5. Bölüm 🍭

41.6K 573 283
                                    

Bir anda duyduğum soruyla şaşırmıştım. Age play ne demek az çok biliyordum ama bunu neden bana soruyorlar anlamamıştım."evet çok kapsamlı olmasada biliyorum neden sordunuz?"

Sözlerimle birbirleriyle bakıştılar. Uzun bir sessizlik oldu ardından Berk derin bir nefes alıp söze girdi. "Biz bir süredir bizimle age play sürecine girecek birini arıyorduk ve sana teklif etmek istedik. Cevabın olumsuz olursa hiçbir şey değişmeyecek bizimle normal bir şekilde yaşamaya devam edebilirsin" dedi.

Şaşırmıştım. Açıkcası pek birşey anladığım söylenemezdi. Şimdi ben eğerki kabul edersem sevgili gibimi olacaktık yoksa baba-kız gibimi veya her ikiside.

"Ben ne diyeceğimi bilemiyorum. Daha önce böyle bir teklif almadım ve nasıl olacak çok fazla anlamış değilim " dedim. Gerçekten kafam çok karışıktı. Onlardan hoşlanmış olduğum bir gerçekti ama ne yapacağım bilemiyordum.

Baran "belli ki kafan karıştı. Deneme süreci gibi birşey yapmaya ne dersin? Bize üç hafta ver üç haftanın sonunda eğerki hoşuna gitmezse istediğin gibi yaşamaya devam edebilirsin" dedi

Teklifi tam olarak istediğim şeydi. Hayatıma heyecan katmak için mükemmel bir fırsattı. Hem böylece hoşladığım adamlarla sevgili gibi bir şey oluyordum. "Tamam kabul ediyorum ama bana açıklamanız gerekecek nasıl davranmam gerektiği hakkında hiçbir fikrim yok"

Sözlerim Berki gülümsetmişti. "Age playda klasik kurallar var. İlk kural bize adımızla seslenemezsin baba, babacağım vb. Şekilde seslenebilirsin. 2. Kural yürümek yok bizim kucağımızda veya emekleyerek hareket etmelisin. 3.Kural sözümüzden çıkmayacaksın 4. Kural katı yemekler yerine süt veya mamalarla besleneceksin tabi ara sıra normal yemeklerde yemene izin vereceğiz 5. Kural uyku saatlerinin dışına çıkamazsın istisnalar hariç 6. Kural günde 1 saat televizyon hakkın var onun dışında istediğini yapabilirsin 7. ve son kural bez kullanmak zorundasın şimdilik aklıma gelen bunlar" dedi.

Çüş yani destan yazdı 2 dakikada. Son maddedeki bez olayı hariç pek bir sorun yoktu. Ama bez işi nasıl olacaktı? kendi bezimi kendim değiştiremeyeceğime göre onlar mı yapacaktı.

Tedirgin bir sesle "diğer maddelerde sorun yok ama bezi siz mi değiştireceksiniz acaba" dedim.

Yüzümdeki ifade Baranı güldürmüştü "Evet ama ilk günlerde alışman için ayrıcalıklar sağlayabiliriz belki" dedi hemen ardından "eee hala kabul ediyormusun? " diye sordu.

Biraz düşündüm acaba yapabilirmiydim. Tabiki yaparız ekmek elden su gölden yaşa git ne batıyor!!

" Evet kabul ediyorum babacığım"

Son kelimemle ikisinede kal gelmiş suratıma boş boş bakmaya başlamışlardı. Bu hallerine gülmeye başladım çok komiklerdi.

Gülmelerimle Berk yani Berk babam toparlanıp ayağa kalktı. Yüzündeki gülümsemeyle "Gidip hazırlanalım Linaya kıyafet almaya gitmemiz lazım" dedi. Cidden bizim kıyafetimiz yok Lina.

Sözleriyle beraber Baran babamda ayağa kalktı "Haklısın ben gidip hazırlanayım" dedi ve bana döndü "Bebeğim sende benimle gel hem giyecek birşeyler vereyim hemde yeni odanı gösteririm." dedi kafamı salladım ve beraber merdivenlerden yukarı çıkmaya başladık.

Daha önce görmediğim 3. Kata çıkınca bende peşinden ilerledim. Katta sadece 2 oda vardı. Biri açık kapısından gördüğüm kadarıyla onların odasıydı. Baran babam kendi odasına girmek yerine diğer kapıyı araladı ve gördüğüm odayla şok olmuştum.

Aşırı tatlı bir odaydı (medyada var). Ağırlıklı olarak pembe renkten oluşuyordu ve her yerde minik tavşan oyuncakları vardı. Odanın yanında benim sığabileceğim boyutlarda bir beşik beşiğin yanındaysa çekmeceli bir bez değiştirme masası vardı.Etrafı led ışıklarla çevrilmiş küçük top havuzu odaya mükemmel bir hava katıyordu. Mutluluktan gözlerimin ışıldadığına emindim.

"Beğendin mi bakalım odanı?" Diye sordu Baran babam. Kafamı olumlu anlamda salladım. Dilim tutulmuştu resmen!! "Bu oda çok güzelmiş babacığım" dedim ve ellerimi çırpıp zıplamaya başladım.

Çocuksu heycanıma gülen babam elimden tuttu "gel sana kıyafet vereyim sonra istediğin kadar bakarsın odana" dedi ve beraber odadan çıkıp onların odasına geçtik.

Beni yatağa oturttu ardından gardırobuna gidip benim giyebileceğim bir şeyler varmı diye bakınmaya başladı. Biraz sonra elinde kısa kollu beyaz bir tişört ve beli sıkıştırılabilir gri bir eşofmanla geldi." Biraz bol olabilir ama şimdilik bunlarla idare etmelesin. Ben banyoya geçiyorum sen burda rahat rahat giyin bebeğim" dedi ve arkasını dönüp odadaki banyoya girdi.

Hızlıca üstümdeki sweati çıkarıp babamın verdiklerini giyindim. Ve baran babama aşağı indiğimi söyleyip Berk babamın yanına gittim. Koltuğa oturmuş elindeki telefona bakıyor çıkmak için Baran babam ve benim hazırlanmamızı bekliyordu. O bizim aksimize evde pijama değilde daha günlük kıyafetlerle gezdiği için değiştirme ihtiyacı duymamıştı.

Geldiğimi görünce telefondaki bakışlarını yüzüme taşıdı ve "Hoşgeldin güzelim hazır mısınız?" diye sordu "Hayır babacığım Baran babam daha giyinmedi"dedim ve gidip yanına oturdum. Boşta kalan kolunu belime sarıncan başımı omzuna yasladım ve o telefona bakarken yüzünü incelemeye başladım. Oda baran babam gibi yakışıklıydı. Siyaha dönük kahverengi saçları ve saçlarıyla aynı renk gözleri vardı. Teni esmere yakındı. Kesinkin yüz hatları ve yeni yeni çıkmaya başlamış sakalları vardı. Gerçekten nasıl bu kadar yakışıklı olduğunu anlayamıyordum!!

Baran babamın gelmesiyle ayağa kalktık ve evden çıkıp arabaya geçtik. Berk babam şoför koltuğuna geçti. Baran babam önce yanıma gelip benim kemerimi bağladı sonrada Berk babamın yanına oturdu.

Ev şehirin dışında kaldığı için biraz yolumuz var gibi görünüyordu. Kafamı cama yasladım ve yolu izlemeye başladım. Uzun bir yolculuk olacak gibi görünüyordu.


Herkese selammmm

Hastalıktan öldüğüm için bugün sadece 1 bölüm atacağım bunu bile zor bitirdim o kadar kötüyüm 🤧

Toplamda 1000 okunmaya yaklaşmış bulunmaktayız belki gaza gelip sürpriz bir bölüm atabilirim gece ama söz veremiyorum 🙉🙉

Hikayede mantık hataları falan olabilir çok takılmayın okuyun geçin. Belki Linanın hemen alışması veya hemen birbirlerinden hoşlanmaları saçma gelebilir banada geliyor ama hızlı geçmek istiyorum 🙃

Neyse kaçıyorum ben hepinizi çok çoook öpüyorumm 🤸‍♀️🤸‍♀️🤸‍♀️🤸‍♀️

Age play (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin