8. Bölüm 🍋

33.5K 486 94
                                    

Yemeğimi bitirdiğimde Baran babam kaseyi alıp mutfağa götürdü. Gitmeden önce yanağımdan öpüp 1 saat televizyon izleyebileceğimi ama sonrasında kapatmam gerektiğini söyledi.

Sanırım biraz zor olacaktı bu bebek olma işi ama alışabilirdim. Sonraki dakikalarda ben televizyon izlerken babalarım yanıma geldiler. Berk babam gelir gelmez yanıma oturdu ve beni kucağına çekti. Ben hipnoz olmuş gibi televizyona bakarken o da Baran babamla işler hakkında konuşuyordu.

Anladığım kadarıyla Berk babamın bir aile şirketi varmış ama Baran babam ne işle uğraşıyor onu anlayamamıştım. Sormaya karar verdim.

Baran babama döndüm. Ona baktığımı görünce gülümsedi ve "Birşey mi söyleyeceksin bebeğim?" diye sordu. "babacığım Berk babam gibi sende mi şirkette çalışıyorsun? " diye sordum.

"hayır güzelim ben doktorum" dedi. Şaşırmıştım, hiç doktor gibi görünmüyordu. Gerçi nasıl doktor gibi görünülür onuda bilmiyordum.

Onaylar anlamda kafamı salladım. Eğer doktorsa hafta içi çalışması gerekirdi. Berk babamda çalıştığına göre evde tek başıma mı kalacaktım. Korktuğumdan değildi ama yinede tek kalmak istemiyordum.

Gözlerim dolmuştu şuan sırf yalnız kalıcam diye oturup ağlayabilirdim. Berk babam gözlerimi görünce paniklemişti "noldu güzelim neden ağlıyorsun?". Sormasıyla gerçekten ağlamaya başlamıştım. Ne zamandan beri bu kadar salak nedenlerle ağlıyoruz Lina?

Titreyen sesimle "siz işe gideceksiniz ben kocaman evde tek başıma kalacağım" dedim. Sesli söyleyince kulağıma daha da saçma gelmişti ama yinede beni bırakmalarını istemiyordum.

Baran babamda en az Berk babam kadar paniklemiş ve şaşırmıştı. Böyle bir tepki vermemi beklemiyorlardı. "bebeğim ağlama lütfen Berk babanla birkaç günlük izin aldık onun dışındada yalnız kalmaman için bakıcı ayarlayacağız" dedi.

Bakıcı demişti. Yalnız kalmaktansa daha iyi bir seçenek gibi görünüyordu. Avuçlarımla gözlerimi sildim. Sorun yoktu sanırım.

Gülümsedim "tamam o zaman gidebilirsiniz" dedim. Ani ruh değişimim onlarında güldürmüştü. Berk babam beni koltukta iyice kendine çekti. Yanaklarıma ve yüzüme öpücükler kondurmaya başladı. Elleride rahat durmuyor beni gıdıklamaya çalışıyordu. Kahkahalarla gülerken "yaa babacığım dur gıdıklanıyorum" diye bağırdım. Daha çok gıdıklayınca çığlık atmaya başladım. Gülmekten ölmek üzereydim.

O sırada Baran babam karşı koltuktan kalkıp gülerek yanımıza geldi. Büyük uğraşlarla Berk babamı gıdıklayıp beni almaya çalıştı ama Berk babam gıdıklanmıyordu. En sonunda beni kurtarmayı başardı. Aralarında sucuklu tosta dönmüştüm resmen. Kurtarıcımız olmasaydı bu adam bizi güle güle öldürürdü.

Baran babamın kucağında dönüp Berk babama dil çıkardım. Bu hareketim onu kızdırmak yerine zevkten dört köşe olmasına neden oldu. Katil adam!!

Berk babamdan kurtulduğumu sanırken bu sefer Baran babam beni öpmeye başlamıştı. "Alın koparın sizin olsun yanaklarım!" diye isyan ettim. Baran babam bu isyanıma karşı yanağıma hafifce dişlerini geçirdi. Valla şakaydı nolur koparmayın yanağımızı.

Yanağımı korumak için kafamı Baran babamın boynuna gömdüm ve kollarımı sımsıkı boynuna sardım. Denize düşen yılana sarılırmış napabilirim yani.

Berk babam koltuktan kalkıp yanımıza geldi. Baran babama "Linaya hiç bahçeyi gezdirdin mi aşkım?" diye sordu. Baran babam olumsuz anlamda kafasını iki yana salladı.

Konuşma ilgimi çekmişti. Kafamı Baran babamın boynundan kaldırdım ve Berk babamın gözlerine bakmaya başladım. "Babacığım hadi bahçeye bakmaya gidelim" dedim.

Sözlerimle ikisi biriyle bakıştı ve gülümsediler. Berk babam gelip Baran babamın dudağına küçük bir öpücük kondurdu sonra eğilip benim yanağımı öptü.

Ardından salonun en solunda bulunan benim balkon sandığım yere ilerledi ve cam sürgülü kapısı açtı.

"Gelin bakalım burdan" dedi ve kapıdan girdi. Bizde ardından girince gördüğüm manzarayla nutkum tutulmuştu. Burası kesinlikle  mükemmeldi.

Bölümün sonunu nasıl bitirmem gerek birden kesince garip hissediyorum 😐

Mükemmel bir haberim var ilhamım geri geldi!!!

Biraz cringe olsada bölüm fikirleri var aklımda. Olsun yani bu benim ilk kitabım cringe olabilir bence.

Okulda işler çok kötü az daha disiplin yiyordum sırf ingilizce hocasının tripleri yüzünden.

Moralim o kadar bozuk ki kitaba kötü karakter sokasım geldi ve sokucam kusura bakmayın sşbsuaaşnshalnsha

Ama kim olsun kötü karakter hala seçemedim 😩

Günlük boş yapma rutinim bu kadardı görüşürüz  💗

✨ Bu bölüme ve önceki bölümlere oy vermeyi unutmayın pls!! ✨

Age play (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin