3. Bölüm 🍫

43.2K 659 232
                                    

⚠️ Herkes nedense Berk uke Baran seme sanıyor ama tam tersi canlar sememiz Berk. ⚠️

Barandan

Uzun yolculuğumuzun sonunda eve gelmiştik. Yanımda oturan Linaya bakınca çoktan uyumuş olduğunu gördüm. Bir süre uyandırsam mı acaba diye düşündüm ama sonra eve taşıyıp yatırmanın daha iyi olacağına karar verdim.

O uyurken bende Berkle konuşur olası yanlış anlaşılmaların önüne geçerdim. Arabadan indim ve onun kapısını açtım. Uyandırmamaya dikkat ederek kolumu bacaklarının ve kollarının altından geçirip kucağıma aldım.

Yavaş adımlarla kapıya doğru yürüdüm. Çok tatlı uyuyordu, yüzünde bebek gibi masum bir ifade vardı. Ağlamaktan gözleri şişmiş burnu kızarmıştı. Bu beni güldürmüştü fazla masumdu. Kucağımda hareketlenmeye başlayınca daha dikkatli olarak evin kapısını çaldım.

Kapıyı açan sevgilim bir süre boş bakışlarla beni ve Linayı izledi. Büyük ihtimalle uyuyordu ve kapı sesine uyanmıştı. En sonunda kendine gelip "hey bu bebekte kim" dedi sırıtarak. Bende ona gülümsedim "adı Lina, şuan uyuyor yatıralım öyle konuşalım olur mu?" Dedim. Tamam anlamında kafasını salladı ve Linayı benim kucağımdan aldı. "Sen odayı hazırla ben tutarım ufaklığı" dedi.

Beraber yukarı çıktık. O Linayı tutarken bende misafir odasını hazırladım. Son olarak sabah kalktığında üstünü değiştirmek ister diye bana küçük gelen sweatlerimden birini yatağın karşısında kalan koltuğa bıraktım. Herşey tamamdı.

Yanlarına gidince Linayı ona sırnaşmış bir şekilde buldum. Kafasını Berkin boynuna gömmüştü,kaşları çatıktı sanırım kabus görüyordu. Berk onu rahatlatmak ister gibi yavaş yavaş sırtını okşuyordu.

Gördüğüm manzara beni gülümsetmişti. Bi an bu anı bozmak istemedim ama sonra Berkle konuşmamız gerektiğini hatırladım ve yanlarına gittim.

Benim gelmemle Berkin gözleri üzerimde gezindi. "Çok tatlı bu çocuk nerden buldun bunu" sanki sokaktan kedi alıp gelmişim gibi konuşuyordu. Gerçi öylede sayılırdı. "Sokakta buldum kıyamadım eve alalım istedim" dedim.

Sevgilim cevabıma gülünce sarsılan omuzlarıyla Lina huysuzca kıpırdanmıştı. Berk onu daha fazla rahatsız etmemek için ayağa kalktı odaya geçti ve Linayı yatağa bıraktı. Üstünü örttükten sonra kapıyı kapatıp yanıma geldi.

Beraber aşağı indik ve salona geçti, bende onu takip ettim. Karşılıklı bir şekilde koltuklara oturduk. Berk arkasına yaslanıp bana bakmaya başladı. Bu seni dinliyorum demekti.

"Sana söylediğim gibi nöbetten çıkıyordum,biraz yürüyüş yapmak istedim sonra onu kaldırıma oturmuş ağlarken gördüm. Yanına gittim konuştuk falan. Annesi yokmuş babasıda alkolik piçin teki. Kıza şiddet uyguluyormuş, en sonunda evden atmış. Ne parası var nede gidecek yeri bende bir süre bizde kalabilirsin diye teklif ettim" dedim

Berk sinirlenmişe benziyordu " O pezevenk herif nasıl vurmaya kıymış bu kıza anlamıyorum. Kolundaki izleride o yaptı öyleyse " dedi. Son cümleyi gerçekten üzgün bir sesle söylemişti. Onaylar anlamda kafamı salladım. Sevgilimde Linayı sevmiş görünüyordu.

Berk "Ona teklif ettin mi ne dedi?" diye sordu. Uzun zamandır bizimle age play sürecine girecek birini arıyorduk ve Lina bunun için çok uygun duruyordu. Onu eve alma amacım bu olmasada isterserse seve seve onu bebeğim yapardım.

"Hayır henüz age play olayından ona bahsetmedim ne tepki vereceğini bilmediğim için evde senle sorarız diye düşündüm" dedim kafasını onaylar anlamda salladı.

Konunun kapanmasıyla yerimden kalkıp yanına gittim. Kucağına oturdum ve dudağına hızlı bir öpücük kondurup geri çekildim. Kalçalarımdan tutup beni kendine çekti ve bu sefer o beni öpmeye başladı. Nefesimiz kesilene kadar bir süre öpüştük. Yüzünde oyunbaz bir gülümsemeyle "Bence üst katta yatan misafirimizi ilk günden korkutmak istemeyiz değil mi?" diye sordu. Dediği şeye gülüp son kez dudaklarına öpücük kondurdum sonra kucağından kalkıp üst kattaki odamıza geçtim.

Pijamalarımı giyip yatağa geçtim. Kısa süre sonra Berk geldi. Yatağa yatıp bedenimi kendine çekti "İyi geceler güzelim" diyip boynuma minik bir öpücük kondurdu. "Sanada iyi geceler sevgilim" dedim ve gözlerimi kapattım.

Bölümü bitirdim umarım hızlı gitmiyorumdur. Hemen age play olan bölümlere geçmek istiyorumm. 🛐

Okuyanlar oy verirse çok mutlu olacağım yaniiiiğğğ yorum yapmayı bile geçtim!! anlıyorum soluksuz okuyorsunuz ama lütfen ksmshsialashsjak

Neyse ben kaçıyorum bye guys 👋👋💗💗

Age play (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin