Bir anda gelen teklifiyle şaşırmıştım. Nasıl ona güvenebilirdim ki? Belkide organ mafyası falandı yani olamaz mı. Başka seçeneğin varmı sence? sokakta kalırsan hiç şansın olmayacak.
Cevap vermediğimi görünce gülümseyerek "anlıyorum bana güvenemiyorsun ama gerçekten zararsızım" dedi. Çok güzel gülüyordu insanı içine çeken bir yönü vardı.Hala cevap vermediğimi fark edip "tamam, sana sorun olmayacaksa teklifini bir süreliğine kabul ediyorum" dedim ve bende gülümsedim.
Sözlerimle ayağa kalktı ve bana elini uzattı "Tanışamadık bu arada ben Baran" uzattığı elini tutunca benide ayağa çekti. "Memnun oldum bende Lina" dedim
Yavaş yavaş yürümeye başlamıştık. Baran ara sıra dönüp beni inceliyordu. Bakışları huzursuzdu, birşey sormak isteyip soramıyormuş gibi dudaklarını açıp kapattı. Sessizlikten sıkılıp "Nereye gidiyoruz acaba" diye sordum eliyle ilerdeki siyah bir arabayı işaret etti."arabaya gidiyoruz,evim biraz uzakta kalıyor" dedi
Başımı salladım ve daha hızlı yürümeye çalıştım. Üstümde Baranın montu olmasına rağmen üşümüştüm o nasıl üşümüyordu bu havada anlayamıyordum.
Sonunda arabanın yanına geldik. Baran önce benim kapımı açtı ve binmemi bekledi sonra kapımı dikkatlice örtüp şoför koltuğuna oturdu. Üşüdüğümü anlamış gibi hemen klimayı açtı.
Gelen sıcaklıkla mayışmış uyku ve uyanıklık arasındaki bir çizgide duruyordum. O sırada Baranın sesini duydum "kolundaki o darp izlerini baban mı yaptı" diye sordu. Demek ki diyemediği şey buydu. Sanırım beni üzmekten korkmuştu. "evet, babam çok vurduğu için öyle" dedim uykulu çıkan sesimle. "Eve gidince pansuman yaparız"
O an aklına birşey gelmiş gibi bana dönüp tedirgin bir bakış attı kısık çıkan sesiyle" Lina sana söylemeyi unuttum ama evde tek yaşamıyorum sevgilimde var" dedi. Gülümseyerek "sevgilin için bir sorun yoksa benim için de sorun yok" dedim. Sevgilisi olmasına biraz üzülmüştüm. Baya yakışıklıydı bu yüzden ondan etkilenmeden duramamıştım.
"Sevgilim aslında erkek o yüzden belirtmek istedim" kafamı iki yana salladım. "Önemli değil, iyilik yapıp beni evine alıyorsun tabiki saygı duyacağım"
Rahatlamış görünüyordu. Homofobik olmamdan korkmuştu sanırım. Yolun devamı sessiz geçmişti. Kafamı koyup uyumaya çalıştım anlaşılan uzun bir yolculuk olacaktı. Düşüncelerim eşliğinde daha tanışalı birkaç saat olmayan bir adamın arabasında uyuyakaldım.
Çok kısa bir bölüm oldu lütfen kusura bakmayın. Normalde hasta olduğum için yazmayacaktım ama beğenilince gaza geldim 🐥
Hikayeyi bxbxg yapmaya karar verdim.
Ana karakterin adını Eftalya yaptım bence fena bir isim değil ama güzel değil derseniz isim önerileri alabilirimm. ( bölümleri düzenledim artık adı Lina 🐥)
Herkese iyi gecelerrr 💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Age play (Tamamlandı)
Romance° Age play kurgusudur ° BxBxg ° smut yok Kağıda damlayan siyah mürekkeplerden bir kader oluşmuştu küçük kıza. İsterse bu izleri bir leke olarak görür üstünü karalar, isterse lekelerden güzel bir resim yapardı. Güzel bir resme çevirdi küçük kız leke...