Dehşete düşmüş sesimle "neden beni öptün umut?" diye sordum. Tamamen şoktaydım böyle bir hareket beklemiyordum. Umut gülümsemeye devam ederken "çok güzelsin o yüzden öptüm. Artık sevgili olabiliriz" dedi. Kafamı hızla iki yana salladım "Hayır! Senin sevgilin falan olmak istemiyorum biz arkadaşız" dedim. Sözlerimin üzerine birden uzanıp elimi tuttu.Elimi çekmeye çalıştım ama resmen yapışmıştı. Tam o anda bedenim birinin kucağına doğru çekildi. Arkama baktığımda kucağında olduğum kişinin Berk babam olduğunu gördüm.
Berk babam Umuta bir süre ters ters bakışlar attı ardından arkasını döndü ve beraber otoparka doğru ilerlemeye başladık. Sanırım eve gidecektik. Ama ben gitmek istemiyordum!
Gözlerim dolmuştu. Hızla Berk babamın omzuna dokunup "Baran babam nerede? ben eve gitmek istemiyorum gitmeyelim" dedim. Berk babam sert çıkan sesiyle "Hayır, Baran baban arabada bizi bekliyor eve gideceğiz" dedi.
Sözleriyle ağlamaya başlamıştım. Sert davranmalarına alışık değildim. Bide üstüne hiç arkadaş edinemeden gitmek istemiyordum. Ellerimle tekrar hafifçe omzuna vurdum.
"Baba indir beni ben burda kalmak istiyorum!" Dedim ağlamaklı sesimle. Gözleri öfkeyle bana döndü. "Kalıp o çocukla oynamaya devam mı edeceksin yeterince dokunmadı mı sencede?" Dedi.
Çok sinirliydi farkındaydım ama eve gitmek istemiyordum ve içimdeki çocuk rahat durmuyordu. "Sadece arkadaşız şaka yapmıştır o lütfen kalıp oynayayım" diye yalvardım.
Beni takmıyordu bile. Umursamadan merdivenleri inerken kendimi çok kötü hissetmiştim. Sesimi duyurmak için daha yüksek sesle ağlamaya başlarken bir yandanda ellerimle indirmesi için omuzlarına vuruyordum. Çığlık atmama çok az kalmıştı.
Berk babam beni takmayıp arabaya kadar geldi ve bedenimi arka koltuğa bıraktı. Hızlıca kapımı örtüp şoför koltuğuna oturdu. Yan koltukta oturan Baran babam bağıra çağıra ağladığımı görünce kaşlarını çattı.
Berk babama dönüp "Lina neden ağlıyor?" diye sordu. Berk babam bana bir bakış atıp "Hanımefendi yeni arkadaşıyla oynamaya devam etmek istiyor" dedi iğneleyici sesiyle. Sözleri üzerine ağlamam şiddetlenirken "banane! Ben kalmak istiyorum arkadaşım o benim" diye bağırdım.
Baran babam bana dönüp "saçmalıyorsun Lina çocuğun niyeti oyun değildi. Ne yaptığının farkında mısın sen?" diye sordu. Kabullenmek istemiyordum. Hayatımda ilk kez bir arkadaşım olduğunu sanmıştım.
Ben sesli bir şekilde ağlamaya devam ederken Berk babam arabayı çalıştırdı ve yola çıktık. Ağlamam bir türlü kesilmiyordu. Olaylar aklıma geldikçe daha şiddetli -ve sesli- ağlamaya başlıyordum.
Dizlerimi koltukta kendime doğru çektim ve kafamı dizlerime gömdüm. Ağlamayı kesmeyi istiyordum ama ortamın gerginliği bana hiç yardımcı olmuyordu.
Dakikalar geçti ama susamıyordum. Bana ilk kez bu kadar çok kızıyorlardı. Önce sevgiye alıştırıp sonra böyle tepki vermeleri canımı yakmıştı.
Baran babam artık sabrının son raddesine gelmiş olacak ki "Lina artık sus lütfen! alacağın cezanın artmasını istemiyorsan sus" dedi. Bağırmıyordu ama sesi sert ve yüksekti. Bağırsaydı bu kadar korkmazdım sanırım.
Sözleriyle sesim kesilirken kafamı gömdüğüm dizlerimden kaldırdım ve Baran babama bakmaya başladım. Keşke sert konuşmasaydı. Bana sarılsaydı zaten susardım.
Baran babamla göz göze geldiğimizde bir süre yüzümü izledi ardından hiçbir şey söylemeden önüne döndü. Onlar bana küsüyorsa bende küsecektim. En iyi küsen kazanır o zaman!
Hıçkırıklarım devam ediyordu ama artık ağlamıyordum. Kaç dakikadır aralıksız ağladığımdan sesim kısılmış. boğazım ve gözlerim acımıştı. Kafamı tekrar dizlerime gömdüm.
Baran babam ceza alacağımı söylemişti. Ama ben bir şey yapmamıştım ki. Ceza alması gereken tek kişi Umuttu ben değildim! Cidden haksızlık.
Tabi bunları dışımdan söyleyecek kadar yürek yememiştim. Ortamı gerdiğim yetmezmiş gibi birde haklıyım dersem arabanın camından aşağı atılma riskim artardı.
Yol uzun olduğu için gözümü dinlendirmeye karar verdim. Açık kaldığı her an yanıyordu. Gözümü kapattım ve yolun geçmesi için bir şeyler düşünmeye çalıştım.
Evett daha 1 gün geçmeden yeni bölüm attım. Biri istemişti kıyamadım erken kalkıp yazayım dedim. O yüzden kısa oldu .Olsun diğer bölümün devamı gibi sayın.
Onun dışında ikizimle bir kurgu planlıyoruz. Age play değil bxg bir hikaye. Bu kitap final yapınca yazmayı düşünüyorum ama okunurmu bilmiyorum. Yazsam okur musunuz diye soracaktım.
Kontrol etmeden atıyorum kahvaltıdan sonra edeceğim kaçar ben bye bye 💖💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Age play (Tamamlandı)
Romance° Age play kurgusudur ° BxBxg ° smut yok Kağıda damlayan siyah mürekkeplerden bir kader oluşmuştu küçük kıza. İsterse bu izleri bir leke olarak görür üstünü karalar, isterse lekelerden güzel bir resim yapardı. Güzel bir resme çevirdi küçük kız leke...