⁶: bu yolda seninle beraber yürümek

41 5 6
                                    

"dün akşam sevgilim gökyüzü çok sinirliydi birilerine öyle sinirliydi ki çok korkunçtu bağrışı. Sen korkarsın bu sesten sevgilim ne zaman gök gürlese seni kollarımın arasına alır sıkıca sarılırdım ve saçlarına yanaklarına buseler kondururdum hatırlıyor musun? Şu an korkuyor musun sevgilim? İşitiyor musun bu sesi? Elektrik kesildi o sırada karanlık odamda otururken yine seni düşledim. Yine böyle yağmurlu bir gece sadece gökyüzü bu kadar sinirli değil yanımdaydın sevgilim başını göğsüme yaslamıştın ve ellerimizi birbirine kenetlemiş su damlalarının çatımıza düştüğünde çıkardığı sesi dinliyorduk. Başını kaldırdın göğsümden üşüdüğümü hissettim o an sonra 'Mark' dedin baldan tatlı sesinle ve yeniden ısındı içim. 'efendim güzelim' dedim sana ve cevap vermeni bekledim. Başını tekrar göğsüme yaslayıp devam ettin konuşmaya. 'Mark' dedin yine elimi daha da sıkı tutarak 'biz hep birlikte olacağız ve hiç bir şey bizi ayıramayacak değil mi Mark? bir gün benden sıkılıp gitmezsin değil mi?' ah o an bunları nasıl düşünürsün diye seni azarlamak istedim ama kıyamam ki ben sana 'hayır' dedim 'senden asla sıkılmam ve seni hiçbir zaman bırakmam, ayak izlerimiz birbiriyle aynı hizaya gelemese de bu yolda seninle birlikte yürümek istiyorum. ölene kadar hala seninle olmak istiyorum' bunları söylememin ardından minik burnunu çektiğini duydum ardından elimi bırakıp yüzüne götürdün ellerini gözyaşlarını sildin. 'seni çok seviyorum' dedin bana. Belinden tutup kucağıma çektim seni. Bacaklarını doladın belime sende sevgilim, ardından dudaklarımı öpmeye kıyamadığım dudaklarına bastırdım. Oldukça naif ve sevgi dolu bir şekilde öptük birbirimizi. Hatırlıyor musun sevgilim o gece o pozisyonda birbirimize sarılmış bir biçimde uyumuştuk. Binlerce defa 'seni seviyorum' demiştik birbirimize. Tekrar diyorum sevgilim, seni seviyorum hem de her şeyden çok."




--------------->.<---------------

sizce nasıl gidiyor?

Still with you || MarkhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin