Sabah gözlerimi Baran babamın yüzüme kondurduğu öpücüklerle açtım. Güneş çoktan doğmuştu. Çok fazla uyumuştum. Bedenim dün yaşadığım adrenaline dayanamamış ve bitkin düşmüş olmalıydı.Baran babam yüzündeki gülümsemeyle "Sencede kalkma zamanı gelmedi mi bebeğim, öğle olmak üzere" dedi. Haklıydı artık kalkmalıydım. Yattığım yerden doğruldum ve ellerimi yumruk yapıp gözlerimi ovmaya başladım. Asla uykumu almış gibi hissetmiyordum.
Baran babam beşiğe doğru eğilip bedenimi kucağına aldı ve odamdaki banyoya doğru yürümeye başladı. Elimi yüzümü yıkamama yardım ettikten sonra beraber aşağıya Berk babamın yanına indik.
Onlar önceden kahvaltı yapmış olmalılar ki Berk babam benim için mama hazırlıyordu. Baran babamla masaya oturduk ve birkaç dakika sonra Berk babamda yanımıza geldi.
Elindeki kaseyi masaya bırakarak karşımıza oturdu ve "Lina, sana daha önce söylediğimiz gibi ikimizde çalışan insanlarız ve aldığımız izin bu pazartesi bitiyor" diye söze başladı.
Baran babamda onu onaylar anlamda kafasını salladı "Berk haklı bebeğim, ama endişelenme senin için bir bakıcı ayarladık" dedi ve yanağıma öpücük kondurdu.Yanlız kalmak istemiyordum. Yanımda oldukları zamanlarda onlara çok alışmıştım. Acaba gelecek bakıcıda onlar gibi iyi midir diye düşünmeden edemiyordum.
Tereddütlerimi onlarla paylaşıp endişelendirmek istemediğim için gülümsedim. "Benim için sorun yok babacığım" dedim. Aslında sorun var korkuyoruz biz.
Baran babam son kez yanağımdan öpüp yemeğimi yedirmeye başladı. Berk babam "yemekten sonra belki dışarı çıkarız. Age play bebekleri için bir oyun parkı açıldığını duymuştum gitmek ister misin Lina?" diye sordu.
Bu fikir beni çok heyecanlandırmıştı. Daha önce kimse beni oyun parkına götürmemişti. Küçük bir kızken evden kaçıp mahalledeki parka gittiğimi hatırlıyordum. Banklarda oturup oyun oynayan çocukların nasıl eğlendiğini izlerdim. Beni aralarına almak istemezlerdi. Acaba artık oynamama izin verirlermiydi!?
Heyecanla ellerimi çırptım "Evet babacığım lütfen gidelim çok merak ediyorum"dedim. Benim mutlu olmamla onlarda gülümsemeye başlamıştı.
Baran babam " Hadi o zaman çabucak yemeğini ye hazırlanmaya çıkalım bebeğim" dedi ve ağzıma bir kaşık mama daha uzattı. Hızla yemeğimi yedim ve Baran babamla üst kata çıktık. Benim odama girdiğimizde Berk babamda hemen ardımızda girdi.
Baran babam bedenimi bez değiştirme masasına bıraktıktan sonra giyeceğim kıyafeti seçmek için dolabıma yöneldi. Berk babamda yanıma gelip hızlıca bezimi değiştirdi.
Baran babam elinde askılı beyaz bir elbise ve pembe bir hırkayla geldi. Elbiseyi havaya kaldırıp gösterdikten sonra "Lina bunu giymeye ne dersin?" diye sordu. Oturduğum yerden kafamı salladım ve gülümsedim "olur babacığım çok güzelmiş" dedim
Sözlerimin üzerine üstümdeki dünden kalan tişörtü çıkardı, beyaz elbisemi ve hırkamı giydirdi. Hava soğuk değildi o yüzden mont
almaya gerek yoktu.
Baran babam bedenimi tekrar kucağına aldı ve "Her zaman ki gibi çok güzel oldun bebeğim" dedi ardından yanağıma öpücük kondurdu. Bende olduğum yerden uzanıp yanağını öptüm ardından kollarımı boynuna doladım.Biz beraber aşağı kata inerken Berk babamda üstünü değiştirmek için odalarına girdi. Baran babamla salona geldiğimizde bedenimi koltuğa bıraktı. Televizyonun kumandasını bulduktan sonra benim izlemem için televizyonu açtı. "Bebeğim sen birazcık televizyon izle ben üstümü değiştirip hemen geleceğim olur mu?" dedi. Onaylar anlamda kafa salladım. Bana hava hoştu isterlerse akşama kadar çizgi film izlerdim.
Baran babam üst kata çıktıktan bir süre sonra Berk babam hazırlanmış bir şekilde aşağı indi. Koltuğa yaklaşıp yanıma oturdu ve bedenimi kucağına çekti. Televizyona o kadar çok dalmıştımki neredeyse geldiğini farketmeyecek haldeydim. Eğilip yanağıma öpücük kondurdu.
Televizyona dönük olan yüzümü ona çevirdim ve kocaman gülümsedim. "Hazır mısınız babacığım ne zaman gideceğiz?" diye sordum. "Baran baban hazırlanmak üzere gelsin beraber çıkacağız güzelim" dedi.
Berk babamın sözlerinin üzerine Baran babam salona geldi ve arabanın anahtarını alıp " Ben hazırım hadi gidelim" dedi.
Berk babam beni kucağına aldı ve arabaya geçtik. Her zaman yaptıkları gibi beni arka koltuğa oturtup kemerimi bağladıktan sonra şoför koltuğuna geçti.
Ev şehirin dışında kaldığı için bir yerlere gidip gelmez uzun sürüyordu. Bende yolculuktan faydalanıp birazcık uyumaya karar verdim. Sabah çok fazla uyumama rağmen hala uyumak istiyordum. İnanılır gibi değilsin Lina kış uykusuna mı yatacaksın!
Gözlerimi kapattım ve kafamı cama yasladım. Su gibi akıp giden yolu izlerken kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Merhaba arkadaşlar öncelikle herkese geçmiş olsun. Ülkemiz çok büyük bir depremi yaşadı ve yaşamaya devam ediyor.
Ben deprem bölgesinde oturmadığım için etkilenmedim ama deprem bölgesi ve deprem bölgesinin yakınlarındakilere ayrıca geçmiş olsun.
Ne diyeceğim inanın bilmiyorum. Umarım hepiniz iyisinizdir.Çok fazla konuşmak istemiyorum. Bölümlerle ilgili binlerce kişi okuyor ama bir önceki bölüme 100 oy bile verilmemiş lütfen oy vermeyi unutmayın.
Sınır koymak istemiyorum inanın sevmiyorum öyle işleri 😔💖
Neyse iyi geceler herkese ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Age play (Tamamlandı)
Romance° Age play kurgusudur ° BxBxg ° smut yok Kağıda damlayan siyah mürekkeplerden bir kader oluşmuştu küçük kıza. İsterse bu izleri bir leke olarak görür üstünü karalar, isterse lekelerden güzel bir resim yapardı. Güzel bir resme çevirdi küçük kız leke...