeye daldığımı fark edip cevap verdim "şey ben iyiyim, sanırım" ağlamaktan kısılmış sesim titriyordu. "İyi görünmüyorsun bir sorun var belliki, bana güvenebilirsin sana birşey yapmam" sözlerinde şefkat vardı bu beni daha fazla ağlattı. Üstündeki montu çıkardı ve yavaşca benim omuzlarıma bıraktı. Yanıma oturdu ve sakinleşmemi bekledi.

Bir süre daha ağladım sadece beni izledi. Sorular sorup sıkıştırmadı kendi isteğimle anlatmamı bekledi. Kendimi hazır hissedip anlatmaya başladım. "Biraz uzun bir hikaye aslında" kafasını iki yana salladı. "Sorun yok seni dinlerim"

Sözlerinden cesaret alıp anlatmaya başladım "Benim annem öldü babamla yaşıyorum. Maddi durumumuz pek iyi değil. Babam alkolik,kazandığı tüm parayı alkole ve kumara harcıyor bu yüzden geç saatlere kadar çalışıp para kazanıyorum. Babam bana normalde de çok vurur ama bugün işten gelince sadece vurmadı. Evden kovdu bir daha gelmememi söyledi. Tüm param ve eşyalarım evde, girip almama izin vermiyor ben ne yapacağım bilmiyorum" diye kısa bir özet geçtim.

Bir süre sessizlik oldu sonra adam konuştu "gidecek kimsen yokmu bir akraba arkadaş falan?" Başımı hayır anlamında iki yana salladım. "Sana birşey teklif etmek istiyorum yanlış anlama lütfen" duraksadı "benim evimde ihtiyacın olduğu kadar kalabilirsin tabi istersen yani"

Evettt bitirdim bölümü birdahaki bölümü yakın zamanda atarım herhalde. Hemen age play olarak girmek istemedim başta bir hikayesi olsun tanışsınlar istedim. Hala karar veremiyorum bxg veya bxbxg yapacağım. Neyse gidiyorum ben by by 👋👋

Age play (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin