⁵: jisung söyledi

41 6 6
                                    

"Sevgilim bugün kardeşinin yanına gittim ve onunla senin hakkında konuştuk. Jeno bana her şeyi anlatmamiş meğer ya da duymaktan korktuğum için soramadım bilmiyorum ama Jisung söyledi, doktorlar 2 yıldır herhangi bir gelişme olmadığını söylemiş bu yüzden ailen de iyileşmeyecegini düşünmüşler ama Jisung 'biricik abime bunu yapamazsınız belki iyileşecek, lütfen yapmayın' diye yalvarmis ailene. Baban ise senin artık iyileşmeyecegini ve boş yere hastaneye para yatırıp durduklarını söylemiş ve ertesi gün fişini çekmelerini istemiş cenaze töreni falan düzenlemek bile istememiş. Jisung bunları ağlayarak anlattı bana onunla beraber ben de ağladım çok sinirlendim ailene, beni bütün bunlar için suçlarken seni öldüren onlar olacaktı. Neyse ki Jisung bunları önceden tahmin edip babanın peşinden hastaneye gitmiş ve bütün masraflarını ödeyeceğini seni ne olursa olsun geri kazanmak istediğini söylemiş ve doktorla anlaşma karşılığı babanı kandırıp senin çoktan gittiğini falan söylemiş doktor. Benim bunların hiçbirinden haberim yoktu sevgilim. Ben, her gün seni özlerken, senin iyileşmeni beklerken ya onlar seni ölüme terk etseydi ya Jisung olmasaydı ne olacaktı sevgilim? Sen benim kalbimsin, nefesimsin sen olmadan nasıl yaşardım ki ben? Seni çok özlüyorum güzelim."

Still with you || MarkhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin